Używamy cookies, aby ułatwić korzystanie z Portalu. Możesz określić warunki przechowywania, dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Dowiedz się więcej.
strona główna Strona główna | Nowości | Promocje | Zapowiedzi Twoje konto | Zarejestruj | Schowek | Kontakt | Pomoc
mapa działów
Szukaj: szukanie zaawansowane
Koszyk
Książki \ Grafika, Fotografia

Adobe Flash CS5/CS5 PL Professional. Oficjalny podręcznik Język: 1

978-83-246-2890-2

Cena Brutto: 69.00

Cena netto: 65.71

Ilość:
Wersja: Drukowana
Autor Adobe Creative Team
Liczba_stron 392
Wydawnictwo Helion
Dodatki 1CD
Oprawa miękka
Data_Wydania 2011-02-27
Poziom All Levels

Najlepsze źródło informacji o Adobe Flash CS5!

  • Jak tworzyć zapierające dech w piersiach witryny WWW?
  • Jakie możliwości kryje ActionScript?
  • Jak wykorzystać kinematykę odwrotną i narzędzie "szkielet"?

Wersja CS5 to kolejna odsłona genialnego narzędzia pozwalającego tworzyć animacje, aplikacje i strony internetowe o niespotykanej interaktywności oraz atrakcyjności zarówno wizualnej, jak i dźwiękowej. Autorzy Adobe Flash, bo o nim mowa, wprowadzili tu wiele nowatorskich rozwiązań i ulepszeń. Wśród nich warto wymienić między innymi: rozbudowany i łatwiejszy w korzystaniu edytor ActionScript, lepszą integrację z pakietem Creative Suite oraz Flash Builder, narzędzie "szkielet", pozwalające na tworzenie realistycznych efektów kinematyki odwrotnej. Jak rozpocząć przygodę z Flashem, wykorzystać jego możliwości oraz w praktyce zastosować nowości z wersji CS5? Odpowiedź na te i dziesiątki innych pytań znajdziesz w tym podręczniku!

"Adobe Flash CS5/CS5 PL Professional. Oficjalny podręcznik" to kolejna książka w bestsellerowej serii podręczników z ćwiczeniami na temat oprogramowania firmy Adobe. Starannie wybrany zespół specjalistów z grupy Adobe Creative Team zapozna Cię z nowościami wersji CS5 oraz wszystkimi elementami niezbędnymi do swobodnej pracy z wykorzystaniem technologii Flash. Każda kolejna strona, każda lekcja to ogromna dawka wiedzy, podana w przystępny sposób. W trakcie lektury dowiesz się, jak tworzyć symbole, dodawać animację oraz wykorzystywać przekształcenia i kinematykę odwrotną. Ponadto będziesz mieć okazję opanować język ActionScript. Właśnie dzięki niemu Twoje strony mogą zyskać na atrakcyjności, interaktywności, a Ty sam możesz zrealizować wszystko, co tylko sobie zamarzysz. Wśród poruszanych tematów znajdziesz również te poświęcone pracy z materiałem audio i wideo, publikacji efektów pracy w sieci, osadzaniu czcionek oraz tworzeniu i edytowaniu symboli. Książka stanowi idealny podręcznik dla osób chcących rozpocząć przygodę z Adobe Flash. Natomiast osoby zaznajomione z technologią Flash oraz narzędziem Adobe Flash zainteresuje metodologia pracy specjalistów z firmy Adobe.

  • Podstawowe wiadomości o Flashu
  • Pierwsze kroki w nowym środowisku pracy
  • Praca z osią czasu, klatkami kluczowymi
  • Elementy graficzne w Adobe Flash
  • Tworzenie i edytowanie symboli
  • Wykorzystanie filtrów do tworzenia zaawansowanych efektów specjalnych
  • Przygotowanie animacji
  • Zastosowanie ścieżek ruchu
  • Symulacja fizyki za pomocą kinematyki odwrotnej
  • Wykorzystanie przekształceń
  • Używanie punktów sterowania
  • Język ActionScript 3.0
  • Praca z dźwiękiem i obrazem wideo
  • Zastosowanie komponentów
  • Publikacja dokumentów Flash

Wszystko, co musisz wiedzieć o Adobe Flash CS5, by tworzyć niesamowite strony! Oficjalna wiedza na temat Adobe Flash CS5!

Adobe Flash CS5/CS5 PL Professional. Oficjalny podręcznik -- spis treści

Wstęp (9)

  • Seria Oficjalny podręcznik (9)
  • Co nowego? (9)
  • Wymagania wstępne (10)
  • Instalowanie programu Flash (10)
  • Kopiowanie plików lekcji (11)
  • Jak korzystać z lekcji? (12)
  • Dodatkowe zasoby (12)
  • Certyfikaty firmy Adobe (14)

1. Wprowadzenie (16)

  • Tematyka lekcji (16)
  • Uruchamianie Flasha i otwieranie pliku (18)
  • Przestrzeń robocza (19)
  • Praca z panelem Library (Biblioteka) (22)
  • Oś czasu (24)
  • Układanie warstw na osi czasu (31)
  • Korzystanie z panelu Properties (Właściwości) (34)
  • Korzystanie z panelu Tools (Narzędzia) (37)
  • Wycofywanie działań we Flashu (41)
  • Podgląd projektu (42)
  • Publikowanie projektu (43)
  • Zapisywanie pliku (45)
  • Wyszukiwanie zasobów na temat Flasha (47)
  • Sprawdzanie dostępności aktualizacji (48)

