Używamy cookies, aby ułatwić korzystanie z Portalu. Możesz określić warunki przechowywania, dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Dowiedz się więcej.
strona główna Strona główna | Nowości | Promocje | Zapowiedzi Twoje konto | Zarejestruj | Schowek | Kontakt | Pomoc
mapa działów
Szukaj: szukanie zaawansowane
Koszyk
Książki \ Biznes IT

Decydujący czynnik. Analiza podstawą właściwych decyzji Język: 1

9788375410600

Cena Brutto: 10.50

Cena netto: 10.00

Ilość:
Wersja: Drukowana
Autor praca zbiorowa
Liczba_stron 258
Wydawnictwo Wiley
Oprawa miękka
Data_Wydania 2010-01-04
Poziom All Levels

Zarówno przedsiębiorstwom, jak i rządom zdarza się podejmować błędne decyzje, co szczególnie widoczne stało się w ostatnich latach. Niemal każdego z tych błędów można by uniknąć, korzystając z analiz opartych na faktach. Ta książka ukazuje przejrzyste przykłady sposobów działania, które zapewnią lepsze, szybsze i bardziej ujednolicone decyzje.
 – Thomas H. Davenport, autor Competing on Analitics, profesor informatyki i zarządzania w Babson College
Książka ujawnia sekrety procesów podejmowania decyzji stosowanych przez najbardziej skuteczne przedsiębiorstwa. Zarówno członkowie gremiów decyzyjnych – w przedsiębiorstwach i rządach – jak i anal-itycy znajdą tu nieocenione przykłady i analizy przypadków.
– Robert Heller, były prezes i dyrektor VISA USA, były gubernator, członek Federal Reserver Board


Larry Rosenberger jest pracownikiem naukowym firmy Fair Isaac. Od roku 1999 do 2007 prowadził w firmie dział Analytic R&D, zajmujący się analizami rozpoznawczymi, predykcyjnymi i decyzyjnymi, których zastosowanie pomogło wielu klientom Fair Isaac. Od roku 1991 do 1999 pełnił funkcję prezesa i CEO. W tym okresie firma Fair Isaac odnotowywała coroczne rekordy wzrostu przychodów od 31 milionów do ponad 276 milionów dolarów. Rosenberger uzyskał licencjat z fizyki na Massachusetts Institute of Technology oraz stopień magistra z fizyki i inżynierii w badaniach operacyjnych na Uniwersytecie Kalifornijskim w Berkeley. Jest również przewodniczącym rady nadzorczej Buck Institute for Education i uczestniczy w pracach wielu innych rad nadzorczych.
John Nash jest wicedyrektorem firmy Fair Isaac ds. strategii korporacji. Uprzednio był wicedyrektorem ds. strategii produktów w Seisint, Inc. (obecnie filia LexisNexis), firmie specjalizującej się w zarządzaniu ryzy-kiem. Współpracował z firmami grupy Fortune 500 w zakresie usług finansowych, sprzedaży detalicznej, towarów gotowych i zaawansowanych technologicznie. Ukończył studia ekonomiczne na University of Minnesota, a specjalizacja jego stopnia MBA dotyczy nauk o informacjach i decyzjach.
Ann Graham w trakcie swej kariery dziennikarskiej zajmowała się opisywaniem tematyki związanej z zarządzaniem i strategiami. Jest wieloletnim współpracownikiem i redaktorem magazynu strategy+business, a także pisała i redagowała dla wydawnictw The Economist Group, Gartner, Inc., Booz &Co. oraz Knowledge@Wharton.

 

Wprowadzenie .................................................................... 5

1. Od intuicji do algorytmów. Krótka historia metod analiz

w celu podejmowania lepszych decyzji ................................... 17

2. Jak analizy sprawiają, że relacje z klientami stają się bardziej

wartościowe. Doświadczenia firm Netflix, Best Buy, Tesco

i Harrah’s........................................................................... 49

3. Współworzenie i zarzązanie decyzjami. Jak konsumenci

i firmy współużytkują dane, by tworzyć wartości ....................... 73

4. Techniki liderów podejmowania decyzji. Matematyka,

sposób myślenia i technologia zarządzania decyzjami ................. 93

5. Nowi pracownicy wiedzy. Dobór różych talentow

potrzebnych do pomyśnego stosowania analiz ......................... 119

6. Demistyfikacja zarzązania decyzjami. Podstawowy zestaw

różych narzędzi i technik analitycznych ................................. 137

7. Przyszłość zarzązania decyzjami. Używanie zróżnicowanych

decyzji do uzyskania przewagi nad konkurencją....................... 163

Dodatek A: Metodologia zarzązania decyzjami Fair Isaac .......... 199

Dodatek B: Słownik ........................................................... 235

Podziękowania ................................................................. 239

O autorach ...................................................................... 241

Indeks ............................................................................ 243

powrót
 
Produkty Podobne
Zarządzanie produktem w modelu lean
U mnie działa. Język branży IT
Blockchain for Business
E-commerce na platformach ofertowych Allegro, eBay, Amazon
W tym szaleństwie jest metoda. Powieść o zarządzaniu projektami
Profesjonalny Właściciel Produktu: Jak Scrum zwiększa przewagę konkurencyjną
Ponadczasowy hit. O sztuce tworzenia i marketingu dzieł, które przetrwają próbę czasu
Zagubiony przedsiębiorca. Brutalnie szczery przewodnik po świecie startupów
Zarządzanie ludźmi w zespołach IT. Zabawne historie z życia menedżera
Od pomysłu do przemysłu. Projekty IT w praktyce
Więcej produktów