Używamy cookies, aby ułatwić korzystanie z Portalu. Możesz określić warunki przechowywania, dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Dowiedz się więcej.
strona główna Strona główna | Nowości | Promocje | Zapowiedzi Twoje konto | Zarejestruj | Schowek | Kontakt | Pomoc
mapa działów
Szukaj: szukanie zaawansowane
Koszyk
Książki \ Programowanie

Android 2. Tworzenie aplikacji Język: 1

978-83-246-3340-1

Cena Brutto: 109.00

Cena netto: 103.81

Ilość:
Wersja: Drukowana
Autor Sayed Hashimi, Satya Komatineni, Dave MacLean
Liczba_stron 704
Wydawnictwo Helion
Oprawa miękka
Data_Wydania 2010-10-25
Poziom All Levels

Błyskawicznie opanuj środowisko produkcyjne dla Androida!

  • Jak rozpocząć przygodę z systemem Android?
  • Jak korzystać z usług geolokalizacyjnych?
  • Jak tworzyć trójwymiarową grafikę, korzystającą z biblioteki OpenGL?

Jakiś czas temu mogło się wydawać, że rynek systemów operacyjnych dla smartfonów jest podzielony i nie ma na nim miejsca dla żadnych debiutantów. Jednak najwięksi gracze tego segmentu byli w dużym błędzie. Pojawił się Android. Nowatorski, przyjazny, atrakcyjny oraz w najwyższym stopniu zintegrowany z usługami Google"a system operacyjny dla telefonów. Fakt, że był firmowany przez jedną z najbardziej znanych firm - Google - niewątpliwie dał mu ogromną siłę przebicia. Liczba jego fanów rośnie wręcz w tempie geometrycznym!

Błyskawicznie powstały niezliczone aplikacje dla tego systemu. Codziennie zastępy programistów tworzą nowe, jeszcze lepsze programy. Dzisiaj ich liczba jest szacowana na grubo ponad 80 tysięcy! Teraz i Ty będziesz mógł dołączyć do grona ludzi tworzących aplikacje na tę platformę. Niniejsza książka stanowi kompletny przewodnik po najnowszej wersji systemu Android. Na samym początku dowiesz się, jak skonfigurować środowisko produkcyjne, oraz poznasz strukturę i elementy składowe aplikacji dla Androida. Kolejne rozdziały to same smakowite kąski dla każdego programisty - tworzenie interfejsu użytkowników i animacji dwu- oraz trójwymiarowych. Nauczysz się także efektywnie korzystać z zasobów i usług lokalizacyjnych, tworzyć widgety oraz podłączać się do zasobów sieci Internet. Książka ta jest idealną pozycją dla każdego, kto chce rozpocząć przygodę z tworzeniem aplikacji dla telefonów komórkowych.

  • Przygotowanie środowiska pracy
  • Podstawowe składniki systemu Android
  • Wykorzystanie zasobów, dostawców treści oraz intencji
  • Tworzenie interfejsu użytkownika - używanie kontrolek
  • Zastosowanie menedżerów układu graficznego
  • Praca z menu
  • Prezentowanie animacji dwuwymiarowych
  • Geokodowanie w Androidzie
  • Wykorzystanie usług geolokalizacyjnych
  • Zastosowanie modułu HttpClient
  • Wykorzystanie biblioteki OpenGL do tworzenia grafiki trójwymiarowej
  • Zarządzanie preferencjami
  • Tworzenie widgetów ekranu początkowego
  • Usługi wyszukiwania
  • Korzystanie ze sklepu Android Market

Twórz aplikacje na jedną z najbardziej dynamicznie rozwijających się platform!

powrót
 
Produkty Podobne
Docker. Programowanie aplikacji dla zaawansowanych. Wydanie II
Czysty kod w C++17. Oprogramowanie łatwe w utrzymaniu
Microsoft Visual C# 2017 Krok po kroku
Nowoczesny JavaScript. Poznaj ES6 i praktyczne zastosowania nowych rozwiązań
Microsoft Visual C# Step by Step, 9th Edition
Component-Based Rails Applications: Large Domains Under Control
Java w 24 godziny. Wydanie VIII
Programowanie w języku Java. Podejście interdyscyplinarne. Wydanie II
Essential C# 7.0, 6th Edition
Data Analytics with Spark Using Python
Więcej produktów