Używamy cookies, aby ułatwić korzystanie z Portalu. Możesz określić warunki przechowywania, dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Dowiedz się więcej.
strona główna Strona główna | Nowości | Promocje | Zapowiedzi Twoje konto | Zarejestruj | Schowek | Kontakt | Pomoc
mapa działów
Szukaj: szukanie zaawansowane
Koszyk
Książki \ Adobe

Adobe Dreamweaver CC/CC PL. Oficjalny podręcznik Język: 1

978-83-283-2512-8

Cena Brutto: 89.00

Cena netto: 84.76

Ilość:
Wersja: Drukowana
Autor James J. Maivald
Liczba_stron 456
Wydawnictwo Helion
Oprawa miękka
Data_Wydania 2016-08-12
Adobe

Dreamweaver CC/CC PL

Oficjalny podręcznik

Adobe Dreamweaver CC
jest jednym z najbardziej uznanych programów do tworzenia nowoczesnych serwisów internetowych, ich publikowania i zarządzania nimi. Znakomicie sprawdza się do tworzenia nawet dość złożonych aplikacji, przy czym nie wymaga wpisywania dużej ilości własnego kodu. Ułatwia wzbogacanie stron w grafikę i animacje oraz publikowanie i rozbudowywanie serwisu. Aby jednak osiągać założone cele przy korzystaniu z Dreamweavera, trzeba dobrze opanować ten program.

Książka, którą trzymasz w dłoni, należy do cyklu najlepszych podręczników opracowywanych przez ekspertów firmy Adobe. Ta niezastąpiona dla wszystkich użytkowników Dreamweavera książka składa się z 14 lekcji. Można tu znaleźć informacje o podstawowych narzędziach i sposobach ich wykorzystania, jak również o zaawansowanych funkcjach programu. Szczególnie cenne są liczne wskazówki i porady dotyczące najnowszych narzędzi i rozwiązań w Adobe Dreamweaver.

Najważniejsze zagadnienia ujęte w podręczniku:
  • szybkie rozpoczęcie pracy z Adobe Dreamweaverem
  • korzystanie z technologii HTML5 i CSS
  • projektowanie serwisów i korzystanie z platformy WWW za pomocą Dreamweavera, w tym również zasady projektowania dla urządzeń mobilnych
  • interaktywność aplikacji WWW
  • wykorzystywanie elementów graficznych i animacji w Dreamweaverze
  • publikacja i uruchamianie serwisu

