Używamy cookies, aby ułatwić korzystanie z Portalu. Możesz określić warunki przechowywania, dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Dowiedz się więcej.
strona główna Strona główna | Nowości | Promocje | Zapowiedzi Twoje konto | Zarejestruj | Schowek | Kontakt | Pomoc
mapa działów
Szukaj: szukanie zaawansowane
Koszyk
Książki \ Biznes IT

Dostosuj się lub giń. Jak odnieść sukces w branży aplikacji mobilnych Język: 1

978-83-283-3716-9

Cena Brutto: 44.90

Cena netto: 42.76

Ilość:
Wersja: Drukowana
Autor Luiza Bachórzewska
Liczba_stron 200
Wydawnictwo Helion
Oprawa miękka
Data_Wydania 2017-07-18
Dostosuj się lub giń. Jak odnieść sukces w branży aplikacji mobilnych


Jak każdy inny rynek, także rynek aplikacji mobilnych wymaga od uczestnika zrozumienia, odpowiedniego nastawienia, strategii i planu działania. Można na nim zarobić fortunę, ale można też stracić mnóstwo pieniędzy. Aby uniknąć porażki, trzeba opanować tajniki tworzenia kodu, nauczyć się projektowania grafiki, poznać specyfikę i techniczne wymagania sklepów poszczególnych dostawców oprogramowania mobilnego... A przynajmniej tak się wydaje teoretykom.
Tylko że tej książki nie napisał teoretyk.


Po pierwsze, jej autorka nie jest programistką czy graficzką, lecz przedsiębiorcą. I odnosi sukcesy w branży technologicznej. Zarabia na produkcji i udostępnianiu gier oraz aplikacji na urządzenia mobilne, jednak sama ich nie projektuje. Jej zadaniem jest zadbać o to, aby podwykonawcy zrealizowali jej wizje i pomysły. Po drugie, napisała tę książkę, żeby nauczyć Cię czerpania zysków z produktów, które już tworzysz, zamierzasz stworzyć albo których stworzenie planujesz zlecić — aby dla Ciebie, podobnie jak dla niej, ten biznes stał się rentownym przedsięwzięciem i źródłem stałych przychodów.
Ta książka to niezbędnik mobilnego przedsiębiorcy!

    Wstęp. O czym i dla kogo? (5)

    1. Dlaczego miałbyś mi wierzyć? (9)

    2. Dlaczego aplikacje mobilne? (15)

    • Minusy (16)
    • Plusy (25)
    • I co Ty na to? (42)

    3. Czym to się je? (45)

    • Platformy i markety (45)
    • Rynek w liczbach (51)

    4. Gdzie się robi pieniądze? (71)

    • Aplikacje bezpłatne z reklamami (72)
    • Aplikacje bezpłatne z in-app purchaseami (75)
    • Aplikacje płatne (77)
    • Model mieszany (78)

    5. Od czego zależy, ile zarobisz? (81)

    • Pobrania (82)
    • Aplikacja (146)
    • To tylko loteria (150)

    6. Jak robić, aby zarobić? (157)

    • Optymalizuj koszty i czas (158)
    • Pracownicy (162)
    • Pracuj mądrze, nie ciężko (175)
    • Produkty (178)
    • Sprawdzaj, analizuj, wyciągaj wnioski (181)
    • Kopiuj sam siebie i nie ratuj tonącego statku (183)
    • Nie przejmuj się za bardzo (184)
    • Skup się na sobie (187)
    • Dbaj o kontakty i zarabiaj na różne sposoby (188)

    7. Co się zmieniło? (191)

    8. 3, 2, 1, 0... I na co jeszcze czekasz? (193)

    Podziękowania (197)

powrót
 
Produkty Podobne
Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting
Prawo dla twórców internetowych
Lean management po polsku. O dobrych i złych praktykach
Mistrz analizy danych. Od danych do wiedzy
Praktyka czyni mistrza. Wzorce, inspiracje i praktyki rzemieślników programowania
Tajniki Konwersji. Jak zmienić potencjalnego klienta w zadowolonego nabywcę
Dostosuj się lub giń. Jak odnieść sukces w branży aplikacji mobilnych
Szybkie projektowanie. Zapanuj nad chaosem zadań i presją czasu
Large-Scale Scrum. Zwinne zarządzanie dużym projektem z LeSS
Projektowanie metod dydaktycznych. Efektywne strategie edukacyjne. Wydanie II
Więcej produktów