Używamy cookies, aby ułatwić korzystanie z Portalu. Możesz określić warunki przechowywania, dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Dowiedz się więcej.
strona główna Strona główna | Nowości | Promocje | Zapowiedzi Twoje konto | Zarejestruj | Schowek | Kontakt | Pomoc
mapa działów
Szukaj: szukanie zaawansowane
Koszyk
Książki \ Grafika, Fotografia

Adobe Fireworks CS5/CS5 PL. Oficjalny podręcznik Język: 1

978-83-246-2963-3

Cena Brutto: 69.00

Cena netto: 65.71

Ilość:
Wersja: Drukowana
Autor Adobe Creative Team
Liczba_stron 448
Wydawnictwo Helion
Dodatki 1CD
Oprawa miękka
Data_Wydania 2011-04-22
Poziom All Levels

Twórz grafiki skrojone idealnie na potrzeby WWW!

  • Jak rozpocząć przygodę z Adobe Fireworks CS5?
  • Jak przeprowadzić optymalizację grafiki dla potrzeb WWW?
  • Czym różni się grafika wektorowa od rastrowej?

Adobe Fireworks to unikalny program graficzny, stworzony z myślą o projektantach grafik przeznaczonych na potrzeby stron internetowych. Dzięki niemu zaprojektowanie graficznego interfejsu użytkownika, prototypu strony lub dowolnego jej elementu będzie świetną zabawą! W trakcie tego procesu Twoja kreatywność będzie ograniczona jedynie wyobraźnią, a nie możliwościami narzędzia. Książka poświęcona jest najnowszej wersji CS5, która wprowadziła liczne nowości i ulepszenia, a wśród nich szablony, zwiększoną wydajność, współpracę z programem Flash oraz skrypty użytkownika. Sprawdź, co nowego przygotował dla Ciebie zespół Adobe!

Niniejsza książka kontynuuje najlepsze tradycje podręczników z serii "Oficjalny podręcznik". Fakt, że została ona napisana przez najlepszych specjalistów z firmy Adobe, gwarantuje najwyższą jakość zawartej w niej wiedzy. W trakcie lektury poznasz wszystkie aspekty pracy z programem Adobe Fireworks CS5. Dowiesz się, jak przygotować przestrzeń roboczą, wykorzystać mechanizm warstw oraz pracować z obrazami rastrowymi i wektorowymi. Ponadto nauczysz się wykorzystywać filtry, skalować elementy obrazu oraz korzystać z masek. Dodatkowo zobaczysz, jak optymalizować grafikę pod kątem strony WWW, tworzyć prototypy i publikować wyniki pracy w sieci. To tylko część tematów, które będziesz miał w jednym palcu po przeczytaniu tej książki!

  • Przestrzeń robocza
  • Format Fireworks PNG
  • Strony, warstwy i stany
  • Praca z obrazami rastrowymi oraz wektorowymi
  • Zastosowanie filtrów
  • Zaznaczanie elementów
  • Skalowanie obiektów wektorowych
  • Wykorzystanie masek
  • Dodawanie tekstu do grafiki oraz jego formatowanie
  • Optymalizacja na potrzeby WWW
  • Eksportowanie złożonych obiektów oraz stanów
  • Wykorzystanie symboli
  • Tworzenie prototypów
  • Organizacja pracy
  • Współpraca z innymi narzędziami

Sprawdź, jak szybko i łatwo można przygotować prototyp witryny WWW!

Adobe Fireworks CS5/CS5 PL. Oficjalny podręcznik -- spis treści

Zaczynamy (9)

  • Zawartość książki (9)
  • Niezbędna wiedza (10)
  • Instalowanie programu Adobe Fireworks (10)
  • Uruchamianie programu Adobe Fireworks (10)
  • Kopiowanie plików z płyty CD dołączonej do książki (11)
  • Inne źródła informacji (11)
  • Certyfikaty Adobe (13)

1. Zapoznanie z przestrzenią roboczą (16)

  • Tematyka lekcji (16)
  • Wstęp do programu Adobe Fireworks (18)
  • Korzystanie z paneli Tools (Narzędzia) (24)
  • Panel Properties (Właściwości) (26)
  • Konfiguracja paneli i grup paneli (28)
  • Praca z kilkoma dokumentami (32)
  • Anulowanie wykonanych czynności (35)

2. Panele Pages (Strony), States (Stany) i Layers (Warstwy) - podstawowe narzędzia pracy (38)

  • Tematyka lekcji (38)
  • Strony, warstwy i stany (40)
  • Zaczynamy (42)
  • Importowanie stron (43)
  • Praca z warstwami (45)
  • Stany (51)

