Używamy cookies, aby ułatwić korzystanie z Portalu. Możesz określić warunki przechowywania, dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Dowiedz się więcej.
strona główna Strona główna | Nowości | Promocje | Zapowiedzi Twoje konto | Zarejestruj | Schowek | Kontakt | Pomoc
mapa działów
Szukaj: szukanie zaawansowane
Koszyk
Książki \ Grafika, Fotografia

Adobe Fireworks CS5/CS5 PL. Oficjalny podręcznik Język: 1

978-83-246-2963-3

Cena Brutto: 69.00

Cena netto: 65.71

Ilość:
Wersja: Drukowana
Autor Adobe Creative Team
Liczba_stron 448
Wydawnictwo Helion
Dodatki 1CD
Oprawa miękka
Data_Wydania 2011-04-22
Poziom All Levels

Twórz grafiki skrojone idealnie na potrzeby WWW!

  • Jak rozpocząć przygodę z Adobe Fireworks CS5?
  • Jak przeprowadzić optymalizację grafiki dla potrzeb WWW?
  • Czym różni się grafika wektorowa od rastrowej?

Adobe Fireworks to unikalny program graficzny, stworzony z myślą o projektantach grafik przeznaczonych na potrzeby stron internetowych. Dzięki niemu zaprojektowanie graficznego interfejsu użytkownika, prototypu strony lub dowolnego jej elementu będzie świetną zabawą! W trakcie tego procesu Twoja kreatywność będzie ograniczona jedynie wyobraźnią, a nie możliwościami narzędzia. Książka poświęcona jest najnowszej wersji CS5, która wprowadziła liczne nowości i ulepszenia, a wśród nich szablony, zwiększoną wydajność, współpracę z programem Flash oraz skrypty użytkownika. Sprawdź, co nowego przygotował dla Ciebie zespół Adobe!

Niniejsza książka kontynuuje najlepsze tradycje podręczników z serii "Oficjalny podręcznik". Fakt, że została ona napisana przez najlepszych specjalistów z firmy Adobe, gwarantuje najwyższą jakość zawartej w niej wiedzy. W trakcie lektury poznasz wszystkie aspekty pracy z programem Adobe Fireworks CS5. Dowiesz się, jak przygotować przestrzeń roboczą, wykorzystać mechanizm warstw oraz pracować z obrazami rastrowymi i wektorowymi. Ponadto nauczysz się wykorzystywać filtry, skalować elementy obrazu oraz korzystać z masek. Dodatkowo zobaczysz, jak optymalizować grafikę pod kątem strony WWW, tworzyć prototypy i publikować wyniki pracy w sieci. To tylko część tematów, które będziesz miał w jednym palcu po przeczytaniu tej książki!

  • Przestrzeń robocza
  • Format Fireworks PNG
  • Strony, warstwy i stany
  • Praca z obrazami rastrowymi oraz wektorowymi
  • Zastosowanie filtrów
  • Zaznaczanie elementów
  • Skalowanie obiektów wektorowych
  • Wykorzystanie masek
  • Dodawanie tekstu do grafiki oraz jego formatowanie
  • Optymalizacja na potrzeby WWW
  • Eksportowanie złożonych obiektów oraz stanów
  • Wykorzystanie symboli
  • Tworzenie prototypów
  • Organizacja pracy
  • Współpraca z innymi narzędziami

Sprawdź, jak szybko i łatwo można przygotować prototyp witryny WWW!

Adobe Fireworks CS5/CS5 PL. Oficjalny podręcznik -- spis treści

Zaczynamy (9)

  • Zawartość książki (9)
  • Niezbędna wiedza (10)
  • Instalowanie programu Adobe Fireworks (10)
  • Uruchamianie programu Adobe Fireworks (10)
  • Kopiowanie plików z płyty CD dołączonej do książki (11)
  • Inne źródła informacji (11)
  • Certyfikaty Adobe (13)

1. Zapoznanie z przestrzenią roboczą (16)

  • Tematyka lekcji (16)
  • Wstęp do programu Adobe Fireworks (18)
  • Korzystanie z paneli Tools (Narzędzia) (24)
  • Panel Properties (Właściwości) (26)
  • Konfiguracja paneli i grup paneli (28)
  • Praca z kilkoma dokumentami (32)
  • Anulowanie wykonanych czynności (35)

2. Panele Pages (Strony), States (Stany) i Layers (Warstwy) - podstawowe narzędzia pracy (38)

  • Tematyka lekcji (38)
  • Strony, warstwy i stany (40)
  • Zaczynamy (42)
  • Importowanie stron (43)
  • Praca z warstwami (45)
  • Stany (51)

