Używamy cookies, aby ułatwić korzystanie z Portalu. Możesz określić warunki przechowywania, dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Dowiedz się więcej.
strona główna Strona główna | Nowości | Promocje | Zapowiedzi Twoje konto | Zarejestruj | Schowek | Kontakt | Pomoc
mapa działów
Szukaj: szukanie zaawansowane
Koszyk
Książki \ Biznes IT

Droga Startupu. Metoda sukcesu Język: 1

978-83-283-3928-6

Cena Brutto: 49.00

Cena netto: 46.67

Ilość:
Wersja: Drukowana
Autor Eric Ries
Liczba_stron 380
Wydawnictwo Helion
Oprawa miękka
Data_Wydania 2018-04-15

Droga

Startupu

Metoda sukcesu


Standardowe metody zarządzania nie zawsze się sprawdzają. W szczególności dotyczy to startupów, tj. nowych przedsiębiorstw — tworzonych z myślą o oferowaniu nowych produktów lub usług — które muszą działać w warunkach skrajnej niepewności. Sukces startupu zależy od wielu czynników, jednak szczególnie ważny jest sposób zarządzania. W teorii większość menedżerów doskonale wie, że trzeba stawiać na innowacyjność i elastyczność, że należy myśleć nieszablonowo, a podczas przewodzenia zespołem pracowników konieczne jest dostrzeganie i wykorzystywanie ich naturalnych predyspozycji. W praktyce jednak okazuje się, że wdrożenie tych szczytnych idei stwarza sporo problemów!


Trzymasz w ręku książkę, którą napisano z myślą o wypełnieniu luki między teorią strategicznego zarządzania a praktyką. Skorzystają z niej kierownicy we wszystkich organizacjach, które stawiają na innowacyjność. Przedstawiono tu sprawdzony schemat przekształcenia organizacji w taką, która będzie odnajdywać nowe źródła wzrostu w długim okresie. Pokazano, jak budować struktury odpowiedzialności motywujące do tworzenia innowacji i organizować pracę tak, żeby stała się naprawdę satysfakcjonująca. Książka skłania do przemyślenia na nowo roli lidera — udowadnia, jak bardzo jest ważna ciągła otwartość na poszukiwania. Zawarte tu wskazówki są bardzo praktyczne i cenne nie tylko dla kierownictwa typowych startupów.


Dowiedz się, jak:

  • wdrażać metody zarządzania przedsiębiorczego
  • tworzyć portfel startupów w organizacji i zarządzać nim
  • stosować metodologię Lean Startup
  • uwalniać w organizacji pokłady kreatywności
  • kreować warunki rozwoju utalentowanych pracowników
  • wprowadzić organizację w stan ciągłej transformacji i ciągłego rozkwitu

    Wprowadzenie (13)

    CZĘŚĆ PIERWSZA: NOWOCZESNA FIRMA (29)

    Rozdział 1. Szanuj przeszłość, kreuj przyszłość: tworzenie nowoczesnej firmy (33)

    Rozdział 2. Przedsiębiorczość - brakująca funkcja (55)

    Rozdział 3. Myślenie rodem ze startupu (77)

    Rozdział 4. Podstawy metody Lean Startup (101)

    Rozdział 5. System zarządzania innowacjami w dużej skali (135)

    CZĘŚĆ DRUGA: DROGA DO TRANSFORMACJI (155)

    Rozdział 6. Faza pierwsza: masa krytyczna (163)

    Rozdział 7. Faza druga: skalowanie (205)

    Rozdział 8. Faza trzecia: głębokie systemy (243)

    Rozdział 9. Księgowość innowacyjna (285)

    CZĘŚĆ TRZECIA: OGÓLNY OBRAZ (325)

    Rozdział 10. Ogólna teoria przedsiębiorczości (331)

    Rozdział 11. W stronę polityki publicznej sprzyjającej przedsiębiorczości (343)

    Epilog. Nowa religia obywatelska (373)

    Dodatek A. Dodatkowe źródła (379)

    Dodatek B. Katalog MVP (387)

    Słowo o metodach badawczych (395)

    Pełna przejrzystość (397)

    Podziękowania (399)

    Przypisy (405)

powrót
 
Produkty Podobne
Zarządzanie projektami dla początkujących. Jak zmienić wyzwanie w proste zadanie. Wydanie II
Debugging Teams. Przez współpracę do lepszej produktywności
Rozmowa kwalifikacyjna. O czym nie wiedzą kandydaci do pracy, czyli sekrety rekrutujących. Wydanie 4 rozszerzone
Ostra jazda. Za kulisami dążeń Ubera do dominacji na świecie
Droga Startupu. Metoda sukcesu
Magia słów. Jak pisać teksty, które porwą tłumy. Wydanie 2 rozszerzone
Od inżyniera do menedżera. Tajniki lidera zespołów technicznych
Głodni czasu. Efektywne 168 godzin w 7 dni lub tydzień
Nowoczesne projektowanie modeli biznesowych. Narzędzia, kompetencje, mentalność i innowacje, które zapewnią firmie sukces
Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting
Więcej produktów