Używamy cookies, aby ułatwić korzystanie z Portalu. Możesz określić warunki przechowywania, dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Dowiedz się więcej.
strona główna Strona główna | Nowości | Promocje | Zapowiedzi Twoje konto | Zarejestruj | Schowek | Kontakt | Pomoc
mapa działów
Szukaj: szukanie zaawansowane
Koszyk
Książki \ Programowanie

Baw się kodem! Twoja własna gra. CoderDojo Nano Język: 1

978-83-283-4132-6

Cena Brutto: 24.90

Cena netto: 23.71

Ilość:
Wersja: Drukowana
Autor Jurie Horneman, CoderDojo
Liczba_stron 96
Wydawnictwo Helion
Oprawa miękka
Data_Wydania 2019-09-24

W klubie CoderDojo młodzi ludzie rozwijają pasję programowania, spotykają się z podobnymi sobie zapaleńcami, aby uczyć się nowych rzeczy i wspólnie, pod opieką mentora, realizować niesamowite projekty. Kluby CoderDojo powstają w wielu miejscach na świecie, również w Polsce. Jeśli masz możliwość, koniecznie weź udział w zajęciach. Możesz też po prostu założyć i poprowadzić własne Dojo. Jako że będzie mniejsze niż CoderDojo, nazwij je Dojo Nano. W Dojo Nano można razem z przyjaciółmi robić wiele ciekawych rzeczy związanych z programowaniem i komputerami, na przykład napisać własną, najprawdziwszą grę!


W poprzednim tomie Nanonauci, którzy założyli własne Dojo Nano, wymyślili i napisali stronę internetową. Teraz przyszedł czas na grę. Będzie to prosta gra działająca w przeglądarce internetowej. Do kodowania posłuży Ci świetny język JavaScript, którym posługują się najlepsi programiści! W książce znajdziesz dokładne wyjaśnienie, jak przygotować komputer do pracy, do czego służą poszczególne części kodu i w jaki sposób rozwiązywać problemy. Stworzysz specjalny świat i takie zjawiska jak grawitacja. Dowiesz się, jak rysować i animować postaci w grze: będą biegać, skakać i zderzać się z robotami. Oczywiście, zaprogramujesz również punktację i utratę części zdrowia po kolizji gracza z robotem. Szybko zauważysz, że grę można rozwijać i uzupełniać o nowe elementy - jeśli tylko tego zapragniesz!


W tej książce:

  • podstawowe zasady pracy podczas programowania
  • funkcje, obiekty, pętle i inne elementy kodu oraz ich wykorzystanie
  • gruntowne podstawy JavaScriptu
  • przeciążanie funkcji, generowanie liczb losowych, wykonywanie obliczeń
  • debugowanie kodu
  • pomysły na ulepszanie gry

POMYSŁY + PRZYJACIELE = KOD

powrót
 
Produkty Podobne
Effective Python: 90 Specific Ways to Write Better Python, 2nd Edition
Java. Podstawy. Wydanie XI
C# 7.0. Kompletny przewodnik dla praktyków. Wydanie VI
Głębokie uczenie z TensorFlow. Od regresji liniowej po uczenie przez wzmacnianie
Era Agile. O tym, jak sprytne firmy kształtują swoją efektywność
Programowanie w języku Rust. Wydajność i bezpieczeństwo
Tworzenie gier komputerowych. Kompendium producenta
Laravel. Wstęp do programowania aplikacji internetowych
Poradnik design thinking, czyli jak wykorzystać myślenie projektowe w biznesie
Data Mining. Eksploracja danych w sieciach społecznościowych. Wydanie III
Więcej produktów