Używamy cookies, aby ułatwić korzystanie z Portalu. Możesz określić warunki przechowywania, dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Dowiedz się więcej.
strona główna Strona główna | Nowości | Promocje | Zapowiedzi Twoje konto | Zarejestruj | Schowek | Kontakt | Pomoc
mapa działów
Szukaj: szukanie zaawansowane
Koszyk
Książki \ Adobe

Adobe After Effects CC. Oficjalny podręcznik Język: 1

978-83-283-2541-8

Cena Brutto: 69.00

Cena netto: 65.71

Ilość:
Wersja: Drukowana
Autor Lisa Fridsma, Brie Gyncild
Liczba_stron 384
Wydawnictwo Helion
Oprawa miękka
Data_Wydania 2016-08-12
Adobe

After Effects CC

Oficjalny podręcznik


Adobe After Effects CC
jest bardzo chętnie wykorzystywany przez montażystów, projektantów stron internetowych, ekspertów od efektów specjalnych oraz twórców filmowych i telewizyjnych do cyfrowego udoskonalania filmów. Umożliwia komponowanie warstw na wiele rozmaitych sposobów, dołączanie wyrafinowanych efektów wizualnych oraz dźwiękowych, a także animowanie zarówno obiektów, jak i efektów specjalnych. To dość złożone narzędzie, ale jego opanowanie pozwala uzyskać wspaniałe rezultaty!

Książka, którą trzymasz w dłoni, to oficjalny materiał szkoleniowy firmy Adobe. Składa się z czternastu lekcji — każda z nich zawiera niezastąpione wskazówki, przydatne dla początkujących i doświadczonych użytkowników programu Adobe After Effects. Podane tu informacje, porady i ćwiczenia pomogą ci opanować zarówno najbardziej podstawowe, jak i wyrafinowane funkcje oprogramowania. To znakomity punkt wyjścia do swobodnego eksperymentowania. Będziesz mieć także możliwość korzystania z plików z materiałami do ćwiczeń.

Dzięki temu podręcznikowi:
  • zapoznasz się z programem Adobe After Effects CC i praktycznie natychmiast rozpoczniesz pracę
  • nauczysz się korzystać z warstw i masek oraz pracować na tekście
  • dowiesz się, jak tworzyć efekty specjalne, korygować kolory i dodawać ścieżkę dźwiękową
  • nauczysz się tworzyć obiekty 3D, pracować na warstwach, modyfikować kolory i oświetlenie
  • zaczniesz stosować zaawansowane techniki edycji, tworzyć kompozycje i precyzyjnie je animować
  • nauczysz się renderować filmy i publikować materiały wyjściowe

Adobe After Effects: piorunujące efekty specjalne!


