Używamy cookies, aby ułatwić korzystanie z Portalu. Możesz określić warunki przechowywania, dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Dowiedz się więcej.
strona główna Strona główna | Nowości | Promocje | Zapowiedzi Twoje konto | Zarejestruj | Schowek | Kontakt | Pomoc
mapa działów
Szukaj: szukanie zaawansowane
Koszyk
Książki \ Biznes IT

125 pytań na temat e-biznesu do Piotra Majewskiego Język: 1

978-83-246-2723-3

Cena Brutto: 39.00

Cena netto: 37.14

Ilość:
Wersja: Drukowana
Autor Piotr Majewski
Liczba_stron 224
Wydawnictwo Helion
Oprawa miękka
Data_Wydania 2010-09-20
Poziom All Levels

 

Pytaj a napewno otrzymasz odpowiedź.

 

Dla wielu, wielu osób czujących w sobie uzdolnienia w kierunku przedsiębiorczości Internet jest prawdziwą obiecaną ziemią - trochę jeszcze nie zagospodarowaną i nie do końca rozpoznaną, jednak oferującą olbrzymie wprost możliwości dla tych którzy chcą i są gotowi ciężko pracować. E-biznes zaś to najbardziej jak to mówi autor "smakowita wisienka na tym wirtualnym torcie".

Nowe e-inicjatywy powstają codziennie lu prawie codziennie. Często wystarczy tu po prostu dobry pomysł, by niewielkim kosztem wejść na rynek i podbić go dzięki swoim produktom czy też usługom . Ale skąd wiadomo, że pomysł jest dobry i przyniesie zysk? Od czego zacząć, jak to zrobić? Jakie rozwiązania najlepiej zastosować? Jak ograniczyć koszty do minimum? Sam pewnie masz ochotę zadać setki pytań na ten temat. Potrzebujesz więc kompetentnego eksperta i praktyka w jednej osobie; człowieka, który pozwoli Ci rozwiać wszelkie wątpliwości w dziedzinie e-biznesu - Piotra Majewskiego.

Przeczytaj, co mówi na temat e-biznesu, i poznaj odpowiedzi na 125 najważniejszych pytań, m.in.:

  • Jak wejść w Internet i odnieść sukces bez wielkich inwestycji?
  • Gdzie są okazje i pieniądze w sieci, a gdzie ich już nie ma?
  • Jak przeprowadzić właściwą i obiektywną analizę rynku i konkurencji?
  • Jak zacząć, jeśli nie mamy doświadczenia informatycznego i funduszy, ale mamy czas?
  • Jak stworzyć kampanię marketingową dla nowo powstałego portalu?
  • Jak wypromować swój e-biznes skutecznymi i darmowymi metodami?
  • W jaki sposób klienci najchętniej płacą w e-sklepach i jak ułatwić im transakcje?
  • Gdzie szukać i jak znaleźć dobrego copywritera?
  • Jak zwabić klientów do sklepu internetowego?
  • Jak blog może wpływać na sprzedaż?

125 pytań na temat e-biznesu do Piotra Majewskiego -- spis treści

SŁOWO OD PIOTRA (7)

JAK ZACZĄĆ? (9)

CECHY E-BIZNESMENA (37)

BIZNESPLAN (47)

POMYSŁY NA BIZNES (55)

E-COMMERCE (63)

E-LEARNING I ZARABIANIE NA WIEDZY (83)

ZARABIANIE NA REKLAMIE (105)

PROGRAMY PARTNERSKIE (111)

MLM (125)

STRONY WWW (129)

PROMOCJA (147)

POZYCJONOWANIE W WYSZUKIWARKACH (175)

SKUTECZNA SPRZEDAŻ (179)

COPYWRITING (193)

E-MAIL MARKETING (217)

powrót
 
Produkty Podobne
Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting
Prawo dla twórców internetowych
Lean management po polsku. O dobrych i złych praktykach
Mistrz analizy danych. Od danych do wiedzy
Praktyka czyni mistrza. Wzorce, inspiracje i praktyki rzemieślników programowania
Tajniki Konwersji. Jak zmienić potencjalnego klienta w zadowolonego nabywcę
Dostosuj się lub giń. Jak odnieść sukces w branży aplikacji mobilnych
Szybkie projektowanie. Zapanuj nad chaosem zadań i presją czasu
Large-Scale Scrum. Zwinne zarządzanie dużym projektem z LeSS
Projektowanie metod dydaktycznych. Efektywne strategie edukacyjne. Wydanie II
Więcej produktów