Używamy cookies, aby ułatwić korzystanie z Portalu. Możesz określić warunki przechowywania, dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Dowiedz się więcej.
strona główna Strona główna | Nowości | Promocje | Zapowiedzi Twoje konto | Zarejestruj | Schowek | Kontakt | Pomoc
mapa działów
Szukaj: szukanie zaawansowane
Koszyk
Książki \ Aplikacje \ Kolory

Dodatki i szablony dla MS Office w biurze i nie tylko Język: 1

83-246-1637-3

Cena Brutto: 39.00

Cena netto: 37.14

Ilość:
Wersja: Drukowana
Autor Sergiusz Flanczewski
Liczba_stron 288
Wydawnictwo Helion
Dodatki 1CD
Oprawa miękka
Data_Wydania 2008-11-26
Poziom All Levels

Zestaw dodatków do MS Office znacznie ułatwi Ci życie!

  • Instalacja i obsługa plików z płyty CD -- od dodatków do szablonów
  • Propozycje ułatwień w Excelu -- od zaświadczeń po listy obecności
  • Nowe funkcje w Wordzie -- od listy do sumatora

Każdy, kto kiedykolwiek pracował z wykorzystaniem pakietu Microsoft Office, wie, że aplikacja ta w ogromnym stopniu ułatwia wykonywanie wszelkich prac biurowych, takich jak tworzenie dokumentów, tabel, list, zestawień, faktur i grafików. Czy znajdzie się jednak ktoś, kto przyzna, że nigdy nie brakowało mu w Excelu lub Wordzie określonych funkcji czy szablonów, które wydatnie przyspieszyłyby i ułatwiły proces radzenia sobie ze żmudnymi, powtarzalnymi czynnościami?

Książka "Dodatki i szablony dla MS Office w biurze i nie tylko" z dołączoną do niej płytą CD odpowiada właśnie na te potrzeby, podpowiadając i wskazując, jak skutecznie oszczędzić cenny czas. Dowiesz się z niej, jak zainstalować proponowane dodatki i szablony do różnych wersji pakietu Office oraz jak używać ich w Twojej codziennej pracy: do tworzenia harmonogramu prac, budowania katalogów i kartotek, obsługi kalkulatorów z wartościami ekonomicznymi oraz zaawansowanych funkcji kalendarza. Dzięki temu podręcznikowi Twoja praca z aplikacjami biurowymi MS Office stanie się szybsza i przyjemniejsza!

  • Kalendarz i wyznaczanie dat świąt ruchomych
  • Zmiana zapisu cyfrowego na słowny
  • Podpisy i dane do podpisów
  • Kalkulatory podatkowe i godzin
  • Aktualizacja kursów walut NBP
  • Procedury wykonywane na arkuszu i komórkach
  • Katalogi -- tworzenie, obsługa, aktualizacja
  • Szablony skoroszytów, dokumentów i faktur VAT
  • Datowanie dokumentów
  • Listy, tabele i liczby rzymskie
  • Sumator

Odkryj, jak prosta i przyjemna może się stać Twoja praca!

Dodatki i szablony dla MS Office w biurze i nie tylko -- spis treści

Rozdział 1. Instalacja dodatków w aplikacji Excel (7)

  • 1.1. Instalowanie dodatku w wersji Excel 2000/XP/2003 (10)
  • 1.2. Uruchomienie menu dodatku Helion_EXp2003.xla (13)
  • 1.3. Uruchomienie paska narzędzi dodatku Helion_EXp2003.xla (14)
  • 1.4. Odinstalowanie dodatku (15)
  • 1.5. Instalowanie dodatku w wersji Excel 2007 (16)
  • 1.6. Uruchomienie menu dodatku Helion_EX2007.xla (18)
  • 1.7. Uruchomienie paska narzędzi dodatku Helion_EX2007.xla (23)

Rozdział 2. Funkcje zaimplementowane w dodatku (25)

  • 2.1. Funkcja Wielkanoc() - wyznaczanie daty świąt Wielkanocnych (26)
  • 2.2. Funkcja Slox() - zamiana dodatniej wartości liczbowej na zapis słowny (29)
    • 2.2.1. Uwagi dotyczące stosowania funkcji Slox() (29)
  • 2.3. Funkcja Slox_m() - zamiana ujemnej wartości liczbowej na zapis słowny (30)
    • 2.3.1. Uwagi dotyczące stosowania funkcji Slox_m() (31)

Rozdział 3. Kalendarz - wprowadzanie dat do arkusza (33)

  • 3.1. Obsługa formularzy (34)
  • 3.2. Uwagi dotyczące obsługi okien dialogowych kalendarza (37)

Rozdział 4. Podpis i dane do podpisu (41)

  • 4.1. Podpis (41)
    • 4.1.1. Modyfikacja podpisu (43)
  • 4.2. Dane do podpisu (46)
    • 4.2.1. Wprowadzenie nowego lub modyfikacja istniejącego zapisu w polu listy wyboru (48)
    • 4.2.2. Zmiana bieżącego ustawienia (49)
    • 4.2.3. Zapis w pozycji daty (50)
    • 4.2.4. Parametry podpisu jako dane do wizytówki firmy (50)

