Używamy cookies, aby ułatwić korzystanie z Portalu. Możesz określić warunki przechowywania, dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Dowiedz się więcej.
strona główna Strona główna | Nowości | Promocje | Zapowiedzi Twoje konto | Zarejestruj | Schowek | Kontakt | Pomoc
mapa działów
Szukaj: szukanie zaawansowane
Koszyk
Książki \ Google

Google Analytics dla marketingowców. Wydanie II Język: 1

978-83-283-0962-3

Cena Brutto: 39.90

Cena netto: 38.00

Ilość:
Wersja: Drukowana
Autor Martyna Zastrożna
Liczba_stron 192
Wydawnictwo Helion
Oprawa miękka
Data_Wydania 2015-06-06

Google Analytics

dla marketingowców. Wydanie II


„Słowa, słowa, słowa” — powiedział Hamlet do Poloniusza w drugim akcie słynnego dramatu, zapytany o to, co czyta. „Liczby, liczby, liczby” — odpowiedziałby na to samo pytanie marketer skupiony na pracy z pulpitem Google Analytics. Byłaby to prawda, ponieważ to interesujące narzędzie operuje na liczbach i za ich pomocą pokazuje aktywność użytkowników na Twojej witrynie. Nauka czytania tych tajemnych liczb to początek skutecznego marketingu online. Skutecznego, czyli świadomego, coraz bardziej efektywnego, popartego danymi w tabelach i na wykresach oraz twardymi dowodami, które tak bardzo lubią zarząd Twojej firmy i Twoi klienci, prawda?

Jak widzisz, czas najwyższy podjąć naukę czytania liczb. Nie przerażaj się jednak! Nawet jeśli jesteś zdeklarowanym humanistą, wystarczy, że poznasz możliwości i podstawowe reguły, jakimi rządzi się Google Analytics, a szybko się z nim zaprzyjaźnisz! Drugie wydanie tej praktycznej książki zostało zaktualizowane zgodnie ze zmianami, jakie w ostatnim czasie wprowadzono w tym narzędziu. Dotyczy to zarówno zrzutów interfejsów, skryptów, jak i nowych możliwości, które oferuje Universal Analytics. W tej odsłonie bestsellera Martyny Zastrożnej znajdziesz jeszcze więcej pomysłów na przydatne alerty, zaawansowanych segmentów gotowych do pobrania i polecanych źródeł wiedzy. Dowiesz się też sporo o remarketingu, odkryjesz Google Tag Manager i zapoznasz się z ofertą, jaką Google Analytics ma dla firm z segmentu e-commerce.
O autorce (9)
1. Wprowadzenie, czyli o co tak naprawdę chodzi w analityce? (11)
2. Google Analytics - witaj w krainie czarów (15)
  • Zalety i ograniczenia (15)
    • Dużo, szybko i tanio, czyli przepis na międzynarodowy sukces (15)
    • Kilka słów o wadach i ograniczeniach (17)
    • Google Analytics Premium (19)
    • Jak działa Google Analytics? (19)
  • Twoje centrum dowodzenia - kilka słów o interfejsie (21)
    • Struktura Google Analytics (21)
    • Interfejs (22)
  • Podstawowe metryki (25)
    • Odwiedziny (sesje) (25)
    • Odsłony (26)
    • Unikalni użytkownicy (26)
    • Średni czas trwania odwiedzin (27)
    • Strony/odwiedziny (średnia liczba odsłon) (28)
    • Nowe odwiedziny (29)
    • Współczynnik odrzuceń (29)
  • Raporty standardowe (32)
    • Na żywo (32)
    • Odbiorcy (34)
    • Pozyskiwanie (38)
    • Zachowanie (47)
    • Konwersje (54)
3. Zbuduj swój plan analityczny (63)
  • KROK 1. Poznaj swój cel! (63)
    • Dlaczego cel jest kluczem do sukcesu? (63)
    • Jaki cel ma Twoja witryna? (66)
    • Jak wybrać wskaźniki sukcesu? (67)
    • Zweryfikuj swoje KPI (71)
  • KROK 2. Wdrażaj! (72)
    • Dlaczego instalacja to jeszcze nie wdrożenie, czyli: "śmieci na wejściu - śmieci na wyjściu" (72)
    • Kod śledzenia (75)
    • Śledzenie celów (76)
    • Kiedy wdrażać śledzenie zdarzeń? (83)
    • Konfiguracja śledzenia e-commerce (87)
    • Integracja z Google AdWords (92)
    • Integracja z Narzędziami dla webmasterów (Google Webmaster Tools) (98)
    • Wdrożenia niestandardowe (101)
    • Google Tag Manager (112)
    • Zaawansowane możliwości Universal Analytics (115)
  • KROK 3. Zbieraj dane! (116)
    • Dlaczego im więcej danych, tym mniej wniosków? (116)
    • Jak wybrać najważniejsze dane? (117)
    • Actionable data dla różnych witryn (118)
  • KROK 4. Raportuj! (120)
    • Widoki i filtry (120)
    • Panele informacyjne - szybki dostęp do danych z raportów (127)
    • Raporty niestandardowe (130)
    • Edycja raportów (131)
    • Skróty (132)
    • Sposoby prezentacji danych w raporcie (132)
    • Zdarzenia inteligentne (141)
    • Eksport, udostępnianie i wysyłka raportów (145)
  • KROK 5. Analizuj! (147)
    • Kiedy przystąpić do analizy? (147)
    • Czy warto analizować wartości średnie? (148)
    • Analiza liczb vs analiza trendów (149)
    • Segmentacja (150)
    • Rola kontekstu (155)
  • KROK 6. Działaj! (157)
    • Czy Twoja strona realizuje cel? (157)
    • Pola optymalizacji (157)
    • Jak wprowadzać zmiany? (164)
    • Wyznaczanie kolejnych KPI (169)
4. Podsumowanie (171)
  • 10 przykazań analityka internetowego (171)
  • Co poza Google Analytics? (173)
  • Kultura analityczna w firmie (175)
    • Pokaż możliwości (175)
    • Pomóż innym osiągnąć sukces (176)
    • Zaskocz przełożonych (177)
A. Słownik analityka internetowego (179) B. Skąd czerpać wiedzę? (183)
  • Z internetu (183)
    • Po polsku (183)
    • Po angielsku (185)
  • Z księgarni (188)
    • Po polsku (188)
    • Po angielsku (188)
powrót
 
Produkty Podobne
Wizytówka Google. Kompletny poradnik, jak utworzyć, skonfigurować i wypozycjonować lokalizację Google Moja Firma
Narzędzia Google dla e-commerce. Wydanie II poszerzone
Site Reliability Engineering. Jak Google zarządza systemami producyjnymi
CCNA Data Center (200-150, 200-155) Official Cert Guide Library
Narzędzia Google dla e-commerce
Google Analytics. Integracja i analiza danych
AdWords 360°. Katalog skutecznych kampanii
Programming Google App Engine with Java
Programming Google App Engine with Python
Google Analytics dla marketingowców. Wydanie II
Więcej produktów