Używamy cookies, aby ułatwić korzystanie z Portalu. Możesz określić warunki przechowywania, dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Dowiedz się więcej.
strona główna Strona główna | Nowości | Promocje | Zapowiedzi Twoje konto | Zarejestruj | Schowek | Kontakt | Pomoc
mapa działów
Szukaj: szukanie zaawansowane
Koszyk
Książki \ Google

Google AdWords Język: 2

978-1-4493-0838-4

Cena Brutto: 121.28

Cena netto: 115.50

Ilość:
Wersja: Drukowana
Autor Anastasia Holdren
Liczba_stron 192
Wydawnictwo O'Reilly
Data_Wydania 2011-12-01
Poziom All Levels

Google AdWords


       Do people really click the handful of text ads that accompany Google search results? Absolutely. Growth of Google AdWords continues to increase, as does online advertising in the United States. This book shows you how each piece of Google’s advertising platform works, focusing on areas that impact the performance and cost of your ad campaigns.

Learn how to create an AdWords account, and then dive into the particulars of setting up your first campaign, optimizing keywords, writing effective ads, and tracking conversions. Most advertisers don’t understand how AdWords works. This book gives you an edge.

  • Learn the advantages of properaccount structure based on tightly knit themes
  • Understand AdWords auction and theimportance of keyword Quality Score
  • Determine your preferred bidding model and daily ad budget
  • Evaluate campaign performance bytimeframe, keyword, and other criteria
  • Hone your keyword list wheneversearch queries trigger your ads
  • Add negative keywords to filterout irrelevant queries
  • Outperform competitors and organic search results with targeted ad copy
  • Determine conversion goals, and use AdWords tools to track them
powrót
 
Produkty Podobne
Narzędzia Google dla e-commerce. Wydanie II poszerzone
Site Reliability Engineering. Jak Google zarządza systemami producyjnymi
CCNA Data Center (200-150, 200-155) Official Cert Guide Library
Narzędzia Google dla e-commerce
Google Analytics. Integracja i analiza danych
AdWords 360°. Katalog skutecznych kampanii
Programming Google App Engine with Java
Programming Google App Engine with Python
Google Analytics dla marketingowców. Wydanie II
Google Analytics w biznesie. Poradnik dla zaawansowanych
Więcej produktów