Rozdział 5. Kalkulatory (55)

  • 5.1. Kalkulator podatku VAT (56)
    • 5.1.1. Obsługa kalkulatora podatku VAT (57)
    • 5.1.2. Modyfikacja stawki podatku VAT (60)
  • 5.2. Kalkulator godzin (62)
    • 5.2.1. Obsługa kalkulatora godzin (64)
    • 5.2.2. Uwagi do obsługi kalkulatora godzin (69)
  • 5.3. Kursy walut NBP (69)
    • 5.3.1. Obsługa okna dialogowego "Kursy walut NBP" (73)
    • 5.3.2. Obsługa kalkulatora dla tabeli A oraz tabeli B (76)
    • 5.3.3. Obsługa kalkulatora dla tabeli C (80)

Rozdział 6. Procedury wykonywane na arkuszu (81)

  • 6.1. Komentarze (82)
    • 6.1.1. Obsługa okna dialogowego "Komentarze" (82)
  • 6.2. Wstawianie arkuszy (86)
    • 6.2.1. Obsługa procedury wstawiania arkuszy (87)
  • 6.3. Usuwanie arkuszy (92)

Rozdział 7. Procedury wykonywane na komórkach (95)

  • 7.1. Usuwanie wierszy (96)
    • 7.1.1. Obsługa procedury usuwania wierszy z arkusza (98)
  • 7.2. Wyróżnienie komórek kolorem (101)
    • 7.2.1. Obsługa okna dialogowego "Wyróżnienie komórek wg wybranej zawartości" (103)
  • 7.3. Zmiana wielkości liter (105)
    • 7.3.1. Obsługa okna dialogowego "Zmiana wielkości liter" (107)
  • 7.4. Podział zawartości komórek (109)
    • 7.4.1. Obsługa okna dialogowego "Podział zawartości komórek" (110)
  • 7.5. Kopiowanie wierszy (115)
    • 7.5.1. Obsługa okna dialogowego "Kopiowanie wierszy" (116)

Rozdział 8. Katalogi (119)

  • 8.1. Obsługa okien dialogowych dodatków typu katalog na przykładzie katalogu adresów (121)
    • 8.1.1. Wstawianie informacji z katalogu do arkusza kalkulacyjnego (123)
    • 8.1.2. Tworzenie danych katalogu (128)
    • 8.1.3. Aktualizacja istniejącego katalogu adresów (130)
    • 8.1.4. Praca z formularzem standardowym (131)
  • 8.2. Uwagi do katalogów (136)
    • 8.2.1. Katalog pracowników (136)
    • 8.2.2. Katalog towarów (136)
    • 8.2.3. Katalog adresów (138)

Rozdział 9. Szablony skoroszytów (141)

  • 9.1. Lista obecności (142)
    • 9.1.1. Przeznaczenie i budowa skoroszytu (142)
    • 9.1.2. Dane o pracownikach (144)
    • 9.1.3. Część nagłówkowa listy (145)
    • 9.1.4. Część specyfikacji dni miesiąca dla listy obecności (146)
    • 9.1.5. Część specyfikacji dni świątecznych dla listy obecności (148)
    • 9.1.6. Formatowanie warunkowe (150)
    • 9.1.7. Ustawienia wstępne skoroszytu "Lista obecności" (152)
  • 9.2. Kartoteka obecności (153)
    • 9.2.1. Przeznaczenie i budowa skoroszytu (153)
    • 9.2.2. Arkusz "Ewrok" (154)
    • 9.2.3. Formatowanie warunkowe komórek zawierających nazwy dni tygodnia (156)
    • 9.2.4. Wyznaczenie dni świątecznych w kartotece (159)
    • 9.2.5. Formatowanie warunkowe komórek zawierających oznaczenia dni świątecznych (162)
    • 9.2.6. Obszar komórek tworzących zestawienie nieobecności (163)
    • 9.2.7. Obsługa arkusza "Ewrok" (164)
    • 9.2.8. Ustawienia wstępne skoroszytu "Rok" (165)
  • 9.3. Kalendarz UNI (167)
  • 9.4. Zaświadczenie o zatrudnieniu i zarobkach (172)
    • 9.4.1. Przeznaczenie i budowa skoroszytu (172)
    • 9.4.2. Arkusz "Zaświadczenie" (173)
    • 9.4.3. Aktualizacja obszaru danych dokumentu za pomocą dodatku "Katalog pracowników" (176)
    • 9.4.4. Wydruk zaświadczenia (178)
  • 9.5. Faktura VAT (179)
    • 9.5.1. Przeznaczenie i budowa skoroszytu (179)
    • 9.5.2. Część nagłówkowa faktury (179)
    • 9.5.3. Tworzenie części specyfikacji towarów (185)
    • 9.5.4. Część sumująca faktury (189)
    • 9.5.5. Inne rozwiązania arkusza "Faktura" (190)
    • 9.5.6. Ustawienia wstępne skoroszytu "Faktura" (190)
  • 9.6. Dowód dostawy (192)
    • 9.6.1. Przeznaczenie i budowa skoroszytu (192)
    • 9.6.2. Arkusz "Dowód" (193)
    • 9.6.3. Obsługa arkusza "Dowód" (195)
    • 9.6.4. Tworzenie części specyfikacji towarów - "Dowód dostawy" (198)

