Używamy cookies, aby ułatwić korzystanie z Portalu. Możesz określić warunki przechowywania, dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Dowiedz się więcej.
strona główna Strona główna | Nowości | Promocje | Zapowiedzi Twoje konto | Zarejestruj | Schowek | Kontakt | Pomoc
mapa działów
Szukaj: szukanie zaawansowane
Koszyk
Książki \ Aplikacje \ Kolory

ABC Word 2013 PL Język: 1

978-83-246-7540-1

Cena Brutto: 34.90

Cena netto: 33.24

Ilość:
Wersja: Drukowana
Autor Aleksandra Tomaszewska
Liczba_stron 256
Wydawnictwo Helion
Oprawa miękka
Data_Wydania 2013-06-30
ABC

Word 2013 PL


Z książką nauczysz się budować w szybkim tempie profesjonalne dokumenty. Dowiesz się jak dokonywać edycji  wprowadzonego tekstu oraz jak go formatować. Poznasz techniki potrzebne do wstawiania grafiki i innych obiektów. Poznasz sposoby tworzenia korespondencji seryjnej oraz pracy  w zespole.

Microsoft Word jest najbardziej popularnym edytorem tekstu wśród użytkowników Windows. Używają go wszyscy, dla których ważna jest wygoda,  łatwość edycji i zaawansowane formatowanie tekstów

Microsoft Word daje możliwość wprowadzać do dokumentów grafikę, rozbudowane tabele, indeksy, spisy treści, a tak ze obiekty z innych aplikacji. Można za jego pomocą tworzyć korespondencję  seryjną oraz pracować w zespole kilku osób.


Z kolejnymi wersjami programu  Microsoft Word otrzymuje nowe, bardziej przydatne funkcje. Z książką poznasz funkcje wersji 2013, interfejs programu i sposoby dopasowania go do swoich potrzeb. Zdobędziesz wiedzę potrzebną do tworzenia profesjonalnych dokumentów tekstowych. Nauczysz się formatować wprowadzony tekst i urozmaicać go elementami graficznymi. Poznasz metody drukowania, korzystania z szablonów, stylów, indeksów, spisów i konspektów.  Zaadresujesz koperty i przygotujesz korespondencję seryjną.


Z książką nauczysz się:

  • wprowadzać, kopiować, wklejać, zmieniać i usuwać tekst
  • wykorzystywać podstawowe funkcje edytora i drukowanie tekstu
  • budować, zmieniać i kasować style oraz korzystać z szablonów
  • tworzyć, zmieniać oraz formatować tabele
  • formatować wprowadzony tekst, tworzyć listy i kolumny oraz uzupełniać tekst grafiką
  • budować i zmieniać konspekty, spisy treści i indeksy
  • wykorzystywać korespondencję seryjną
  • wykorzystywać komentarze oraz śledzić zmiany wprowadzone w dokumencie
  • opanować zaawansowane narzędzia Worda 2013 oraz przystosować je do swoich potrzeb

Pragniemy Państwa zapewnić, iż dokładamy wszelkich możliwych starań, by opisy książek i podręczników, zawarte na naszych stronach internetowych, zawierały bieżące i wiarygodne materiały. Może jednak, mimo naszych wysiłków, w opisy książek wkraść się przekłamanie z naszej strony niezamierzone. Nie może to stanowić powodu do roszczeń. O ile macie Państwo jakiekolwiek pytania lub wątpliwości - prosimy o kontakt z działem handlowym. Tam nasi specjaliści postarają się odpowiedzieć na wszystkie Państwa pytania zanim podejmiecie Państwo decyzje o złożeniu zamówienia.

#


1. Zaczynamy! (9)

  • Uruchamiamy program Word i co z tego wynika... (10)
    • Obszar roboczy, czyli miejsce do pracy (12)
  • Otwieranie dokumentów w programie Word (14)
    • Tworzenie nowego dokumentu (14)
    • Otwieranie istniejącego dokumentu (15)
  • Wymiana dokumentów pomiędzy aplikacjami (19)
    • Inne edytory tekstów (19)
  • Pierwszy dokument (20)
  • Przygotowanie dokumentu do wydruku (21)
    • Przygotowanie dokumentu (21)
    • Drukowanie (24)
    • Szybkie drukowanie (25)
    • Problemy z drukowaniem (26)
  • Zapisywanie dokumentów (28)
  • Usuwanie i zmiana nazwy dokumentów (30)
  • Kończenie pracy z programem (31)
2. Edycja dokumentów (33)

