Używamy cookies, aby ułatwić korzystanie z Portalu. Możesz określić warunki przechowywania, dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Dowiedz się więcej.
strona główna Strona główna | Nowości | Promocje | Zapowiedzi Twoje konto | Zarejestruj | Schowek | Kontakt | Pomoc
mapa działów
Szukaj: szukanie zaawansowane
Koszyk
Książki \ Grafika, Fotografia

Adobe After Effects CS5. Oficjalny podręcznik Język: 1

978-83-246-2936-7

Cena Brutto: 79.00

Cena netto: 75.24

Ilość:
Wersja: Drukowana
Autor Adobe Creative Team
Liczba_stron 400
Wydawnictwo Helion
Oprawa miękka
Data_Wydania 2011-03-21
Poziom All Levels

Przygotuj materiał wideo najwyższej jakości!

  • Jak rozpocząć przygodę z Adobe After Effects CS5?
  • Jak przygotować menu dla płyty DVD?
  • Jak opublikować materiał wynikowy na potrzeby telewizji?

Adobe After Effects to jedyny w swoim rodzaju program, pozwalający na przygotowanie zapierającego dech w piersiach materiału wideo. Dzięki niemu możesz do Twojego filmu dodać efekty specjalne, animacje, teksty, grafiki lub cokolwiek innego. Cokolwiek, gdyż otwarta budowa aplikacji pozwala na tworzenie wtyczek dostarczających nowe funkcjonalności. Program ten zdobył uznanie wśród profesjonalistów, którzy wykorzystują go do postprodukcji filmowej i telewizyjnej. Dzięki swojemu intuicyjnemu interfejsowi i jasnym zasadom działania Adobe After Effects sprawdzi się również w rękach amatora. Filmy z uroczystości rodzinnych czy wakacji już nigdy nie będą nudne!

Niniejsza książka to dzieło najlepszych specjalistów firmy Adobe. Dzięki niej poznasz program After Effects od podszewki. Naukę rozpoczniesz od poznania zasad pracy z narzędziem oraz dostosowania środowiska pracy do swoich potrzeb. W kolejnych rozdziałach zajmiesz się tworzeniem prostych animacji, wykorzystaniem warstw oraz ich animowaniem, a także animowaniem prezentacji multimedialnych. Ponadto nauczysz się korzystać z masek, korygować kolory oraz budować trójwymiarowe obiekty. W końcu autorzy przedstawią Ci zaawansowane techniki edycji oraz metody publikacji efektów Twojej pracy. Jeżeli chcesz rozpocząć przygodę z Adobe After Effects lub program ten jest Twoim codziennym narzędziem pracy, książka ta powinna obowiązkowo znaleźć się na Twojej półce!

  • Instalacja Adobe After Effects
  • Optymalizacja wydajności
  • Zarządzanie kolorem
  • Tworzenie projektu i importowanie materiału
  • Tworzenie prostej animacji za pomocą efektów i szablonów
  • Animowanie tekstu
  • Wykorzystanie warstw kształtu
  • Dołączanie warstw z obrazem wideo i dźwiękiem
  • Tworzenie kreskówki
  • Przygotowanie menu DVD
  • Animowanie prezentacji multimedialnej
  • Praca z plikami flash
  • Animowanie warstw
  • Praca z maskami
  • Zniekształcanie obiektów za pomocą narzędzia Puppet
  • Korekta kolorów
  • Budowanie trójwymiarowych obiektów, praca w trzech wymiarach
  • Śledzenie wielopunktowe i jego zastosowanie
  • Renderowanie i tworzenie plików wynikowych
  • Eksport do formatu SWF
  • Renderowanie końcowego filmu na potrzeby telewizji

Zobacz, jak łatwo opracować film -
i ten z wakacji, i ten profesjonalny na potrzeby telewizji!