Rozdział 10. Instalacja dodatków w aplikacji Word (203)

  • 10.1. Instalowanie dodatku w wersji Word 2000/XP/2003 (205)
  • 10.2. Uruchomienie menu dodatku Helion_Word (207)
  • 10.3. Uruchomienie paska narzędzi dodatku Helion_Word (208)
  • 10.4. Odinstalowanie dodatku (210)
  • 10.5. Instalowanie dodatku w wersji Word 2007 (210)
  • 10.6. Uruchomienie menu dodatku Helion_Word2007 (212)
  • 10.7. Uruchomienie paska narzędzi dodatku Helion_Word2007 (216)

Rozdział 11. Zapis słowny (219)

  • 11.1. Obsługa procedury zamiany wartości numerycznej na zapis słowny (220)
  • 11.2. Uwagi do konwersji zapisów (221)

Rozdział 12. Wprowadzanie dat do dokumentu (223)

  • 12.1. Okno dialogowe kalendarza (223)
    • 12.1.1. Obsługa okna dialogowego kalendarza (225)
  • 12.2. Okno dialogowe "Kalkulator dat" (227)
    • 12.2.1. Obsługa okna dialogowego "Kalkulator dat" (228)
  • 12.3. Okno dialogowe "Wykaz świąt" (230)
    • 12.3.1. Obsługa okna dialogowego "Wykaz świąt ruchomych" (231)

Rozdział 13. Podpis i dane do podpisu (233)

  • 13.1. Podpis (234)
  • 13.2. Dane do podpisu (235)
    • 13.2.1. Wprowadzanie nowego lub modyfikacja istniejącego zapisu w polu listy wyboru (237)
    • 13.2.2. Zmiana bieżącego ustawienia (238)
    • 13.2.3. Zapis w sekcji daty (238)

Rozdział 14. Lista (241)

  • 14.1. Obsługa okna dialogowego "Lista" (242)

Rozdział 15. Kopiowanie (251)

  • 15.1. Obsługa okna dialogowego "Kopiowanie" (252)
    • 15.1.1. Wprowadzanie tekstu do okna dialogowego "Kopiowanie" (252)
    • 15.1.2. Wyprowadzenie tekstu z okna dialogowego "Kopiowanie" do dokumentu programu Word (255)

Rozdział 16. Tabele i liczby rzymskie (257)

  • 16.1. Okno dialogowe "Rzymskie" (257)
    • 16.1.1. Obsługa okna dialogowego "Rzymskie" (258)
  • 16.2. Okno dialogowe "Tabela" (259)
    • 16.2.1. Obsługa okna dialogowego "Tabela" (261)
    • 16.2.2. Uwagi dotyczące obsługi okna dialogowego "Tabela" (265)

Rozdział 17. Sumator (267)

  • 17.1. Obsługa sumatora (269)
    • 17.1.1. Wprowadzanie wartości do sumatora (269)
    • 17.1.2. Wprowadzanie kilku wartości z dokumentu programu Word do sumatora (270)
    • 17.1.3. Modyfikacje wartości wyświetlanych na taśmie sumatora (271)
    • 17.1.4. Wyprowadzanie wartości z taśmy sumatora do dokumentu programu Word (272)
    • 17.1.5. Wyprowadzanie wartości sumy do dokumentu programu Word (272)
    • 17.1.6. Wyprowadzanie wartości z taśmy sumatora oraz sumy do dokumentu programu Word (273)

Skorowidz (275)

powrót
 
Produkty Podobne
Microsoft Office for iPad Step by Step
ABC Word 2013 PL
Informatyka Europejczyka. Podręcznik do zajęć komputerowych dla szkoły podstawowej, kl. 5. Edycja: Windows XP, Linux Ubuntu, MS Office 2003, OpenOffice.org (Wydanie II)
Analiza statystyczna. Microsoft Excel 2010 PL
Tablice informatyczne. VBA dla Excela
Informatyka Europejczyka. Zeszyt ćwiczeń do zajęć komputerowych dla szkoły podstawowej, kl. 4. Edycja: Windows XP, Linux Ubuntu, MS Office 2003, OpenOffice.org (Wydanie II)
Informatyka Europejczyka. Podręcznik do zajęć komputerowych dla szkoły podstawowej, kl. 4. Edycja: Windows XP, Linux Ubuntu, MS Office 2003, OpenOffice.org (Wydanie II)
Informatyka Europejczyka. Zeszyt ćwiczeń do zajęć komputerowych dla szkoły podstawowej, kl. 4. Edycja: Windows 7, Windows Vista, Linux Ubuntu, MS Office 2007, OpenOffice.org (Wydanie II)
Working with Microsoft Office 365: Running Your Small Business in the Cloud
Elektronika z Excelem
Więcej produktów