  • Zaznaczanie tekstu (33)
  • Kopiowanie tekstu (37)
  • Wklejanie tekstu (37)
  • Wycinanie tekstu (38)
  • Usuwanie liter i fragmentów tekstu (38)
  • Wyszukiwanie fragmentów tekstu (40)
    • Wyszukiwanie z użyciem symboli wieloznacznych (43)
  • Cofanie ostatnio wykonanych czynności (45)
  • Powtarzanie ostatnich wpisów i ostatnio wykonanych czynności (46)
  • Formatowanie tekstu (47)
    • Czcionka (47)
  • Zasady efektywnej edycji tekstu (55)
    • Najpierw napisz tekst, a później zajmuj się jego formatowaniem (55)
    • Poznaj metody zaznaczania, kopiowania i przenoszenia tekstu (55)
    • Naucz się korzystać z funkcji cofania i powtarzania poleceń (56)
    • Naucz się korygować błędy w wielkości liter (56)
    • Zaprzyjaźnij się z poleceniami zakładki Widok (56)
    • Dobierz odpowiedni widok i powiększenie (56)
    • Naucz się szybko przemieszczać wewnątrz dokumentu (56)
    • W początkowej fazie dobierz czcionkę, którą łatwo jest odczytać (56)
    • Naucz się korzystać z Autotekstu i poleceń autokorekty (57)
  • Numerowanie stron (57)
    • Formatowanie numerów stron (57)
    • Numerowanie stron, począwszy od numeru innego niż 1 (59)
    • Usuwanie numerów stron (60)
  • Data i godzina (60)
  • Obiekty graficzne (62)
    • Kształty (62)
    • WordArt (66)
    • Obrazy online (69)
    • Obiekty graficzne z innych plików (70)
3. Praca z tekstem (71)

  • Listy punktowane i numerowane (71)
    • Listy numerowane konspektu (74)
    • Numerowanie nagłówków utworzonych za pomocą wbudowanych stylów nagłówków (75)
    • Numerowanie nagłówków utworzonych za pomocą stylów niestandardowych (75)
    • Numerowanie elementów w tekście akapitu (76)
    • Tworzenie pustych list numerowanych (78)
    • Style list wypunktowanych i numerowanych (79)
    • Punktory (80)
    • Usuwanie wypunktowania lub numerowania (82)
    • Przerwanie listy (82)
  • Kolumny (83)
  • Nagłówki i stopki (86)
    • Tworzenie nagłówków i stopek (86)
    • Nagłówki i stopki w dokumencie zawierającym wiele sekcji (88)
  • Przypisy (90)
    • Przenoszenie, kopiowanie i usuwanie przypisów (92)
    • Symbole jako znaczniki przypisów (93)
  • Bibliografia (93)
    • Dodawanie nowego cytatu (94)
    • Znajdowanie źródła (95)
    • Tworzenie bibliografii (96)
4. Style i szablony (97)

  • Style (97)
    • Typy stylów (98)
    • Stosowanie stylu (99)
    • Tworzenie stylów (100)
    • Okienko zadań Style (102)
    • Modyfikowanie stylów (103)
    • Usuwanie stylu (103)
    • Style wbudowane (104)
    • Malarz formatów oraz inne sposoby powtarzania stylu (105)
    • Kontrolowanie sposobu wklejania tekstu (106)
    • Porównywanie podobnego formatowania (106)
    • Ograniczanie formatowania dokumentu (108)
    • Problemy ze stylami (110)
  • Szablony (112)
    • Szablon standardowy (Normal.dotm) (113)
    • Praca z szablonem (113)
    • Tworzenie szablonów (114)
    • Modyfikowanie szablonów (116)
    • Zabezpieczanie szablonu (119)
5. Tabele (121)

  • Tworzenie tabel (122)
    • Szablony tabel (123)
    • Sekcja Tabele (124)
    • Polecenie Wstaw tabelę (125)
    • Rysowanie tabeli (125)
    • Konwertowanie tekstu na tabelę (127)
    • Umieszczanie tabeli wewnątrz innej tabeli (127)
    • Wprowadzanie danych (128)
  • Edytowanie i formatowanie tabel (129)
    • Zaznaczanie fragmentów tabeli (129)
    • Edycja danych w tabeli (131)
    • Dodawanie i usuwanie komórek, wierszy i kolumn (131)
    • Przenoszenie lub kopiowanie tabeli (136)
    • Zmiana kolejności wierszy (137)
  • Formatowanie tabel (137)
    • Style tabeli (138)
    • Obramowania (138)
    • Linie siatki (140)
    • Powtarzanie nagłówka tabeli (140)
    • Określanie miejsca podziału tabeli (141)
  • Właściwości tabeli (141)
    • Tabela (141)
    • Wiersz (144)
    • Kolumna (144)
    • Komórka (145)
  • Sortowanie danych w tabeli (146)
    • Numerowanie komórek (148)
    • Kierunek tekstu (149)
  • Obramowanie i cieniowanie (149)
    • Obramowanie tabeli (150)
    • Cieniowanie (151)
6. Konspekty, spisy treści, indeksy (153)

