Używamy cookies, aby ułatwić korzystanie z Portalu. Możesz określić warunki przechowywania, dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Dowiedz się więcej.
strona główna Strona główna | Nowości | Promocje | Zapowiedzi Twoje konto | Zarejestruj | Schowek | Kontakt | Pomoc
mapa działów
Szukaj: szukanie zaawansowane
Koszyk
Książki \ Biznes IT

Analysis for Marketing Planning Język: 2

9780073529844

Cena Brutto: 451.50

Cena netto: 430.00

Ilość:
Wersja: Drukowana
Autor Russell Winer
Liczba_stron 312
Wydawnictwo McGraw-Hill
Data_Wydania 2007-11-29
Poziom All Levels

Informacje podstawowe:

  • Wydawnictwo: McGraw-Hill
  • Data wydania: 29 listopada 2007
  • Liczba stron: 312
  • Autor/autorzy:
    • Donald Lehmann
    • Russell Winer

Main description

Analysis for Marketing Planning, 7/e by Lehmann and Winer focuses on the analysis needed for sound Marketing decisions and is structured around the core marketing document--the Marketing Plan. Whether studying Marketing strategy or Product/Brand Management decisions, students need to be able to make decisions based from sound analysis. This book does not attempt to cover all aspects of the marketing plan; rather it focuses on the analysis pertaining to a product’s environment, customers and competitors.

Table of contents

Chapter 1 OverviewChapter 2 Defining the Competitive SetChapter 3 Industry AnalysisChapter 4 Competitor AnalysisChapter 5 Customer AnalysisChapter 6 Market Potential and Sales ForecastingChapter 7 Developing Product Strategy

powrót
 
Produkty Podobne
Niech Cię widzą w sieci! Blog lub serwis branżowy od podstaw
Socjotechnika. Sztuka zdobywania władzy nad umysłami. Wydanie II
Budowanie zespołu. Młotek Scrum Mastera
Człowiek na rozdrożu. Sztuczna inteligencja  25 punktów widzenia
Bitcoin. Ilustrowany przewodnik
Przyspieszenie. Lean i DevOps w rozwoju firm technologicznych
Zespół wygrany czy przegrany? W co grają ludzie w firmach
Programista na rozmowie kwalifikacyjnej
Zarządzanie produktem w modelu lean
U mnie działa. Język branży IT
Więcej produktów