Lisa Fridsma — w ciągu ostatnich dwudziestu pięciu lat napisała i wydała ponad trzydzieści przewodników po programach Adobe, w tym wiele z serii „Oficjalny podręcznik”. Jest również właścicielką wydawnictwa Darlington Hill Productions.
Brie Gyncild — świetnie przekazuje wiedzę o technice. Jest autorką wielu niezwykle przydatnych podręczników i przewodników dotyczących takich produktów Adobe, jak Photoshop, After Effects, Flash czy Acrobat.
Wprowadzenie (1)
  • Kilka słów o książce (1)
  • Wymagania (1)
  • Instalacja programów After Effects i Bridge (2)
  • Optymalizacja wydajności (2)
  • Przywracanie ustawień domyślnych (2)
  • Kopiowanie plików z lekcjami (3)
  • Jak korzystać z lekcji (4)
  • Dodatkowe zasoby (4)
  • Autoryzowane centra szkoleniowe firmy Adobe (5)
ROZDZIAŁ 1. Zapoznanie się z tokiem pracy (8)
  • Obszar roboczy programu After Effects (10)
  • Rozpoczynanie pracy (11)
  • Tworzenie projektu i importowanie materiałów (11)
  • Tworzenie kompozycji i rozmieszczanie warstw (15)
  • Warstwy (18)
  • Przybornik (19)
  • Dodawanie efektów i zmienianie właściwości warstwy (19)
  • Animowanie kompozycji (26)
  • Panel Timeline (oś czasu) (27)
  • Animowanie tekstu za pomocą szablonów (29)
  • Kod czasowy i czas trwania (30)
  • Podgląd wykonanej pracy (33)
  • Optymalizacja działania programu After Effects (35)
  • Renderowanie i eksportowanie kompozycji (35)
  • Dostosowywanie przestrzeni roboczej (36)
  • Zmienianie jasności interfejsu użytkownika (37)
  • Dodatkowe źródła informacji o After Effects (38)
  • Pytania kontrolne (39)
ROZDZIAŁ 2. Tworzenie prostej animacji z użyciem efektów i szablonów (40)
  • Rozpoczynamy pracę (42)
  • Importowanie materiałów za pomocą programu Bridge (43)
  • Tworzenie kompozycji (45)
  • Praca z zaimportowanymi warstwami Illustratora (48)
  • Dodawanie efektów do warstwy (49)
  • Dodawanie efektów i sterowanie nimi (50)
  • Dodawanie szablonu animacji (52)
  • Podgląd działania efektów (54)
  • Dodawanie przezroczystości (55)
  • Renderowanie kompozycji (56)
  • Pytania kontrolne (59)
ROZDZIAŁ 3. Animowanie tekstu (60)
  • Rozpoczynamy pracę (62)
  • Warstwy tekstowe (64)
  • Instalowanie fontów z biblioteki Typekit (64)
  • Tworzenie i formatowanie tekstu punktowego (67)
  • Korzystanie z szablonu animacji tekstu (69)
  • Animowanie za pomocą klatek kluczowych skalowania (72)
  • Animowanie z użyciem relacji dziedziczenia (74)
  • Warstwa-rodzic i warstwa-potomek (75)
  • Animowanie tekstu zaimportowanego z Photoshopa (76)
  • Animowanie odległości między literami (79)
  • Animowanie przezroczystości tekstu (81)
  • Korzystanie z grup animatorów tekstu (82)
  • Grupy animatorów tekstu (82)
  • Animowanie położenia warstwy (85)
  • Synchronizowanie animacji warstw (87)
  • Dodawanie rozmycia ruchu (88)
  • Pytania kontrolne (89)
ROZDZIAŁ 4. Warstwy kształtu (90)
  • Rozpoczynamy pracę (92)
  • Tworzenie warstwy kształtu (94)
  • Tworzenie własnych kształtów (98)
  • Powielanie kształtów (100)
  • Powielanie i modyfikowanie kompozycji (103)
  • Ustawianie warstw z użyciem funkcji przyciągania (104)
  • Wstawianie kompozycji do projektu 3D (107)
  • Prace wykończeniowe (111)
  • Zadanie dodatkowe (112)
  • Pytania kontrolne (113)
ROZDZIAŁ 5. Animowanie prezentacji multimedialnej (114)
  • Rozpoczynamy pracę (116)
  • Korzystanie z bibliotek Creative Cloud w programie After Effects (117)
  • Tworzenie kompozycji (118)
  • Dopasowywanie punktów zaczepienia (119)
  • Łączenie warstw przy użyciu relacji dziedziczenia (120)
  • Prekomponowanie warstw (122)
  • Kluczowanie ścieżki ruchu (124)
  • Animowanie pozostałych elementów (128)
  • Efekty specjalne (132)
  • Warstwy jednolitego koloru (134)
  • Animowanie warstw prekomponowanych (135)
  • Animowanie tła (138)
  • Dodawanie ścieżki dźwiękowej (139)
  • Obsługiwane formaty plików dźwiękowych (139)
  • Edycja plików audio w programie Adobe Audition (140)
  • Pytania kontrolne (141)
ROZDZIAŁ 6. Animowanie warstw (142)
  • Rozpoczynamy pracę (144)
  • Przygotowywanie warstwowych plików Photoshopa (146)
  • Style warstw w Photoshopie (147)
  • Symulowanie zmian oświetlenia (148)
  • Wyrażenia (150)
  • Powielanie animacji za pomocą narzędzia Pick Whip (150)
  • Animowanie ruchu elementów pejzażu (152)
  • Prekomponowanie i maskowanie warstw (156)
  • Maski ścieżek oraz maski ruchome (157)
  • Animowanie cieni (160)
  • Dodawanie efektu Lens Flare (162)
  • Animowanie zegara (164)
  • Renderowanie animacji (165)
  • Remapping czasu kompozycji (166)
  • Pytania kontrolne (173)
ROZDZIAŁ 7. Praca z maskami (174)
  • Maski (176)
  • Rozpoczynamy pracę (176)
