Używamy cookies, aby ułatwić korzystanie z Portalu. Możesz określić warunki przechowywania, dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Dowiedz się więcej.
strona główna Strona główna | Nowości | Promocje | Zapowiedzi Twoje konto | Zarejestruj | Schowek | Kontakt | Pomoc
mapa działów
Szukaj: szukanie zaawansowane
Koszyk
Książki \ Biznes IT

Business Marketing: Connecting Strategy, Relationships, and Learning Język: 2

9780073529905

Cena Brutto: 907.20

Cena netto: 864.00

Ilość:
Wersja: Drukowana
Autor John Tanner
Liczba_stron 704
Wydawnictwo McGraw-Hill
Data_Wydania 2008-01-25
Poziom All Levels

Informacje podstawowe:

  • Wydawnictwo: McGraw-Hill
  • Data wydania: 25 stycznia 2008
  • Liczba stron: 704
  • Autor/autorzy:
    • F. Robert Dwyer
    • John Tanner

Main description

Business Marketing, 4e is targeted at the undergraduate Business Marketing course to students who want to succeed in business to business marketing. This edition combines a theory-driven yet hands-on approach to show students how to make profitable and quality business marketing decisions. This well known text introduces the concepts of marketing to businesses and stresses the importance of customer relationship and knowledge management.

Table of contents

Part I: Business Markets and Business MarketingChapter 1Introduction to Business MarketingChapter 2 The Character of Business MarketingChapter 3 The Purchasing FunctionChapter 4 Organizational Buyer BehaviorPart II: Foundations for Creating ValueChapter 5 Market OpportunitiesChapter 6 Marketing StrategyChapter 7Weaving Marketing into the Fabric of the FirmPart III: Business Marketing ProgrammingChapter 8Developing and Managing OfferingsChapter 9Business Marketing ChannelsChapter 10Creating Customer DialogueChapter 11Communicating via Advertising, trade Shows, and PRChapter 12The One-To-One MediaChapter 13Sales and Sales ManagementChapter 14Pricing&Negotiating for ValuePart IV: Managing Programs and CustomersChapter 15Evaluating Marketing EffortsChapter 16Customer Retention and MaximizationCases1. Blue track Sourcing 2. Calox (A) (B)3. Daynor Chemical Company4. ExhibitsPlus5. Fleury Equipment de Batiment6. JC Decaux7. Jewelmart.com8. Lafarge-Aget9. Li&Fung Limited10. Little Tikes Commercial Play Systems11. Materials Engineering and testing Laboratories12. Outdoor Sporting Products13. Pfizer Animal Health Products (A) (B)14. Planktos Inc.15. Strategic Marketing Insights16. SPC Products17. Three Rivers Optical18. Whole Tree Energy

powrót
 
Produkty Podobne
Przyspieszenie. Lean i DevOps w rozwoju firm technologicznych
Zespół wygrany czy przegrany? W co grają ludzie w firmach
Programista na rozmowie kwalifikacyjnej
Zarządzanie produktem w modelu lean
U mnie działa. Język branży IT
Blockchain for Business
E-commerce na platformach ofertowych Allegro, eBay, Amazon
W tym szaleństwie jest metoda. Powieść o zarządzaniu projektami
Profesjonalny Właściciel Produktu: Jak Scrum zwiększa przewagę konkurencyjną
Ponadczasowy hit. O sztuce tworzenia i marketingu dzieł, które przetrwają próbę czasu
Więcej produktów