Używamy cookies, aby ułatwić korzystanie z Portalu. Możesz określić warunki przechowywania, dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Dowiedz się więcej.
strona główna Strona główna | Nowości | Promocje | Zapowiedzi Twoje konto | Zarejestruj | Schowek | Kontakt | Pomoc
mapa działów
Szukaj: szukanie zaawansowane
Koszyk
Książki

ABCs of Relationship Selling Język: 2

9780073404844

Cena Brutto: 735.95

Cena netto: 700.90

Ilość:
Wersja: Drukowana
Autor Charles Futrell
Liczba_stron 576
Wydawnictwo McGraw-Hill
Data_Wydania 2010-01-19
Poziom Dla początkujących

Informacje podstawowe:

  • Wydawnictwo: McGraw-Hill
  • Data wydania: 19 stycznia 2010
  • Liczba stron: 576
  • Autor/autorzy:
    • Charles Futrell

Main description

ABC’s of Relationship Selling through Service 11e trains readers on a specific, yet generic, step-by-step selling process that is universal in nature. This edition presents a sales process or system in a logical sequence, more than any other text in the market: from planning and the approach, to closing and follow-up for exceptional customer service. The goal of this text has always been to demonstrate to students the order of steps within the selling process; provide numerous examples of what should be in each step; and how the steps within the selling process interact with one another. This market leader text brings a comfortable and familiar approach to the Selling discipline.

Table of contents

Part I Selling as a Profession 1 The Life, Times, and Career of the Professional Salesperson 2 Ethics First...Then Customer Relationships Part II Preparation for Relationship Selling 3 The Psychology of Selling: Why People Buy 4 Communication for Relationship Building: It's Not All Talk 5 Sales Knowledge: Customers, Products, Technologies Part III The Relationship Selling Process 6 Prospecting--The Lifeblood of Selling 7 Planning the Sales Call Is a Must! 8 Carefully Select Which Sales Presentation Method to Use 9 Begin Your Presentation Strategically 10 Elements of a Great Sales Presentation 11 Welcome Your Prospect's Objections 12 Closing Begins the Relationship 13 Service and Follow-Up for Customer Retention Part IV Time and Territory Management: Keys to Success 14 Time, Territory, and Self-Management: Keys to Success Appendix A Sales Call Role-Plays Appendix B Personal Selling Experiential Exercises Appendix C Selling Globally Appendix D Answers to Crossword Puzzles Glossary of Selling Terms Notes Photo Credits Index

powrót
 
Produkty Podobne
C# 8.0. Leksykon kieszonkowy
Miejsce przy stole. Przywództwo w IT w czasach Agile
Sztuka błyskawicznej koncentracji. Mistrzostwo w zarządzaniu uwagą
Windows Server 2019 Inside Out PL
Zapytania w SQL. Przyjazny przewodnik. Wydanie IV
Unity i C#. Praktyka programowania gier
Język C. Solidna wiedza w praktyce. Wydanie VIII
Od monolitu do mikrousług. Ewolucyjne wzorce przekształcania systemów monolitycznych
Czysty Agile. Powrót do podstaw
Chmura Azure. Praktyczne wprowadzenie dla administratora. Implementacja, monitorowanie i zarządzanie ważnymi usługami i komponentami IaaS/PaaS
Więcej produktów