  • Tworzenie maski za pomocą pióra (178)
  • Edycja maski (178)
  • Tryby masek (179)
  • Tworzenie maski Béziera (182)
  • Zmiękczanie krawędzi maski (182)
  • Zastępowanie zawartości maski (183)
  • Przybliżanie i przesuwanie widoku metodą dotykową (184)
  • Dodawanie odbić (186)
  • Tworzenie winiety (190)
  • Stosowanie narzędzi Rectangle i Ellipse (192)
  • Ustalanie zależności czasowych (192)
  • Wskazówki dotyczące tworzenia masek (193)
  • Przycinanie zakresu roboczego (194)
  • Pytania kontrolne (195)
ROZDZIAŁ 8. Zniekształcanie obiektów za pomocą narzędzi Puppet (196)
  • Rozpoczynamy pracę (198)
  • Omówienie narzędzi Puppet (202)
  • Dodawanie pinezek deformacyjnych (202)
  • Definiowanie obszarów nakładania (204)
  • Usztywnianie obszaru (205)
  • Animowanie pozycji pinezek (206)
  • Ściskanie i rozciąganie (206)
  • Nagrywanie animacji (210)
  • Pytania kontrolne (211)
ROZDZIAŁ 9. Pędzel rotoskopowy (212)
  • Kilka słów o rotoskopii (214)
  • Rozpoczynamy pracę (214)
  • Używanie programów Premiere Pro i After Effects (216)
  • Wyznaczanie brzegu segmentacji (216)
  • Dopracowanie maski warstwy (223)
  • Efekty Refine Soft Matte i Refine Hard Matte (225)
  • Zamrażanie efektów działania narzędzia Roto Brush (225)
  • Modyfikacja tła (226)
  • Dodawanie animowanego tekstu (228)
  • Tworzenie pliku wyjściowego (230)
  • Zadanie dodatkowe (231)
  • Pytania kontrolne (233)
ROZDZIAŁ 10. Korekcja kolorów (234)
  • Rozpoczynamy pracę (236)
  • Podgląd projektu na monitorze wideo (238)
  • Ustawianie balansu kolorów (239)
  • Korekcja kolorów za pomocą efektu Color Finesse 3 (241)
  • Zmiana tła (244)
  • Korekcja koloru chmur (249)
  • Śledzenie ruchu chmur (250)
  • Wymiana nieba w drugim klipie (251)
  • Gradacja kolorów (255)
  • Zadanie dodatkowe (259)
  • Pytania kontrolne (261)
ROZDZIAŁ 11. Budowanie trójwymiarowego obiektu (262)
  • Rozpoczynamy pracę (264)
  • Tworzenie tekstu 3D (265)
  • Widoki 3D (267)
  • Importowanie tła (269)
  • Wstawianie źródeł światła (270)
  • Dodawanie kamery (273)
  • Pozycjonowanie warstw (275)
  • Dodawanie warstwy tekstowej (276)
  • Praca z aplikacją Cinema 4D Lite (277)
  • Pytania kontrolne (287)
ROZDZIAŁ 12. Analizator ruchów kamery (288)
  • Kilka słów na temat efektu 3D Camera Tracker (290)
  • Rozpoczynamy pracę (290)
  • Likwidowanie zniekształceń wywołanych efektem rolling shutter (292)
  • Analizowanie ruchu w zarejestrowanym materiale (293)
  • Tworzenie płaszczyzny podłoża, kamery i pierwszego tekstu (294)
  • Tworzenie realistycznych cieni (299)
  • Wprowadzanie światła otaczającego (301)
  • Tworzenie dodatkowych elementów tekstowych (302)
  • Przypinanie warstwy do płaszczyzny za pomocą obiektu zerowego (304)
  • Animowanie elementów tekstowych (306)
  • Dopasowywanie głębi ostrości (308)
  • Renderowanie kompozycji (309)
  • Pytania kontrolne (311)
ROZDZIAŁ 13. Zaawansowane techniki edycji (312)
  • Rozpoczynamy pracę (314)
  • Stosowanie efektu Warp Stabilizer VFX (314)
  • Skalowanie dwusześcienne (315)
  • Ustawienia efektu Warp Stabilizer VFX (317)
  • Jednopunktowe śledzenie ruchu (319)
  • Dryfowanie punktu śledzenia (323)
  • Przesuwanie i skalowanie punktów śledzenia (324)
  • Śledzenie wielopunktowe (325)
  • mocha dla After Effects (329)
  • Tworzenie systemu cząsteczkowego (330)
  • Właściwości efektu Particle Systems II (332)
  • Obrazy o rozszerzonym zakresie tonalnym (HDR) (339)
  • Wykorzystywanie efektu Timewarp do retimingu odtwarzania (340)
  • Pytania kontrolne (345)
ROZDZIAŁ 14. Renderowanie i tworzenie plików wyjściowych (346)
  • Rozpoczynamy pracę (348)
  • Tworzenie szablonów renderingu (349)
  • Kompresja (353)
  • Eksportowanie za pomocą panelu Render Queue (354)
  • Przygotowywanie filmów dla urządzeń przenośnych (356)
  • Renderowanie filmów przy użyciu aplikacji Adobe Media Encoder (357)
  • Dostosowanie filmu do potrzeb telewizyjnych (360)
  • Pytania kontrolne (363)
DODATEK. Ogólne skróty klawiszowe (365)Skorowidz (366)
powrót
 
Produkty Podobne
Jak to zrobić w Photoshopie? Najszybsza droga do skuteczności
Photoshop w trampkach. Stwórz własny album rodzinny
InDesign i tekst. Profesjonalna typografia w Adobe InDesign, wyd. 3
Photoshop LAB. Zagadka kanionu i inne tajemnice najpotężniejszej przestrzeni barw. Wydanie II
Adobe InDesign CC/CC PL. Projektowanie multimediów i publikacji do druku
Adobe Illustrator CC/CC PL. Oficjalny podręcznik
Adobe Premiere Pro CC. Oficjalny podręcznik
Adobe InDesign CC/CC PL. Oficjalny podręcznik
Adobe Dreamweaver CC/CC PL. Oficjalny podręcznik
Adobe After Effects CC. Oficjalny podręcznik
Więcej produktów