  • Co to jest konspekt? (153)
    • Widok Konspekt (154)
    • Tworzenie i modyfikowanie konspektów (155)
    • Poziomy konspektu a styl akapitu (156)
    • Drukowanie konspektu (158)
  • Tworzenie spisu treści (158)
    • Tworzenie i formatowanie spisu treści (158)
    • Aktualizacja spisu treści (163)
    • Usuwanie spisu treści (164)
  • Spis ilustracji (164)
  • Tworzenie indeksu (167)
    • Oznaczanie wyrazów i wyrażeń (167)
    • Plik konkordancji (169)
    • Oznaczanie haseł indeksu (170)
    • Tworzenie indeksu (171)
    • Edycja indeksu (172)
    • Aktualizacja indeksu (173)
7. Adresowanie (175)

  • Korespondencja seryjna - pierwsze kroki (176)
  • Tworzenie korespondencji seryjnej (179)
  • Koperty i etykiety (186)
    • Tworzenie i drukowanie etykiet dla korespondencji seryjnej (186)
    • Tworzenie i drukowanie etykiet dla pojedynczego elementu lub adresu (190)
    • Tworzenie i drukowanie kopert dla korespondencji seryjnej (192)
    • Tworzenie i drukowanie pojedynczej koperty (192)
8. Opcje edycji oraz dostosowywanie programu (195)

  • Opcje edycji dokumentu (195)
  • Poruszanie się w dokumencie (202)
    • Definiowanie wyglądu okna programu (202)
    • Widoki dokumentu (202)
    • Widok Odczyt pełnoekranowy (203)
  • Zakładki (204)
    • Sekrety zakładek (205)
  • Sprawdzanie pisowni (208)
    • Sprawdzanie pisowni i gramatyki w trakcie pisania (209)
    • Sprawdzanie pisowni w całym dokumencie (210)
    • Korzystanie ze słowników niestandardowych (211)
  • Szybkie wstawianie tekstu (213)
    • Autokorekta (214)
    • Automatyczne wstawianie tekstu i symboli podczas pisania (214)
  • Zmiana wielkości liter (216)
  • Pisanie i wstawianie równań (216)
    • Pisanie równania (216)
  • Wielokrotne używanie i rozpowszechnianie części dokumentu (218)
    • Tworzenie bloku konstrukcyjnego do ponownego użycia (219)
    • Znajdowanie i używanie bloku konstrukcyjnego (220)
    • Zmienianie zawartości bloku konstrukcyjnego (221)
    • Zapisywanie i rozpowszechnianie bloków konstrukcyjnych za pomocą szablonu (221)
9. Praca zespołowa (223)

  • Praca wielu użytkowników nad jednym dokumentem (224)
    • Pasek narzędzi Recenzja (224)
    • Wstawianie komentarzy, czyli jak skrytykować cudzą pracę (224)
    • Edycja komentarzy (225)
    • Drukowanie komentarzy (227)
    • Usuwanie komentarzy (228)
    • Tworzenie notatek z wykorzystaniem tekstu ukrytego (229)
    • Przeglądanie dokumentu (230)
    • Porównywanie i scalanie dokumentów (233)
    • Przygotowywanie dokumentu do recenzowania (234)
    • Wyłączanie fragmentów dokumentu spod ochrony (236)
  • Podpisy cyfrowe (237)
    • Dodawanie wiersza podpisu do dokumentu (239)
  • Dokument główny i dokumenty podrzędne (241)
    • Tworzenie (242)
    • Zmiana położenia i edycja dokumentów podrzędnych (243)
    • Ochrona (244)
Skorowidz (247)
powrót
 
Produkty Podobne
Microsoft Office for iPad Step by Step
ABC Word 2013 PL
Informatyka Europejczyka. Podręcznik do zajęć komputerowych dla szkoły podstawowej, kl. 5. Edycja: Windows XP, Linux Ubuntu, MS Office 2003, OpenOffice.org (Wydanie II)
Analiza statystyczna. Microsoft Excel 2010 PL
Tablice informatyczne. VBA dla Excela
Informatyka Europejczyka. Zeszyt ćwiczeń do zajęć komputerowych dla szkoły podstawowej, kl. 4. Edycja: Windows XP, Linux Ubuntu, MS Office 2003, OpenOffice.org (Wydanie II)
Informatyka Europejczyka. Podręcznik do zajęć komputerowych dla szkoły podstawowej, kl. 4. Edycja: Windows XP, Linux Ubuntu, MS Office 2003, OpenOffice.org (Wydanie II)
Informatyka Europejczyka. Zeszyt ćwiczeń do zajęć komputerowych dla szkoły podstawowej, kl. 4. Edycja: Windows 7, Windows Vista, Linux Ubuntu, MS Office 2007, OpenOffice.org (Wydanie II)
Working with Microsoft Office 365: Running Your Small Business in the Cloud
Elektronika z Excelem
Więcej produktów