Używamy cookies, aby ułatwić korzystanie z Portalu. Możesz określić warunki przechowywania, dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Dowiedz się więcej.
strona główna Strona główna | Nowości | Promocje | Zapowiedzi Twoje konto | Zarejestruj | Schowek | Kontakt | Pomoc
mapa działów
Szukaj: szukanie zaawansowane
Koszyk
Książki \ Google

Google Analytics w biznesie. Poradnik dla zaawansowanych Język: 1

978-83-246-9500-3

Cena Brutto: 39.90

Cena netto: 38.00

Ilość:
Wersja: Drukowana
Autor Martyna Zastrożna
Liczba_stron 224
Wydawnictwo Helion
Oprawa miękka
Data_Wydania 2015-02-06
Google Analytics w biznesie. Poradnik dla zaawansowanych

Ostatnie lata wiele zmieniły w sposobie, w jaki korzystamy z internetu. Dawniej, by dotrzeć do informacji online, musieliśmy przyjść do domu, uruchomić komputer, odpalić modem i poczekać, aż się połączy. Dziś wystarczy sięgnąć do kieszeni i odblokować smartfon... Mobilna rewolucja każdego z nas czyni ekspertem w wybranym temacie — właściwie od ręki. Zanim dokonamy jakiegokolwiek zakupu, zasięgamy opinii na forum poświęconym produktowi, oglądamy prezentacje na YouTube, prosimy o rekomendację znajomych na Facebooku. Na koniec oczywiście porównujemy ceny i kupujemy produkt w sklepie, w którym jest najtaniej. Sprzedawcom nie jest łatwo w świecie Web 2.0, 3.0, a nawet 4.0!

W badaniach Google i Shopper Sciences z 2012 roku, przeprowadzonych na grupie trzech tysięcy osób, zidentyfikowano... trzy tysiące różnych ścieżek poszukiwania informacji! Oznacza to, że KAŻDY użytkownik internetu korzysta z niego na swój sposób. Czy to zła wiadomość dla dostawców produktów i usług? I tak, i nie. Na szczęście istnieją narzędzia, które potrafią odtworzyć i zanalizować ścieżki zakupowe klientów. Ich znajomość pozwala usystematyzować i wykorzystać tę wiedzę po to, by skuteczniej dotrzeć do osób naprawdę zainteresowanych naszymi produktami i usługami. Jednym z takich narzędzi jest Google Analytics. Dzięki tej książce będziesz w stanie wyciągnąć 120% z jego możliwości i zbudować przewagę nad konkurencją.
O autorce (5)

 

1. Wprowadzenie, czyli jak analizować w świecie wielokanałowości (7)

 

2. Universal Analytics - nowy standard analityki od Google (11)

 

3. Google Tag Manager - uniezależnij się od pomocy IT! (41)

 

4. Pomiar aplikacji mobilnych (101)

 

5. Jak Google Analytics może pomóc rozwinąć biznes? (113)

 

6. Podsumowanie (215)
powrót
 
Produkty Podobne
Wizytówka Google. Kompletny poradnik, jak utworzyć, skonfigurować i wypozycjonować lokalizację Google Moja Firma
Narzędzia Google dla e-commerce. Wydanie II poszerzone
Site Reliability Engineering. Jak Google zarządza systemami producyjnymi
CCNA Data Center (200-150, 200-155) Official Cert Guide Library
Narzędzia Google dla e-commerce
Google Analytics. Integracja i analiza danych
AdWords 360°. Katalog skutecznych kampanii
Programming Google App Engine with Java
Programming Google App Engine with Python
Google Analytics dla marketingowców. Wydanie II
Więcej produktów