3. Obrazy rastrowe (56)

  • Tematyka lekcji (56)
  • Rozdzielczość i rozmiar pliku (58)
  • Kadrowanie obrazu (59)
  • Zarządzanie obrazami znajdującymi się na obszarze roboczym (61)
  • Importowanie obrazów (62)
  • Skalowanie obrazów bez zniekształceń (64)
  • Dostosowywanie poziomów tonalnych (66)
  • Panel Align (Wyrównaj) (67)
  • Grupowanie obiektów (69)
  • Dostosowanie jasności za pomocą narzędzi Dodge (Rozjaśnianie) i Burn (Ściemnianie) (70)
  • Stosowanie filtru aktywnego Unsharp Mask (Maska wyostrzająca) (72)
  • Poprawki wykonane za pomocą narzędzia Rubber Stamp (Stempel) (74)

4. Zaznaczanie (80)

  • Tematyka lekcji (80)
  • Zaznaczanie fragmentów bitmapy (82)
  • Zaczynamy (84)
  • Zaznaczanie i modyfikacja za pomocą narzędzia Magic Wand (Różdżka) (84)
  • Zaznaczanie za pomocą narzędzi Lasso (90)
  • Konwersja zaznaczenia na ścieżki (92)

5. Grafika wektorowa (96)

  • Tematyka lekcji (96)
  • Kilka słów na temat wektorów (98)
  • Podstawowe techniki rysowania wektorowego (98)
  • Zmiana wyglądu podstawowych kształtów wektorowych (102)
  • Skalowanie obiektów wektorowych (105)
  • Wstawianie tekstu w projekcie (106)
  • Korzystanie z autokształtów (107)
  • Ścieżki i narzędzie Pen (Pióro) (109)
  • Edycja ścieżek (110)
  • Tworzenie niestandardowych kształtów (112)
  • Rysowanie kształtu (113)
  • Dostosowywanie wypełnień i obrysów (114)

6. Maski (126)

  • Tematyka lekcji (126)
  • Kilka słów o maskach (128)
  • Projektowanie baneru reklamowego (131)
  • Tworzenie i edycja masek (141)
  • Czynności końcowe (150)

7. Praca z tekstem (160)

  • Tematyka lekcji (160)
  • Zaczynamy (162)
  • Podstawy pracy z tekstem (162)
  • Tworzenie bloków tekstu o automatycznej regulacji rozmiaru (163)
  • Wygładzanie (169)
  • Specjalne efekty tekstowe (170)

8. Optymalizacja na potrzeby WWW (178)

  • Tematyka lekcji (178)
  • Podstawy optymalizacji (180)
  • Optymalizacja pliku zawierającego jeden obraz (184)
  • Narzędzia WWW (191)
  • Tworzenie i optymalizacja plasterków (192)
  • Nadawanie właściwości interaktywnych (207)
  • Eksportowanie złożonych projektów (210)

9. Symbole (228)

  • Tematyka lekcji (228)
  • Kilka słów o symbolach (230)
  • Symbole graficzne (230)
  • Symbole przycisków (239)
  • Symbole animacji (247)

10. Podstawy tworzenia prototypów (258)

  • Tematyka lekcji (258)
  • Organizacja pracy (260)

11. Zaawansowane metody tworzenia prototypów (274)

  • Tematyka lekcji (274)
  • Zapoznanie się z prototypem (276)
  • Efekty najazdu obrazów (287)
  • Emulowanie tabeli danych Spry (300)
  • Praca z zachowaniami (309)
  • Czynności końcowe (315)

12. Ułatwienia organizacji pracy (322)

  • Tematyka lekcji (322)
  • Korzystanie z szablonów dokumentów (324)
  • Praca z programem Adobe Bridge (331)
  • Wsadowe przetwarzanie obrazów (334)
  • Importowanie i zmiana rozmiaru obrazów (340)
  • Ciekawe skróty (343)
  • Planowanie na przyszłość: przygotowanie projektów (348)

13. Dodatkowe możliwości (360)

  • Tematyka lekcji (360)
  • Zaczynamy projekt aplikacji mobilnej (362)
  • Praca z Adobe AIR (365)
  • Dodatkowe ćwiczenia (385)
  • Dodawanie skórki Flex (397)
  • Eksportowanie do programu Flash Catalyst (404)
  • Fireworks i Dreamweaver (410)
  • Fireworks i Flash (421)

Skorowidz (435)

powrót
 
Produkty Podobne
Fotografia krajobrazowa według Scotta Kelby
GIMP. Niesamowite efekty
Jak to zrobić w Lightroomie Classic? Najkrótsze drogi do najlepszych rozwiązań. Wydanie II
GIMP. Poznaj świat grafiki komputerowej
Książka o fotografowaniu. Wydanie IV zmienione
Flesz. O fotografii z lampą błyskową
Zdjęcia z duszą. Jak zostać fotografem z wizją
Górskie wyprawy fotograficzne
Photoshop w trampkach. Stwórz własny album rodzinny
Fotografia cyfrowa. Edycja zdjęć. Wydanie VIII
Więcej produktów