Używamy cookies, aby ułatwić korzystanie z Portalu. Możesz określić warunki przechowywania, dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Dowiedz się więcej.
strona główna Strona główna | Nowości | Promocje | Zapowiedzi Twoje konto | Zarejestruj | Schowek | Kontakt | Pomoc
mapa działów
Szukaj: szukanie zaawansowane
Koszyk
Książki \ Grafika, Fotografia

3ds max 9. Ćwiczenia praktyczne Język: 1

83-246-0936-9

Cena Brutto: 18.99

Cena netto: 18.09

Ilość:
Wersja: Drukowana
Autor Joanna Pasek
Liczba_stron 184
Wydawnictwo Helion
Oprawa miękka
Data_Wydania 2007-03-22
Poziom All Levels

3ds max od wielu lat jest jednym z najpopularniejszych programów do tworzenia trójwymiarowych animacji i grafiki. Ogromne możliwości dostępne w najnowszej, dziewiątej wersji sprawiają, że aplikacja ta jest często wykorzystywana przez twórców gier komputerowych oraz grafików pracujących w branży filmowej i telewizyjnej. Jednak intuicyjny i przyjazny interfejs pozwala tworzyć efektowne grafiki i animacje nawet osobom rozpoczynającym swą przygodę ze światem 3ds max.

"3ds max 9. Ćwiczenia praktyczne" to szybkie i łatwe wprowadzenie w świat grafiki i animacji trójwymiarowej. Dzięki szczegółowo opisanym ćwiczeniom poznasz podstawowe możliwości programu 3ds max. Zdobędziesz wiedzę niezbędną do tworzenia nieskomplikowanych postaci i wnętrz. Dowiesz się również, jak projektować materiały oraz manipulować kamerą i oświetleniem. Nauczysz się animować postać za pośrednictwem szkieletu oraz poznasz techniki animacji innych obiektów. Ta książka to nieoceniona pomoc dla wszystkich adeptów grafiki trójwymiarowej.

  • Modelowanie z prostych brył i splajnów
  • Edycja obiektów siatkowych
  • Dodawanie i odejmowanie brył; nowy obiekt ProBoolean
  • Tworzenie postaci z powłoki zewnętrznej (skóry) i szkieletu
  • Realistyczne włosy, futra i tkaniny
  • Manipulowanie kamerą i oświetleniem
  • Tworzenie materiałów
  • Używanie renderera Mental Ray
  • Różne metody animacji

Naucz się tworzyć efektowne grafiki i animacje trójwymiarowe!

3ds max 9. Ćwiczenia praktyczne -- spis treści

Rozdział 1. Pierwsza postać: Pinokio (5)

  • Początek (5)
  • Proste bryły (Primitives) (13)
  • Obiekty siatkowe (Mesh) (23)
  • Przygotowanie "skóry" (31)
  • Włosy, nowa specjalność 3ds max (44)
  • Proboolean; łączenie brył (51)

Rozdział 2. Pierwsza scena: ławka pod oknem (55)

  • Modelowanie wnętrza (55)
  • Kamera i podstawowe oświetlenie sceny (73)
  • Materiały (78)
  • Realistyczne oświetlenie wnętrza (95)
  • Realistyczne oświetlenie na zewnątrz, czyli Pinokio wychodzi z domu (101)

Rozdział 3. Skóra i szkielet, czyli jak przygotować postać do animacji (109)

  • Przygotowanie sceny (109)
  • Gotowy szkielet humanoida (Biped) (116)
  • Nakładanie skóry na szkielet (122)

Rozdział 4. Animacja postaci (127)

  • Swobodna animacja (Freeform) (127)
  • Animowanie za pomocą śladów stóp (Footsteps) (133)
  • Łączenie sekwencji ruchu (138)

Rozdział 5. Inne rodzaje animacji (145)

  • Animacja modyfikatorów i parametrów początkowych obiektów (146)
  • Animacja transformacji (150)
  • Upadek (163)
  • Tkanina (167)
  • Uwagi końcowe (177)

powrót
 
Produkty Podobne
Photoshop w trampkach. Stwórz własny album rodzinny
Fotografia cyfrowa. Edycja zdjęć. Wydanie VIII
Profesjonalna fotografia ślubna. Od perfekcyjnego warsztatu do dochodowego biznesu. Wydanie II zmienione
Kręć filmy, które wciągają!
Grafika wektorowa. Szkolenie podstawowe. Wydanie II
Adobe Illustrator CC/CC PL. Oficjalny podręcznik
Photoshop. Twoje projekty krok po kroku
Jak to zrobić w Lightroomie? Najkrótsze drogi do najlepszych rozwiązań
Sekrety mistrza fotografii cyfrowej. Najlepsze wskazówki
Sztuka fotografowania. 60 pomysłów na lepsze zdjęcia
Więcej produktów