Używamy cookies, aby ułatwić korzystanie z Portalu. Możesz określić warunki przechowywania, dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Dowiedz się więcej.
strona główna Strona główna | Nowości | Promocje | Zapowiedzi Twoje konto | Zarejestruj | Schowek | Kontakt | Pomoc
mapa działów
Szukaj: szukanie zaawansowane
Koszyk
Książki

Global Marketing: Foreign Entry, Local Marketing, and Global Management Język: 2

9780073381015

Cena Brutto: 872.24

Cena netto: 830.70

Ilość:
Wersja: Drukowana
Autor Johny Johansson
Liczba_stron 672
Wydawnictwo McGraw-Hill
Data_Wydania 2008-11-03
Poziom All Levels

Informacje podstawowe:

  • Wydawnictwo: McGraw-Hill
  • Data wydania: 3 listopada 2008
  • Liczba stron: 672
  • Autor/autorzy:
    • Johny Johansson

Main description

Johansson’s Global Marketing, 5/e utilizes a three-pronged framework to organize the discussion of how to conduct global business: Foreign Entry, Local Marketing, and Global Management. Johansson seeks to develop the varied skills a marketing manager needs to be successful in each of these tasks. In foreign entry, in global management, and to a large extent even as a local marketer in a foreign country, the global marketer needs skills that the home makes experience-or the standard marketing text-have rarely taught. The recognition of the three roles helps dispel the notion that “there is no such thing as international global marketing, only marketing. Much of the excellent research and tried-and-true teaching material that global marketers in business and academe have contributed over the years is reflected in the chapters and in several cases that can be found at the end of each major section. The authors have focused on material that is timely and up-to-date, and relevant to the global context.

Table of contents

Part I: FundamentalsChapter 1: The Global Marketing TaskChapter 2: Theoretical FoundationsChapter 3: Cultural Foundations Part II: Foreign EntryChapter 4: Country AttractivenessChapter 5: Export ExpansionChapter 6: Licensing, Strategic Alliances, FDI Part III: Local MarketingChapter 7: Understanding Local CustomersChapter 8: Local Marketing in Mature MarketsChapter 9: Local Marketing in New Growth MarketsChapter 10: Local Marketing in Emerging Markets Part IV: Global ManagementChapter 11: Global Marketing Strategy Chapter 12 Global Products and ServicesChapter 13: Global Branding Chapter 14: Global PricingChapter 15: Global DistributionChapter 16: Global AdvertisingChapter 17: Global Promotion, E-Commerce, and Personal SellingChapter 18: Organizing for Global Marketing

powrót
 
Produkty Podobne
Agile Leadership Toolkit: Learning to Thrive with Self-Managing Teams
Deep Learning Illustrated: A Visual, Interactive Guide to Artificial Intelligence
Szybsza Sieć z językami PHP, MySQL i JavaScript. Zaawansowane aplikacje z wykorzystaniem najnowszych technologii
Programowanie funkcyjne w języku C++. Tworzenie lepszych aplikacji
Jak naprawić sprzęt elektroniczny. Poradnik dla nieelektronika. Wydanie II
Metoda Lean Enterprise. W poszukiwaniu innowacji
Docker. Praktyczne zastosowania. Wydanie II
Refaktoryzacja. Ulepszanie struktury istniejącego kodu. Wydanie II
The Pragmatic Programmer: your journey to mastery, 20th Anniversary Edition, 2nd Edition
Modernizing the Datacenter with Windows Server and Hybrid Cloud
Więcej produktów