Używamy cookies, aby ułatwić korzystanie z Portalu. Możesz określić warunki przechowywania, dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Dowiedz się więcej.
strona główna Strona główna | Nowości | Promocje | Zapowiedzi Twoje konto | Zarejestruj | Schowek | Kontakt | Pomoc
mapa działów
Szukaj: szukanie zaawansowane
Koszyk
Książki \ Biznes IT

30-Minute Social Media Marketing: Step-by-step Techniques to Spread the Word About Your Business Język: 2

9780071743815

Cena Brutto: 66.05

Cena netto: 62.90

Ilość:
Wersja: Drukowana
Autor Susan Gunelius
Liczba_stron 272
Wydawnictwo McGraw-Hill
Data_Wydania 2010-10-25
Poziom Dla początkujących

Informacje podstawowe:

  • Wydawnictwo: McGraw-Hill
  • Data wydania: 25 października 2010
  • Liczba stron: 272
  • Autor/autorzy:
    • Susan Gunelius

Main description

BIG PRESENCE isn't just for BIG COMPANIES anymore! A social media marketing handbook for small business owners on the go

Social media has opened the door to anyone who wants to promote themselves--including small businesses. Designed specifically for busy small business owners, this book puts you on the fast track to maximizing your business's visibility and generating profits—regardless of the size of your marketing budget or the time you have to devote to it.

30-Minute Social Media Marketing provides 22 short chapters packed with real-world examples, templates, sample marketing procedures, and screen shots taking you step-by-step through the essentials. With little time and effort, you will master the arts of:

  • Blogging and microblogging
  • Social networking and bookmarking
  • Audio and video
  • E-books and webinars
  • Direct and indirect marketing
  • Brand and relationship building
  • Word-of-mouth marketing
  • Expanding your reach and establishing your position
  • Integrating with traditional marketing
  • Evaluating results

By the end of the book, you will have completed a social-media marketing plan that produces real results and created a strategy for future marketing plans--all in just 30 minutes a day.

Table of contents

Part I. Get Started: The Who, What, and Why of Social Media Marketing; Chapter 1. What is SMM; Chapter 2. Why are Businesses Using SMM?; Chapter 3. Who is Doing It Right or Wrong?; Chapter 4. Warning--One Size Does Not Fit All; Chapter 5. Before You Begin--Perceptions, Honesty, and Giving up Control; Part II. Test the Water: The Where of SMM; Chapter 6. Analyzing SMM Tools; Chapter 7. Blogging; Chapter 8. Microblogging; Chapter 9. Social Networking; Chapter 10. Social Bookmarking and Content Sharing; Chapter 11. Audio and Video; Chapter 12. eBooks, Seminars, and Other SMM Opportunities; Part III. Dive In for 30 Minutes a Day: The How of SMM; Chapter 13. Indirect Marketing; Chapter 14. Brand Building; Chapter 15. Building Relationships and Communities; Chapter 16. Word-of-Mouth Marketing; Chapter 17. Expanding Reach and Establishing Position; Chapter 18. Direct Marketing and Promotions; Part IV. Maintaining SMM Momentum over the Long Term; Chapter 18. Integrating with Traditional Marketing; Chapter 19. Following the Rules of SMM; Chapter 20. Measuring Results; Chapter 21. Testing, Tweaking and Trying Again; Chapter 22. Bringing it All Together; Appendix: Resources and Help; Glossary; Index

Author comments

Susan Gunelius is president and CEO of KeySplash Creative, Inc., a full-service marketing communications company, and is the author of more than half a dozen books. For more information, including ways to connect with Susan on the social Web, go to www.SusanGunelius.com.

powrót
 
Produkty Podobne
Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting
Prawo dla twórców internetowych
Lean management po polsku. O dobrych i złych praktykach
Mistrz analizy danych. Od danych do wiedzy
Praktyka czyni mistrza. Wzorce, inspiracje i praktyki rzemieślników programowania
Tajniki Konwersji. Jak zmienić potencjalnego klienta w zadowolonego nabywcę
Dostosuj się lub giń. Jak odnieść sukces w branży aplikacji mobilnych
Szybkie projektowanie. Zapanuj nad chaosem zadań i presją czasu
Large-Scale Scrum. Zwinne zarządzanie dużym projektem z LeSS
Projektowanie metod dydaktycznych. Efektywne strategie edukacyjne. Wydanie II
Więcej produktów