Używamy cookies, aby ułatwić korzystanie z Portalu. Możesz określić warunki przechowywania, dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Dowiedz się więcej.
strona główna Strona główna | Nowości | Promocje | Zapowiedzi Twoje konto | Zarejestruj | Schowek | Kontakt | Pomoc
mapa działów
Szukaj: szukanie zaawansowane
Koszyk
Książki \ Grafika, Fotografia

3ds max 8. Ćwiczenia praktyczne Język: 1

83-246-0389-1

Cena Brutto: 17.90

Cena netto: 17.05

Ilość:
Wersja: Drukowana
Autor Joanna Pasek
Liczba_stron 160
Wydawnictwo Helion
Oprawa miękka
Data_Wydania 2006-03-01
Poziom All Levels

3ds max 8 to najnowsza wersja jednej z najbardziej znanych i cenionych aplikacji do tworzenia grafiki i animacji 3D. Ogromne możliwości 3ds max wykorzystywane są przez twórców filmowych efektów specjalnych, specjalistów od wizualizacji procesów i projektów oraz autorów kreskówek. Grafika 3D nie jest jedynie domeną profesjonalistów -- może być doskonałą zabawą dla każdego. Jednakże amator, nieprzyzwyczajony do rozbudowanych interfejsów i skomplikowanych zasad tworzenia obiektów 3D, może czuć się przytłoczony ilością narzędzi dostępnych w 3ds max 8. Takiej osobie przydatna okaże się książka wyjaśniająca w prosty sposób podstawowe zasady pracy z aplikacją.

"3ds max 8. Ćwiczenia praktyczne" jest taką właśnie książką. Jeśli rozpoczynasz swoją przygodę w świecie grafiki i animacji 3D, znajdziesz tu informacje, które pomogą Ci wkroczyć w ten świat. Wykonując kolejne ćwiczenia, nauczysz się tworzyć obiekty przy użyciu różnych narzędzi i metod modelowania, zmieniać atrybuty obiektów za pomocą modyfikatorów oraz przypisywać obiektom materiały i tekstury. Dowiesz się, jak układać obiekty w scenie, oświetlać je i ustawiać kamerę. Poznasz także różne sposoby tworzenia animacji.

  • Budowanie modelu postaci
  • Wykorzystywanie brył podstawowych
  • Definiowanie i przypisywanie materiałów
  • Modelowanie włosów
  • Ustawianie kamery i świateł w scenie
  • Animowanie postaci i obiektów

Rozpocznij swoją przygodę w świecie grafiki 3D.

3ds max 8. Ćwiczenia praktyczne -- spis treści

Rozdział 1. Pierwsza postać: Pinokio (5)

  • Początek (5)
  • Proste bryły (Primitives) (13)
  • Obiekty siatkowe (Mesh) (22)
  • Przygotowanie "skóry" (29)
  • Włosy - nowa specjalność maksa (40)

Rozdział 2. Pierwsza scena: ławka pod oknem (47)

  • Modelowanie wnętrza (47)
  • Kamera i podstawowe oświetlenie sceny (63)
  • Materiały (68)
  • Realistyczne oświetlenie (83)

Rozdział 3. Skóra i szkielet, czyli jak przygotować postać do animacji (91)

  • Przygotowanie sceny (91)
  • Gotowy szkielet humanoida (Biped) (97)
  • Nakładanie skóry na szkielet (103)

Rozdział 4. Animacja postaci (109)

  • Swobodna animacja (Freeform) (109)
  • Animowanie za pomocą śladów stóp (Footsteps) (113)
  • Łączenie sekwencji ruchu (118)

Rozdział 5. Inne rodzaje animacji (125)

  • Tkanina (125)
  • Nos Pinokia - animacja stosu modyfikatorów (136)
  • Wróżka - animacja transformacji (141)
  • Animacja cząstek (152)

powrót
 
Produkty Podobne
Photoshop w trampkach. Stwórz własny album rodzinny
Fotografia cyfrowa. Edycja zdjęć. Wydanie VIII
Profesjonalna fotografia ślubna. Od perfekcyjnego warsztatu do dochodowego biznesu. Wydanie II zmienione
Kręć filmy, które wciągają!
Grafika wektorowa. Szkolenie podstawowe. Wydanie II
Adobe Illustrator CC/CC PL. Oficjalny podręcznik
Photoshop. Twoje projekty krok po kroku
Jak to zrobić w Lightroomie? Najkrótsze drogi do najlepszych rozwiązań
Sekrety mistrza fotografii cyfrowej. Najlepsze wskazówki
Sztuka fotografowania. 60 pomysłów na lepsze zdjęcia
Więcej produktów