Używamy cookies, aby ułatwić korzystanie z Portalu. Możesz określić warunki przechowywania, dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Dowiedz się więcej.
strona główna Strona główna | Nowości | Promocje | Zapowiedzi Twoje konto | Zarejestruj | Schowek | Kontakt | Pomoc
mapa działów
Szukaj: szukanie zaawansowane
Koszyk
Książki

3ds Max 2012. Ćwiczenia praktyczne Język: 1

978-83-246-4109-3

Cena Brutto: 29.90

Cena netto: 28.48

Ilość:
Wersja: Drukowana
Autor Joanna Pasek
Liczba_stron 240
Wydawnictwo Helion
Oprawa miękka
Data_Wydania 2012-04-10
Poziom All Levels
  • Postać - kto zostanie bohaterem Twojego przedstawienia?
  • Scenografia - w jakiej przestrzeni umieścisz wykreowaną postać?
  • Ożywianie - jak tchnąć ducha w nieruchomą figurę?

Bądź kreatorem - zbuduj swój świat i wpraw go w ruch!

3ds Max już od ponad dwóch dekad króluje na rynku programów do tworzenia i animacji trójwymiarowej grafiki. Jednym ze źródeł tego sukcesu są spektakularne efekty, które można osiągnąć dzięki tej aplikacji. Wersja 2012 jest o tyle interesująca, że pozwala między innymi na niesamowite - dwudziestokrotne - przyspieszenie renderowania i umożliwia wstępny podgląd trójwymiarowej sceny w zakresie świateł, cieni czy faktur. To znacznie skraca czas potrzebny na dopracowanie tworzonej wizualizacji.

Książka "3ds Max 2012. Ćwiczenia praktyczne" ułatwi Ci wejście w świat komputerowych animacji. Dzięki niej dokładnie poznasz interfejs programu 3ds Max 2012 i nauczysz się wykorzystywać podstawowe narzędzia. Twoim zadaniem będzie stworzenie z prostych brył kompletnej postaci i nadanie jej rozmaitych atrybutów, a także opracowanie szkieletu umożliwiającego wprawienie jej w ruch. Ponadto dowiesz się, jak przygotować wnętrze, w którym będzie poruszała się Twoja postać. Ostatnim etapem jest jej ożywienie, czyli zaplanowanie jej działań. Poczuj się stwórcą i tchnij życie w swoje dzieło!

W książce zostały omówione m.in. następujące zagadnienia:

  • modelowanie postaci,
  • budowanie sceny,
  • skóra i szkielet, czyli jak przygotować postać do animacji,
  • animacja.

Baw się i zachwycaj animacjami w trójwymiarze!

powrót
 
Produkty Podobne
Uczenie maszynowe na Raspberry Pi. Eksperymentowanie z danymi i rozpoznawaniem obrazów
Microsoft Excel 2019: VBA i makra
Wprowadzenie do uczenia maszynowego według Esposito
Kubernetes. Wzorce projektowe. Komponenty wielokrotnego użycia do projektowania natywnych aplikacji chmurowych
Kubernetes. Wzorce projektowe. Komponenty wielokrotnego użycia do projektowania natywnych aplikacji chmurowych
React 16. Framework dla profesjonalistów
CFD dla inżynierów. Praktyczne ćwiczenia na przykładzie systemu ANSYS Fluent (b2b)
Programuj z .NET. Praktyka ponad teorią
Niech Cię widzą w sieci! Blog lub serwis branżowy od podstaw
Jakość oprogramowania. Podręcznik dla profesjonalistów
Więcej produktów