Używamy cookies, aby ułatwić korzystanie z Portalu. Możesz określić warunki przechowywania, dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Dowiedz się więcej.
strona główna Strona główna | Nowości | Promocje | Zapowiedzi Twoje konto | Zarejestruj | Schowek | Kontakt | Pomoc
mapa działów
Szukaj: szukanie zaawansowane
Koszyk
Książki

Consumer Behavior Język: 2

9780073404769

Cena Brutto: 884.52

Cena netto: 842.40

Ilość:
Wersja: Drukowana
Autor Olson
Liczba_stron 576
Wydawnictwo McGraw-Hill
Data_Wydania 2009-12-21
Poziom All Levels

Informacje podstawowe:

  • Wydawnictwo: McGraw-Hill
  • Data wydania: 21 grudnia 2009
  • Liczba stron: 576
  • Autor/autorzy:
    • J. Paul Peter
    • Olson

Main description

This book takes a strategic look at consumer behavior in order to guide successful marketing activities. The Wheel of Consumer Analysis is the organizing factor in the book. The four major parts of the wheel are consumer affect and cognition, consumer behavior, consumer environment, and marketing strategy. Each of these components is the topic of one of the four major sections in the book.

Table of contents

Section 1 A Perspective on Consumer Behavior 1 Introduction to Consumer Behavior and Marketing Strategy 2 A Framework for Consumer Analysis Section 2 Affect and Cognition and Marketing Strategy 3 Introduction to Affect and Cognition 4 Consumers’ Product Knowledge and Involvement 5 Attention and Comprehension 6 Attitudes and Intentions 7 Consumer Decision Making Section 3 Behavior and Marketing Strategy 8 Introduction to Behavior 9 Conditioning and Learning Processes 10 Influencing Consumer Behaviors Section 4 The Environment and Marketing Strategy 11 Introduction to the Environment 12 Cultural and Cross-Cultural Influences 13 Subculture and Social Class 14 Reference Groups and Family Section 5 Consumer Behavior and Marketing Strategy 15 Market Segmentation and Product Positioning 16 Consumer Behavior and Product Strategy 17 Consumer Behavior and Promotion Strategy 18 Consumer Behavior and Pricing Strategy 19 Consumer Behavior, Electronic Commerce, and Channel Strategy Notes Glossary Credits Name Index Subject Index

powrót
 
Produkty Podobne
Effective Python: 90 Specific Ways to Write Better Python, 2nd Edition
LISP Network Deployment and Troubleshooting: The Complete Guide to LISP Implementation on IOS-XE, IOS-XR, and NX-OS
IT Essentials Course Booklet, 7th Edition
T-SQL Window Functions: For data analysis and beyond, 2nd Edition
Java. Podstawy. Wydanie XI
Unity. Przewodnik projektanta gier. Wydanie III
Zrozumieć Excela. VBA - makra i funkcje
Zrozumieć Excela. Obliczenia i wykresy
Przyspieszenie. Lean i DevOps w rozwoju firm technologicznych
Informatyka sądowa w praktyce
Więcej produktów