Używamy cookies, aby ułatwić korzystanie z Portalu. Możesz określić warunki przechowywania, dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Dowiedz się więcej.
strona główna Strona główna | Nowości | Promocje | Zapowiedzi Twoje konto | Zarejestruj | Schowek | Kontakt | Pomoc
mapa działów
Szukaj: szukanie zaawansowane
Koszyk
Książki \ Biznes IT

Debugging Teams. Przez współpracę do lepszej produktywności Język: 1

978-83-283-4338-2

Cena Brutto: 39.90

Cena netto: 38.00

Ilość:
Wersja: Drukowana
Autor Brian W. Fitzpatrick, Ben Collins-Sussman
Liczba_stron 208
Wydawnictwo Helion
Oprawa miękka
Data_Wydania 2018-05-18

Debugging Teams

Przez współpracę do lepszej produktywności


Programiści i inżynierowie oprogramowania spędzają mnóstwo czasu na zgłębianiu tajników algorytmów, kodu czy technik budowy aplikacji. Bardzo mało uwagi poświęcają jednak takim zagadnieniom, jak komunikacja, skuteczna praca w zespole czy prowadzenie wspólnych projektów. Tymczasem programowanie jest jednym z zadań, które realizuje się w grupie. Oznacza to, że sposób pracy zespołu ma bezpośredni i znaczący wpływ na produktywność i zadowolenie jego członków. Zaniedbanie tej kwestii stało się przyczyną niepowodzenia wielu obiecujących projektów.


Niniejsza książka, choć pozornie adresowana do liderów zespołów programistów, tak naprawdę przyda się każdemu, kto bierze udział w dowolnym twórczym grupowym przedsięwzięciu: począwszy od studenckiego klubu, na korporacji architektów skończywszy. Znalazły się tu bardzo praktyczne wskazówki dotyczące efektywnego kierowania zespołem, poruszania się w ramach organizacji oraz budowania zdrowych relacji z użytkownikami. Nie zabrakło porad dotyczących różnych sposobów komunikowania się i skutecznego wpływania na drugiego człowieka, a także metod radzenia sobie z trudnymi ludźmi. Jest to znakomita lektura dla każdego twórczego człowieka!


W tej książce:

  • wzorce komunikacyjne a kultura zespołu
  • przywództwo: wzorce i antywzorce
  • skuteczne strategie współpracy z innymi zespołami w ramach organizacji
  • identyfikacja i zażegnywanie zagrożeń związanych z komunikacją
  • zarządzanie opinią publiczną

    Deklaracja misji (15)

    Podziękowania (17)

    Przedmowa do wydania II (21)

    Wstęp (23)

    • Dla kogo jest przeznaczona ta książka? (25)
    • Nasza wizja (28)

    1. Mit genialnego programisty (29)

    • Pomóż mi ukryć mój kod (30)
    • Mit geniusza (30)
    • Ukrywanie jest uznawane za szkodliwe (33)
    • Liczy się tylko zespół (39)
    • Trzy filary (40)
    • HRT w praktyce (44)
    • Kolejne kroki (52)

    2. Budowanie znakomitej kultury zespołowej (53)

    • Dlaczego powinno Cię to obchodzić? (56)
    • Kultura a ludzie (59)
    • Wzorce komunikacji w kulturach odnoszących sukcesy (63)
    • Synchronizacja wysokopoziomowa (64)
    • Codzienne dyskusje (74)
    • Posługiwanie się systemem śledzenia zgłoszeń (78)
    • Komunikacja jako element inżynierii (79)
    • W końcu tak naprawdę chodzi wyłącznie o produkt... (84)

    3. Każda łódź potrzebuje kapitana (87)

    • Natura nie znosi próżni (88)
    • Brzydkie słowo: menedżer (89)
    • Usłużny lider (93)
    • Antywzorce (94)
    • Wzorce postępowania liderów (100)
    • Ludzie są jak rośliny (118)
    • Motywacja wewnętrzna a motywacja zewnętrzna (120)
    • Podsumowanie (122)

    4. Radzenie sobie z toksycznymi ludźmi (123)

    • Definicja toksyczności (124)
    • Umacnianie zespołu (125)
    • Identyfikowanie zagrożenia (127)
    • Odtrutka (132)
    • Końcowe przemyślenia (139)

    5. Sztuka organizacyjnej manipulacji (141)

    • Firmy dobre, firmy złe i strategie (141)
    • Jak być powinno (142)
    • Jak jest zazwyczaj (145)
    • Organizacyjna manipulacja (151)
    • Plan B: Ewakuacja (165)
    • Nie wszystko stracone (167)

    6. Użytkownik też człowiek (169)

    • Zarządzanie opinią publiczną (170)
    • Jak użyteczny jest Twój program? (174)
    • Wygląd ma znaczenie (181)
    • Zarządzanie relacjami z użytkownikami (187)
    • Pamiętaj o użytkownikach (196)

    A. Epilog (199)

    B. Dalsze lektury (201)

    Skorowidz (203)

powrót
 
Produkty Podobne
Zarządzanie projektami dla początkujących. Jak zmienić wyzwanie w proste zadanie. Wydanie II
Debugging Teams. Przez współpracę do lepszej produktywności
Rozmowa kwalifikacyjna. O czym nie wiedzą kandydaci do pracy, czyli sekrety rekrutujących. Wydanie 4 rozszerzone
Ostra jazda. Za kulisami dążeń Ubera do dominacji na świecie
Droga Startupu. Metoda sukcesu
Magia słów. Jak pisać teksty, które porwą tłumy. Wydanie 2 rozszerzone
Od inżyniera do menedżera. Tajniki lidera zespołów technicznych
Głodni czasu. Efektywne 168 godzin w 7 dni lub tydzień
Nowoczesne projektowanie modeli biznesowych. Narzędzia, kompetencje, mentalność i innowacje, które zapewnią firmie sukces
Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting
Więcej produktów