Adobe After Effects CS5. Oficjalny podręcznik -- spis treści

Wprowadzenie (11)

  • O Oficjalnym podręczniku (11)
  • Warunki wstępne (11)
  • Instalacja After Effects (12)
  • Optymalizacja wydajności (12)
  • Przywracanie domyślnych preferencji (13)
  • Kopiowanie plików z lekcjami (13)
  • Jak korzystać z lekcji (14)
  • Dodatkowe zasoby (15)
  • Certyfikaty Adobe (17)

1. Poznawanie schematu pracy (20)

  • Tematyka lekcji (20)
  • Rozpoczynamy pracę (22)
  • Tworzenie projektu i importowanie materiałów (22)
  • Tworzenie kompozycji i rozmieszczanie warstw (27)
  • Dodawanie efektów i zmienianie właściwości warstwy (30)
  • Animowanie kompozycji (36)
  • Podgląd wykonanej pracy (43)
  • Optymalizacja działania After Effects (45)
  • Renderowanie i eksportowanie kompozycji (45)
  • Dostosowywanie przestrzeni roboczej (46)
  • Zmienianie jasności interfejsu użytkownika (47)
  • Dodatkowe źródła informacji o After Effects (48)

2. Tworzenie prostej animacji za pomocą efektów i szablonów (52)

  • Tematyka lekcji (52)
  • Rozpoczynamy pracę (54)
  • Importowanie materiałów za pomocą Adobe Bridge (55)
  • Tworzenie kompozycji (57)
  • Praca z zaimportowanymi warstwami Adobe Illustratora (60)
  • Dodawanie efektów do warstwy (62)
  • Dodawanie szablonu animacji (64)
  • Podgląd działania efektów (67)
  • Dodawanie przezroczystości (67)
  • Renderowanie kompozycji (68)

3. Animowanie tekstu (74)

  • Tematyka lekcji (74)
  • Rozpoczynamy pracę (76)
  • Warstwy tekstowe (78)
  • Tworzenie i formatowanie tekstu punktowego (78)
  • Korzystanie z szablonu animacji tekstu (81)
  • Animowanie za pomocą kluczy skalowania (84)
  • Animowanie za pomocą relacji dziedziczenia (85)
  • Animowanie tekstu zaimportowanego z Photoshopa (87)
  • Animowanie ruchu po ścieżce za pomocą szablonu (91)
  • Animowanie odległości między literami (93)
  • Animowanie przezroczystości tekstu (94)
  • Korzystanie z grupy animatorów tekstu (95)
  • Poprawianie animacji ruchu po ścieżce (99)
  • Animowanie ruchu po ścieżce warstwy z obrazem (100)
  • Dodawanie rozmycia w ruchu (103)
  • Eksportowanie do Adobe Flash Professional CS5 (103)

4. Warstwy kształtu (106)

  • Tematyka lekcji (106)
  • Rozpoczynamy pracę (108)
  • Tworzenie warstwy kształtu (110)
  • Tworzenie własnych kształtów (112)
  • Tworzenie gwiazd (119)
  • Dołączanie warstw z obrazem wideo i dźwiękiem (123)
  • Tworzenie kreskówki (124)
  • Dodawanie paska tytułowego (126)
  • Eksperymentowanie z funkcją Brainstorm (129)

5. Animowanie prezentacji multimedialnej (134)

  • Tematyka lekcji (134)
  • Rozpoczynamy pracę (136)
  • Animowanie krajobrazu przy użyciu dziedziczenia (137)
  • Dostosowywanie punktu zaczepienia (141)
  • Maskowanie obrazu wideo za pomocą kształtów wektorowych (142)
  • Kluczowanie ścieżki ruchu (146)
  • Animowanie dodatkowych elementów (149)
  • Dodawanie efektu (153)
  • Tworzenie animowanego pokazu slajdów (157)
  • Dodawanie ścieżki dźwiękowej (163)
  • Finalne zbliżenie (165)

6. Animowanie warstw (168)

  • Tematyka lekcji (168)
  • Rozpoczynamy pracę (170)
  • Symulowanie zmian oświetlenia (174)
  • Powielanie animacji za pomocą funkcji Pick Whip (176)
  • Animowanie ruchu elementów pejzażu (178)
  • Prekomponowanie i maskowanie warstw (182)
  • Animowanie cieni (186)
  • Dodawanie efektu Lens Flare (188)
  • Animowanie zegara (190)
  • Remapping czasu kompozycji (192)

7. Praca z maskami (200)

  • Tematyka lekcji (200)
  • Maski (202)
  • Rozpoczynamy pracę (202)
  • Tworzenie maski za pomocą narzędzia Pen (205)
  • Edycja maski (206)
  • Rozmywanie krawędzi maski (210)
  • Zastępowanie zawartości maski (210)
  • Dodawanie odbicia (213)
  • Tworzenie winiety (217)
  • Poprawianie koloru (220)