3. Obrazy rastrowe (56)

  • Tematyka lekcji (56)
  • Rozdzielczość i rozmiar pliku (58)
  • Kadrowanie obrazu (59)
  • Zarządzanie obrazami znajdującymi się na obszarze roboczym (61)
  • Importowanie obrazów (62)
  • Skalowanie obrazów bez zniekształceń (64)
  • Dostosowywanie poziomów tonalnych (66)
  • Panel Align (Wyrównaj) (67)
  • Grupowanie obiektów (69)
  • Dostosowanie jasności za pomocą narzędzi Dodge (Rozjaśnianie) i Burn (Ściemnianie) (70)
  • Stosowanie filtru aktywnego Unsharp Mask (Maska wyostrzająca) (72)
  • Poprawki wykonane za pomocą narzędzia Rubber Stamp (Stempel) (74)

4. Zaznaczanie (80)

  • Tematyka lekcji (80)
  • Zaznaczanie fragmentów bitmapy (82)
  • Zaczynamy (84)
  • Zaznaczanie i modyfikacja za pomocą narzędzia Magic Wand (Różdżka) (84)
  • Zaznaczanie za pomocą narzędzi Lasso (90)
  • Konwersja zaznaczenia na ścieżki (92)

5. Grafika wektorowa (96)

  • Tematyka lekcji (96)
  • Kilka słów na temat wektorów (98)
  • Podstawowe techniki rysowania wektorowego (98)
  • Zmiana wyglądu podstawowych kształtów wektorowych (102)
  • Skalowanie obiektów wektorowych (105)
  • Wstawianie tekstu w projekcie (106)
  • Korzystanie z autokształtów (107)
  • Ścieżki i narzędzie Pen (Pióro) (109)
  • Edycja ścieżek (110)
  • Tworzenie niestandardowych kształtów (112)
  • Rysowanie kształtu (113)
  • Dostosowywanie wypełnień i obrysów (114)

6. Maski (126)

  • Tematyka lekcji (126)
  • Kilka słów o maskach (128)
  • Projektowanie baneru reklamowego (131)
  • Tworzenie i edycja masek (141)
  • Czynności końcowe (150)

7. Praca z tekstem (160)

  • Tematyka lekcji (160)
  • Zaczynamy (162)
  • Podstawy pracy z tekstem (162)
  • Tworzenie bloków tekstu o automatycznej regulacji rozmiaru (163)
  • Wygładzanie (169)
  • Specjalne efekty tekstowe (170)

8. Optymalizacja na potrzeby WWW (178)

  • Tematyka lekcji (178)
  • Podstawy optymalizacji (180)
  • Optymalizacja pliku zawierającego jeden obraz (184)
  • Narzędzia WWW (191)
  • Tworzenie i optymalizacja plasterków (192)
  • Nadawanie właściwości interaktywnych (207)
  • Eksportowanie złożonych projektów (210)

9. Symbole (228)

  • Tematyka lekcji (228)
  • Kilka słów o symbolach (230)
  • Symbole graficzne (230)
  • Symbole przycisków (239)
  • Symbole animacji (247)

10. Podstawy tworzenia prototypów (258)

  • Tematyka lekcji (258)
  • Organizacja pracy (260)

11. Zaawansowane metody tworzenia prototypów (274)

  • Tematyka lekcji (274)
  • Zapoznanie się z prototypem (276)
  • Efekty najazdu obrazów (287)
  • Emulowanie tabeli danych Spry (300)
  • Praca z zachowaniami (309)
  • Czynności końcowe (315)

12. Ułatwienia organizacji pracy (322)

  • Tematyka lekcji (322)
  • Korzystanie z szablonów dokumentów (324)
  • Praca z programem Adobe Bridge (331)
  • Wsadowe przetwarzanie obrazów (334)
  • Importowanie i zmiana rozmiaru obrazów (340)
  • Ciekawe skróty (343)
  • Planowanie na przyszłość: przygotowanie projektów (348)

13. Dodatkowe możliwości (360)

  • Tematyka lekcji (360)
  • Zaczynamy projekt aplikacji mobilnej (362)
  • Praca z Adobe AIR (365)
  • Dodatkowe ćwiczenia (385)
  • Dodawanie skórki Flex (397)
  • Eksportowanie do programu Flash Catalyst (404)
  • Fireworks i Dreamweaver (410)
  • Fireworks i Flash (421)

Skorowidz (435)

powrót
 
Produkty Podobne
Photoshop w trampkach. Stwórz własny album rodzinny
Fotografia cyfrowa. Edycja zdjęć. Wydanie VIII
Profesjonalna fotografia ślubna. Od perfekcyjnego warsztatu do dochodowego biznesu. Wydanie II zmienione
Kręć filmy, które wciągają!
Grafika wektorowa. Szkolenie podstawowe. Wydanie II
Adobe Illustrator CC/CC PL. Oficjalny podręcznik
Photoshop. Twoje projekty krok po kroku
Jak to zrobić w Lightroomie? Najkrótsze drogi do najlepszych rozwiązań
Sekrety mistrza fotografii cyfrowej. Najlepsze wskazówki
DTP od podstaw. Projekty z klasą. Wydanie IV
Więcej produktów