2. Praca z grafiką (50)

  • Tematyka lekcji (50)
  • Zaczynamy (52)
  • Obrysy i wypełnienia (52)
  • Rysowanie kształtów (53)
  • Tworzenie zaznaczeń (54)
  • Edytowanie kształtów (55)
  • Tworzenie wypełnień gradientowych i bitmapowych (59)
  • Rysowanie wzorków i dekoracji (63)
  • Rysowanie krzywych (71)
  • Tworzenie elementów przezroczystych (74)
  • Tworzenie i edytowanie tekstu (76)

3. Tworzenie i edytowanie symboli (78)

  • Tematyka lekcji (78)
  • Zaczynamy (80)
  • Importowanie plików programu Illustrator (81)
  • Symbole (82)
  • Tworzenie symboli (85)
  • Importowanie plików Photoshopa (86)
  • Edytowanie symboli i zarządzanie nimi (88)
  • Modyfikowanie rozmiaru i położenia instancji (95)
  • Modyfikowanie opcji Color Effect (Efekt koloru) dla instancji (98)
  • Efekty mieszania (101)
  • Tworzenie efektów specjalnych za pomocą filtrów (101)
  • Przemieszczanie obiektów w przestrzeni 3D (103)

4. Dodawanie animacji (110)

  • Tematyka lekcji (110)
  • Zaczynamy (112)
  • Zasady tworzenia animacji (113)
  • Przygotowanie pliku projektu (114)
  • Animowanie zmian położenia (114)
  • Zmiana tempa i czasu (117)
  • Animowanie przezroczystości (120)
  • Animowanie filtrów (122)
  • Animowanie przekształceń (127)
  • Modyfikowanie ścieżki ruchu (130)
  • Zamienianie obiektów animowanych za pomocą animacji klatek pośrednich (135)
  • Tworzenie animacji zagnieżdżonych (137)
  • Panel Motion Editor (Edytor ruchu) (140)
  • Krzywe zmian dynamiki (146)
  • Animowanie ruchu w przestrzeni 3D (152)
  • Oglądanie animacji (155)

5. Kinematyka odwrotna i przekształcenia (158)

  • Tematyka lekcji (158)
  • Zaczynamy (160)
  • Ruch przegubów za pomocą kinematyki odwrotnej (161)
  • Ograniczanie zakresu ruchu złączeń (169)
  • Kinematyka odwrotna kształtów (176)
  • Opcje szkieletów (184)
  • Przekształcenia za pomocą animacji klatek pośrednich kształtu (188)
  • Punkty zmiany kształtu (191)
  • Symulowanie fizyki za pomocą kinematyki odwrotnej (193)

6. Tworzenie interaktywnego systemu nawigacji (202)

  • Tematyka lekcji (202)
  • Zaczynamy (204)
  • Filmy interaktywne (204)
  • Tworzenie przycisków (205)
  • ActionScript 3.0 (216)
  • Przygotowywanie osi czasu (220)
  • Dodawanie operacji stop() (221)
  • Tworzenie procedur obsługi zdarzeń dla przycisków (222)
  • Tworzenie docelowych klatek kluczowych (225)
  • Tworzenie przycisku home (230)
  • Odtwarzanie animacji w klatce docelowej (234)
  • Przyciski animowane (238)

7. Tekst (242)

  • Tematyka lekcji (242)
  • Zaczynamy (244)
  • Tekst TLF (245)
  • Dodawanie prostego tekstu (248)
  • Dodawanie wielu kolumn (254)
  • Zawijanie tekstu (258)
  • Tworzenie łączy w tekście (267)
  • Tworzenie tekstu wejściowego (269)
  • Wczytywanie tekstu zewnętrznego (276)

8. Praca z dźwiękiem i wideo (286)

  • Tematyka lekcji (286)
  • Zaczynamy (288)
  • Struktura pliku projektu (289)
  • Wykorzystanie dźwięków (290)
  • Charakterystyka formatu Flash Video (303)
  • Korzystanie z programu Adobe Media Encoder (303)
  • Opcje kodowania (307)
  • Odtwarzanie wideo zewnętrznego (313)
  • Praca z materiałem wideo zawierającym kanały alfa (318)
  • Używanie punktów sygnalizacji (322)
  • Osadzanie Flash Video (330)

9. Ładowanie i kontrolowanie zawartości zewnętrznej (338)

  • Tematyka lekcji (338)
  • Zaczynamy (340)
  • Ładowanie zawartości zewnętrznej (342)
  • Usuwanie zawartości zewnętrznej (347)
  • Sterowanie klipami filmowymi (348)
  • Tworzenie masek (349)

10. Publikowanie dokumentów Flasha (356)

  • Tematyka lekcji (356)
  • Zaczynamy (358)
  • Testowanie dokumentu Flasha (358)
  • Bandwidth Profiler (Program profilujący przepustowość) (360)
  • Dodawanie metadanych (361)
  • Publikowanie filmu dla sieci WWW (364)
  • Inne opcje publikowania (370)

Skorowidz (376)

powrót
 
Produkty Podobne
Fotografia krajobrazowa według Scotta Kelby
GIMP. Niesamowite efekty
Jak to zrobić w Lightroomie Classic? Najkrótsze drogi do najlepszych rozwiązań. Wydanie II
GIMP. Poznaj świat grafiki komputerowej
Książka o fotografowaniu. Wydanie IV zmienione
Flesz. O fotografii z lampą błyskową
Zdjęcia z duszą. Jak zostać fotografem z wizją
Górskie wyprawy fotograficzne
Photoshop w trampkach. Stwórz własny album rodzinny
Fotografia cyfrowa. Edycja zdjęć. Wydanie VIII
Więcej produktów