8. Zniekształcanie obiektów za pomocą narzędzi Puppet (222)

  • Tematyka lekcji (222)
  • Rozpoczynamy pracę (224)
  • Omówienie narzędzi Puppet (227)
  • Dodawanie pinezek deformacji (228)
  • Definiowanie obszarów nakładania (229)
  • Usztywnianie obszaru (230)
  • Animowanie pozycji pinezek (231)
  • Nagrywanie animacji (235)

9. Narzędzie Roto Brush (238)

  • Tematyka lekcji (238)
  • Rotoskopia (240)
  • Rozpoczynamy pracę (240)
  • Tworzenie segmentowanej obwiedni (242)
  • Dopracowanie maski warstwy (247)
  • Tworzenie przejścia od pełnego klipu do samego obiektu pierwszoplanowego (249)
  • Tworzenie logo (250)
  • Animacja tekstu (255)
  • Dodawanie obrazu tła (257)
  • Dodawanie dźwięku (258)

10. Korekcja kolorów (260)

  • Tematyka lekcji (260)
  • Rozpoczynamy pracę (262)
  • Ustawianie balansu kolorów (265)
  • Zmiana tła (267)
  • Usuwanie niepożądanych elementów z obrazu (271)
  • Korekcja zakresu kolorów (273)
  • Ocieplanie kolorów za pomocą efektu Photo Filter (275)

11. Budowanie trójwymiarowego obiektu (278)

  • Tematyka lekcji (278)
  • Rozpoczynamy pracę (280)
  • Budowanie obiektu 3D (282)
  • Praca z obiektem zerowym (292)
  • Tekst trójwymiarowy (293)
  • Tworzenie tła dla animacji 3D (297)
  • Zagnieżdżanie kompozycji 3D (299)
  • Dodawanie kamery (300)
  • Dodawanie pozostałych obiektów (303)

12. Praca w trzech wymiarach (306)

  • Tematyka lekcji (306)
  • Rozpoczynamy pracę (308)
  • Animacja obiektów 3D (309)
  • Odbicia lustrzane obiektów 3D (310)
  • Animacja kamery (313)
  • Dostosowanie rozkładu czasowego animacji warstwy (314)
  • Korzystanie ze świateł 3D (314)
  • Dodawanie efektów (318)
  • Dodawanie rozmycia w ruchu (322)
  • Podgląd całej animacji (323)

13. Zaawansowane techniki edycji (328)

  • Tematyka lekcji (328)
  • Rozpoczynamy pracę (330)
  • Stabilizowanie ruchu (330)
  • Jednopunktowe śledzenie ruchu (338)
  • Wykorzystywanie śledzenia wielopunktowego (343)
  • Tworzenie systemu cząsteczkowego (347)
  • Wykorzystywanie efektu Timewarp do retimingu odtwarzania (357)

14. Renderowanie i tworzenie plików wyjściowych (364)

  • Tematyka lekcji (364)
  • Rozpoczynamy pracę (366)
  • Tworzenie szablonów renderingu (367)
  • Tworzenie szablonów dla modułów wyjściowych (371)
  • Eksportowanie do różnych mediów wyjściowych (376)

  • Dodatek: Zarządzanie kolorem w After Effects CS5 (387)

Skorowidz (388)

powrót
 
Produkty Podobne
Photoshop w trampkach. Stwórz własny album rodzinny
Fotografia cyfrowa. Edycja zdjęć. Wydanie VIII
Profesjonalna fotografia ślubna. Od perfekcyjnego warsztatu do dochodowego biznesu. Wydanie II zmienione
Kręć filmy, które wciągają!
Grafika wektorowa. Szkolenie podstawowe. Wydanie II
Adobe Illustrator CC/CC PL. Oficjalny podręcznik
Photoshop. Twoje projekty krok po kroku
Jak to zrobić w Lightroomie? Najkrótsze drogi do najlepszych rozwiązań
Sekrety mistrza fotografii cyfrowej. Najlepsze wskazówki
Sztuka fotografowania. 60 pomysłów na lepsze zdjęcia
Więcej produktów