Wstęp (1)
  • O książce (1)
  • Skrócone adresy TinyURL (2)
  • Wymagania (2)
  • Konwencje stosowane w tej książce (3)
  • Polecenia w systemie Windows i OS X (4)
  • Instalowanie programu (5)
  • Uaktualnianie programu Dreamweaver do najnowszej wersji (6)
  • Gdzie są materiały do ćwiczeń? (7)
  • Zalecana kolejność wykonywania ćwiczeń (7)
  • Definiowanie serwisu w programie Dreamweaver (8)
  • Konfigurowanie przestrzeni roboczej (12)
  • Sprawdzanie dostępności aktualizacji (14)
  • Dodatkowe materiały (14)
Rozdział 1. Dostosowanie przestrzeni roboczej (16)
  • Rzut oka na przestrzeń roboczą (18)
  • Obsługa ekranu powitalnego (19)
  • Wyświetlanie przewodników po nowych funkcjach (22)
  • Przełączanie trybu i podział widoku (23)
  • Praca z panelami (29)
  • Wybór układu przestrzeni roboczej (33)
  • Narzędzie Extract (36)
  • Dostosowywanie pasków narzędziowych (37)
  • Dostosowywanie ustawień Dreamweavera (37)
  • Tworzenie własnych skrótów klawiszowych (40)
  • Obsługa panelu Properties (Właściwości) (41)
  • Korzystanie z interfejsu Related Files (Pliki powiązane) (42)
  • Korzystanie z selektorów znaczników (43)
  • Korzystanie z panelu CSS Designer (Projektant CSS) (44)
  • Korzystanie z interfejsu wizualnych zapytań o media (49)
  • Korzystanie z panelu DOM (50)
  • Korzystanie z szybkich inspektorów właściwości (50)
  • Wprowadzenie do funkcji Emmet (52)
  • Odkrywanie, eksperymentowanie i nauka (54)
Rozdział 2. Podstawy języka HTML (56)
  • Czym jest HTML? (58)
  • Początki HTML (58)
  • Najczęściej używane znaczniki kodu HTML (60)
  • Co nowego w HTML5 (62)
Rozdział 3. Podstawy CSS (66)
  • Czym są kaskadowe arkusze stylów CSS? (68)
  • Formatowanie za pomocą HTML a CSS (69)
  • Domyślne ustawienia HTML (70)
  • Model blokowy CSS (74)
  • Podgląd ukończonego projektu (75)
  • Formatowanie tekstu (77)
  • No i wreszcie grupowanie, klasy oraz ID! (96)
  • Omówienie CSS3 (98)
Rozdział 4. Podstawy projektowania interaktywnych stron WWW (102)
  • Projektowanie nowego serwisu (104)
  • Scenariusz (108)
  • Tworzenie miniatur i schematów (108)
  • Tworzenie zasobów za pomocą funkcji Adobe Generator (opcjonalnie) (112)
Rozdział 5. Projektowanie makiet (120)
  • Ocena opcji projektu strony (122)
  • Korzystanie z predefiniowanych układów (124)
Rozdział 6. Korzystanie z platformy WWW (144)
  • Tworzenie zawartości nagłówka (146)
  • Tworzenie nawigacji (167)
  • Tworzenie treści semantycznych (182)
  • Zarządzanie szerokością komponentu Bootstrap (189)
  • Wstawianie encji HTML (191)
  • Tworzenie globalnych stylów tekstu (193)
Rozdział 7. Projektowanie na potrzeby urządzeń mobilnych (204)
  • Projektowanie responsywne (206)
  • Dostosowywanie układów Bootstrapa do różnych rozmiarów ekranu (208)
  • Korzystanie z zapytań o media (221)
Rozdział 8. Tworzenie szablonów (234)
  • Tworzenie szablonów na podstawie gotowych układów strony (236)
  • Tworzenie regionów edytowalnych (237)
  • Wstawianie metadanych (239)
  • Tworzenie stron potomnych (241)
Rozdział 9. Praca z tekstem, listami i tabelami (256)
  • Przegląd ukończonego projektu (258)
  • Tworzenie i formatowanie tekstu (261)
  • Tworzenie list (269)
  • Tworzenie tabel (279)
  • Sprawdzanie pisowni w dokumencie (302)
  • Wyszukiwanie i zastępowanie tekstu (304)
  • Opcjonalne samodzielne ćwiczenie (308)
Rozdział 10. Elementy graficzne (310)
  • Podstawy grafiki WWW (312)
  • Przegląd ukończonego projektu (317)
  • Wstawianie zdjęć (318)
  • Dostosowanie położenia obrazu za pomocą klas CSS (320)
  • Praca z panelem Insert (Wstaw) (322)
  • Praca z menu Insert (Wstaw) (323)
  • Wstawianie plików o niezgodnych formatach (325)
  • Inteligentne obiekty programu Photoshop (opcjonalnie) (328)
  • Kopiowanie i wklejanie grafiki z programu Photoshop (opcjonalnie) (331)
  • Wstawianie obrazów metodą przeciągnij i upuść (335)
  • Korzystanie z panelu Properties (Właściwości) do pracy z grafiką (337)
Rozdział 11. Nawigacja (342)
  • Podstawy łączy hipertekstowych (344)
  • Przegląd ukończonego projektu (345)
  • Łącza do stron należących do tego samego serwisu (348)
  • Tworzenie łączy do stron zewnętrznych (355)
  • Tworzenie łączy e-mail (358)
  • Tworzenie łączy w postaci elementu graficznego (360)
  • Łącza w obrębie strony (363)
  • Sprawdzanie strony (369)
  • Dodawanie łączy skierowanych do tej samej strony (opcjonalnie) (370)
Rozdział 12. Projektowanie interaktywnych stron WWW (372)
  • Kilka informacji o zachowaniach programu Dreamweaver (374)
  • Przegląd ukończonego projektu (376)
  • Stosowanie zachowań programu Dreamweaver (377)
  • Tworzenie paneli harmonijkowych Bootstrapa (387)
Rozdział 13. Wykorzystanie animacji i wideo (400)
  • Zrozumieć animacje i wideo (402)
  • Przegląd ukończonego projektu (403)
  • Umieszczanie animacji na stronie WWW (405)
  • Wyświetlanie filmów wideo (410)
  • Wybieranie opcji wideo HTML5 (415)
Rozdział 14. Publikowanie strony w internecie (418)
  • Konfigurowanie zdalnego serwisu (420)
  • Maskowanie folderów i plików (428)
  • Czynności końcowe (430)
  • Publikowanie strony w internecie (opcjonalnie) (432)
  • Synchronizacja serwisów lokalnych i zdalnych (436)
Dodatek. Skrócone adresy TinyURL (440)Skorowidz (441)
powrót
 
Produkty Podobne
Sekrety cyfrowej ciemni Scotta Kelbyego. Edycja i obróbka zdjęć w programie Adobe Photoshop Lightroom Classic CC
Adobe Premiere Pro CC. Oficjalny podręcznik. Wydanie II
Adobe Photoshop CC. Oficjalny podręcznik. Wydanie II
Adobe Illustrator CC. Oficjalny podręcznik. Wydanie II
Adobe After Effects CC. Oficjalny podręcznik. Wydanie II
Adobe Photoshop Lightroom Classic CC. Podręcznik dla fotografów
Jak to zrobić w Photoshopie? Najszybsza droga do skuteczności
Photoshop w trampkach. Stwórz własny album rodzinny
InDesign i tekst. Profesjonalna typografia w Adobe InDesign, wyd. 3
Photoshop LAB. Zagadka kanionu i inne tajemnice najpotężniejszej przestrzeni barw. Wydanie II
Więcej produktów