Używamy cookies, aby ułatwić korzystanie z Portalu. Możesz określić warunki przechowywania, dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Dowiedz się więcej.
strona główna Strona główna | Nowości | Promocje | Zapowiedzi Twoje konto | Zarejestruj | Schowek | Kontakt | Pomoc
mapa działów
Szukaj: szukanie zaawansowane
Koszyk
Książki \ Biznes IT

Business, Government, and Society: A Managerial Perspective Język: 2

9780078112676

Cena Brutto: 932.40

Cena netto: 888.00

Ilość:
Wersja: Drukowana
Autor George Steiner
Liczba_stron 672
Wydawnictwo McGraw-Hill
Data_Wydania 2011-06-09
Poziom All Levels

Informacje podstawowe:

  • Wydawnictwo: McGraw-Hill
  • Data wydania: 9 czerwca 2011
  • Liczba stron: 672
  • Autor/autorzy:
    • John Steiner
    • George Steiner

Main description

The thirteenth edition of Business, Government and Society by John F. Steiner and George A. Steiner continues a long effort to tell the story of how forces in business, government, and society shape our world. In addition, an emphasis on management issues and processes allows students to apply the principles they learn to real-world situations. As always, a stream of events dictated the need for extensive revision. Accordingly, Steiner and Steiner have updated the chapters to include new ideas, events, personalities, and publications, while continuing the work of building insight into basic underlying principles, institutions, and forces.

Table of contents

PART ONE A Framework for Studying Business, Government, and Society 1 The Study of Business, Government, and Society 2 The Dynamic Environment3 Business Power 4 Critics of Business

PART TWO The Nature and Management of Corporate Responsibility 5 Corporate Social Responsibility 6 Implementing Corporate Social Responsibility

PART THREE Managing Ethics7 Business Ethics8 Making Ethical Decisions in Business

PART FOUR Business and Government 9 Business in Politics10 Regulating Business

PART FIVE Multinational Corporations and Globalization11 Multinational Corporations12 Globalization, Trade, and Corruption

PART SIX Corporations and the Natural Environment13 Industrial Pollution and Environmental Regulation14 Managing Environmental Quality

PART SEVEN Consumerism 15 Consumerism

PART EIGHT Human Resources 16 The Changing Workplace 17 Civil Rights, Women, and Diversity

PART NINE Corporate Governance 18 Corporate Governance

powrót
 
Produkty Podobne
Przyspieszenie. Lean i DevOps w rozwoju firm technologicznych
Zespół wygrany czy przegrany? W co grają ludzie w firmach
Programista na rozmowie kwalifikacyjnej
Zarządzanie produktem w modelu lean
U mnie działa. Język branży IT
Blockchain for Business
E-commerce na platformach ofertowych Allegro, eBay, Amazon
W tym szaleństwie jest metoda. Powieść o zarządzaniu projektami
Profesjonalny Właściciel Produktu: Jak Scrum zwiększa przewagę konkurencyjną
Ponadczasowy hit. O sztuce tworzenia i marketingu dzieł, które przetrwają próbę czasu
Więcej produktów