Używamy cookies, aby ułatwić korzystanie z Portalu. Możesz określić warunki przechowywania, dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Dowiedz się więcej.
strona główna Strona główna | Nowości | Promocje | Zapowiedzi Twoje konto | Zarejestruj | Schowek | Kontakt | Pomoc
mapa działów
Szukaj: szukanie zaawansowane
Koszyk
Książki

Fundamentals of Selling Język: 2

9780073529998

Cena Brutto: 868.14

Cena netto: 826.80

Ilość:
Wersja: Drukowana
Autor Charles Futrell
Liczba_stron 688
Wydawnictwo McGraw-Hill
Data_Wydania 2010-12-01
Poziom All Levels

Informacje podstawowe:

  • Wydawnictwo: McGraw-Hill
  • Data wydania: 1 grudnia 2010
  • Liczba stron: 688
  • Autor/autorzy:
    • Charles Futrell

Main description

Fundamentals of Selling trains readers on a detailed, yet broad, step-by-step selling process that is universal in nature. Numerous sales personnel in the industry today have commented on how this market-leading textbook reflects what they do on sales calls with prospects and customers. The goal of Fundamentals of Selling has always been to demonstrate to students the order of steps within the selling process; provide numerous examples of what should be in each step; and show how the steps within the selling process interact with one another. Combined with up-to-date content and a strong ethical focus, the 12th edition of Fundamentals of Selling teaches sales the way a mentor would: with a strong, practical focus that puts the customer first.

Table of contents

Part I: Selling as a Profession 1: The Life, Times, and Career of the Professional Salesperson 2: Relationship Marketing: Where Personal Selling Fits 3: Ethics First…Then Customer Relationships Part II: Preparation for Relationship Selling 4: The Psychology of Selling: Why People Buy 5: Communication for Relationship Building: It’s Not All Talk 6: Sales Knowledge: Customers, Products, Technologies Part III: The Relationship Selling Process 7: Prospecting–The Lifeblood of Selling 8: Planning the Sales Call Is a Must 9: Carefully Select Which Sales Presentation Method to Use 10: Begin Your Presentation Strategically 11: Elements of a Great Sales Presentation 12: Welcome Your Prospect’s Objections 13: Closing Begins the Relationship 14: Service and Follow-Up for Customer Retention Part IV: Managing Yourself, Your Career, and Others 15: Time, Territory, and Self-Management: Keys to Success 16: Planning, Staffing, and Training Successful Salespeople 17: Motivation, Compensation, Leadership, and Evaluation of Salespeople Appendix A: Sales Call Role-Plays Appendix B: Personal Selling Experiential Exercises Appendix C: Comprehensive Sales Cases Appendix D: Selling Globally Appendix E: Answers to Crossword Puzzles Glossary Notes Photo Credits Index

powrót
 
Produkty Podobne
Agile Leadership Toolkit: Learning to Thrive with Self-Managing Teams
Deep Learning Illustrated: A Visual, Interactive Guide to Artificial Intelligence
Szybsza Sieć z językami PHP, MySQL i JavaScript. Zaawansowane aplikacje z wykorzystaniem najnowszych technologii
Programowanie funkcyjne w języku C++. Tworzenie lepszych aplikacji
Jak naprawić sprzęt elektroniczny. Poradnik dla nieelektronika. Wydanie II
Metoda Lean Enterprise. W poszukiwaniu innowacji
Docker. Praktyczne zastosowania. Wydanie II
Refaktoryzacja. Ulepszanie struktury istniejącego kodu. Wydanie II
The Pragmatic Programmer: your journey to mastery, 20th Anniversary Edition, 2nd Edition
Modernizing the Datacenter with Windows Server and Hybrid Cloud
Więcej produktów