Używamy cookies, aby ułatwić korzystanie z Portalu. Możesz określić warunki przechowywania, dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Dowiedz się więcej.
strona główna Strona główna | Nowości | Promocje | Zapowiedzi Twoje konto | Zarejestruj | Schowek | Kontakt | Pomoc
mapa działów
Szukaj: szukanie zaawansowane
Koszyk
Książki \ Biznes IT

Finansowanie startupów. Poradnik przedsiębiorcy Język: 1

978-83-283-4202-6

Cena Brutto: 99.00

Cena netto: 94.29

Ilość:
Wersja: Drukowana
Autor Nicolaj Hojer Nielsen
Liczba_stron 272
Wydawnictwo Helion
Oprawa miękka
Data_Wydania 2018-09-25

Startupy powstają dzięki nowatorskim pomysłom, energii i zaangażowaniu. Do sukcesu potrzebują jeszcze mniejszych lub większych pieniędzy. Niestety, pozyskanie źródła finansowania stanowi duże wyzwanie. Inwestowanie w startupy wiąże się ze sporym ryzykiem i bez zapoznania się z konkretnymi analizami żaden podmiot nie podejmie decyzji o wyłożeniu potrzebnej kwoty. Z kolei początkujący przedsiębiorcy nie zdają sobie z tego sprawy i szukają finansowania w niewłaściwy sposób, nie rozumiejąc myślenia inwestorów i banków.


Niniejsza książka jest szczegółowym przewodnikiem, dzięki któremu pozyskasz środki finansowe niezbędne do uruchomienia startupu. Opisano tu trudny proces budowania porozumienia i przygotowywania się do prezentacji projektów inwestorom. Są także porady dotyczące tego, co powinni robić przedsiębiorcy, aby opracować projekt startupu i zminimalizować związane z nim ryzyko na tyle, żeby stał się atrakcyjny dla profesjonalnych inwestorów. Wyjaśniono tu podstawowe wady i zalety pozyskiwania środków z różnych źródeł, włączając w to rodzinę i znajomych, a także czym są akceleratory i inkubatory biznesu, jak działają aniołowie biznesu i kiedy rozważyć pozyskanie funduszu typu venture capital. Bardzo cennym elementem książki jest wyczerpujące omówienie zasad tworzenia materiałów informacyjnych dla inwestorów.


W tej książce między innymi:

  • zasady poszukiwania inwestorów
  • najskuteczniejsze metody ubiegania się o finansowanie
  • pozyskiwanie finansowania od banków, aniołów biznesu i ze środków publicznych
  • przygotowywanie materiałów informacyjnych dla inwestorów
  • mało znane strategie zdobywania finansowania

    • Wstęp do polskiego wydania (4)
    • Podziękowania (6)
    • Przedmowa (7)
    • O Nicolaju Hojerze Nielsenie (8)
    • Wprowadzenie (9)

    Rozdział 1. Czy naprawdę potrzebujesz zewnętrznego finansowania? (11)

    Rozdział 2. Profil ryzyka i zysku Twojego startupu (21)

    Rozdział 3. Kto inwestuje w co i kiedy (35)

    Rozdział 4. Dlaczego nie potrafisz znaleźć inwestora? (47)

    Rozdział 5. Współzałożyciele to pierwsi inwestorzy (59)

    Rozdział 6. Finansowanie przez znajomych i rodzinę (77)

    Rozdział 7. Akceleratory startupów (91)

    Rozdział 8. Aniołowie biznesu (109)

    Rozdział 9. Kapitał wysokiego ryzyka (129)

    Rozdział 10. Finansowanie publiczne (161)

    Rozdział 11. Banki (181)

    Rozdział 12. Crowdfunding, czyli finansowanie społecznościowe (189)

    Rozdział 13. Jak kontaktować się z inwestorami? (219)

    Rozdział 14. Przewodnik po materiałach dla inwestorów (233)

    • Zakończenie - co dalej? (266)
    • Wybrana bibliografia (267)
    • Referencje (268)
powrót
 
Produkty Podobne
E-mail marketing oswojony. Teoria, praktyka, prawda
Finansowanie startupów. Poradnik przedsiębiorcy
Znajdź swoje DLACZEGO. Droga do poczucia spełnienia i wewnętrznej motywacji
Technical Leadership. Od eksperta do lidera. Wydanie II poszerzone
Wszystko pod kontrolą. Gra w pracę i biznes zwany życiem
Efektywne zarządzanie projektami. Wydanie VII
Kariera programisty. Jak budować doświadczenie, przejść rekrutację i zdobyć pracę marzeń
Zarządzanie projektami dla początkujących. Jak zmienić wyzwanie w proste zadanie. Wydanie II
Debugging Teams. Przez współpracę do lepszej produktywności
Rozmowa kwalifikacyjna. O czym nie wiedzą kandydaci do pracy, czyli sekrety rekrutujących. Wydanie 4 rozszerzone
Więcej produktów