Używamy cookies, aby ułatwić korzystanie z Portalu. Możesz określić warunki przechowywania, dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Dowiedz się więcej.
strona główna Strona główna | Nowości | Promocje | Zapowiedzi Twoje konto | Zarejestruj | Schowek | Kontakt | Pomoc
mapa działów
Szukaj: szukanie zaawansowane
Koszyk
Książki \ Programowanie

Baw się kodem! Twoja własna gra. CoderDojo Nano Język: 1

978-83-283-4132-6

Cena Brutto: 24.90

Cena netto: 23.71

Ilość:
Wersja: Drukowana
Autor Jurie Horneman, CoderDojo
Liczba_stron 96
Wydawnictwo Helion
Oprawa miękka
Data_Wydania 2019-09-24

W klubie CoderDojo młodzi ludzie rozwijają pasję programowania, spotykają się z podobnymi sobie zapaleńcami, aby uczyć się nowych rzeczy i wspólnie, pod opieką mentora, realizować niesamowite projekty. Kluby CoderDojo powstają w wielu miejscach na świecie, również w Polsce. Jeśli masz możliwość, koniecznie weź udział w zajęciach. Możesz też po prostu założyć i poprowadzić własne Dojo. Jako że będzie mniejsze niż CoderDojo, nazwij je Dojo Nano. W Dojo Nano można razem z przyjaciółmi robić wiele ciekawych rzeczy związanych z programowaniem i komputerami, na przykład napisać własną, najprawdziwszą grę!


W poprzednim tomie Nanonauci, którzy założyli własne Dojo Nano, wymyślili i napisali stronę internetową. Teraz przyszedł czas na grę. Będzie to prosta gra działająca w przeglądarce internetowej. Do kodowania posłuży Ci świetny język JavaScript, którym posługują się najlepsi programiści! W książce znajdziesz dokładne wyjaśnienie, jak przygotować komputer do pracy, do czego służą poszczególne części kodu i w jaki sposób rozwiązywać problemy. Stworzysz specjalny świat i takie zjawiska jak grawitacja. Dowiesz się, jak rysować i animować postaci w grze: będą biegać, skakać i zderzać się z robotami. Oczywiście, zaprogramujesz również punktację i utratę części zdrowia po kolizji gracza z robotem. Szybko zauważysz, że grę można rozwijać i uzupełniać o nowe elementy - jeśli tylko tego zapragniesz!


W tej książce:

  • podstawowe zasady pracy podczas programowania
  • funkcje, obiekty, pętle i inne elementy kodu oraz ich wykorzystanie
  • gruntowne podstawy JavaScriptu
  • przeciążanie funkcji, generowanie liczb losowych, wykonywanie obliczeń
  • debugowanie kodu
  • pomysły na ulepszanie gry

POMYSŁY + PRZYJACIELE = KOD

powrót
 
Produkty Podobne
Programowanie w języku Kotlin. The Big Nerd Ranch Guide
Algorytmy Data Science. Siedmiodniowy przewodnik. Wydanie II
UXUI. Design Zoptymalizowany. Manual Book
UXUI. Design Zoptymalizowany. Workshop Book
Vue.js 2. Wprowadzenie dla profesjonalistów
Ciągłe dostarczanie oprogramowania w języku Java. Najlepsze narzędzia i praktyki wdrażania kodu
Baw się kodem! Twoja własna gra. CoderDojo Nano
Baw się kodem! Twoja własna strona WWW. CoderDojo Nano
TDD z wykorzystaniem C# 7. Programowanie sterowane testam
Agile Leadership Toolkit: Learning to Thrive with Self-Managing Teams
Więcej produktów