Używamy cookies, aby ułatwić korzystanie z Portalu. Możesz określić warunki przechowywania, dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Dowiedz się więcej.
strona główna Strona główna | Nowości | Promocje | Zapowiedzi Twoje konto | Zarejestruj | Schowek | Kontakt | Pomoc
mapa działów
Szukaj: szukanie zaawansowane
Koszyk
Książki \ Biznes IT

International Business: The Challenge of Global Competition w/ CESIM access card Język: 2

9780077318833

Cena Brutto: 936.60

Cena netto: 892.00

Ilość:
Wersja: Drukowana
Autor Jeanne McNett
Wydawnictwo McGraw-Hill
Data_Wydania 2009-02-05
Poziom All Levels

Informacje podstawowe:

  • Wydawnictwo: McGraw-Hill
  • Data wydania: 5 lutego 2009
  • Autor/autorzy:
    • Donald A Ball
    • Donald Ball
    • Michael Geringer
    • Michael Minor
    • Jeanne McNett

Main description

International Business: The Challenge of Global Competition, 12th Edition, by Ball, Geringer, Minor and McNett continues to be the most current, objective and thorough treatment of International Business available for students. Enriched with maps, photos, and the most up-to-date world data, this text boasts the collective expertise of four authors with firsthand international business experience, specializing in international management, finance, law, global strategy, and marketing – a claim no other text can make. In addition, each new copy of International Business, 12e includes access to CESIM – an interactive IB simulation developed for industry professionals. Ball, et. al. is the only textbook on the market which features access to CESIM. Only Ball, Geringer, Minor and McNett can offer a complete view of International Business as diverse as the backgrounds of business students.

Table of contents

Part I: The Nature of International BusinessChapter 1 The Rapid Change of International BusinessChapter 2 International Trade and Foreign Direct InvestmentChapter 3 Theories of International Trade and InvestmentChapter 4 International Institutions from an International Business PerspectivePart II: International Environmental ForcesChapter 5 Sociocultural ForcesChapter 6 Natural Resources and Environmental SustainabilityChapter 7 Economic and Socioeconomic ForcesChapter 8 Political ForcesChapter 9 Intellectual Property and Other Legal ForcesChapter 10 Understanding the International Monetary System and Financial ForcesChapter 11 Labor ForcesPart III: The Organizational EnvironmentChapter 12 International Competitive StrategyChapter 13 Organizational Design and ControlChapter 14 Assessing and Analyzing MarketsChapter 15 Entry ModesChapter 16 Export and Import PracticesChapter 17 Marketing InternationallyChapter 18 Global Operations and Supply Chain ManagementChapter 19 Human Resource ManagementChapter 20 International Accounting and Financial Management

powrót
 
Produkty Podobne
Przyspieszenie. Lean i DevOps w rozwoju firm technologicznych
Zespół wygrany czy przegrany? W co grają ludzie w firmach
Programista na rozmowie kwalifikacyjnej
Zarządzanie produktem w modelu lean
U mnie działa. Język branży IT
Blockchain for Business
E-commerce na platformach ofertowych Allegro, eBay, Amazon
W tym szaleństwie jest metoda. Powieść o zarządzaniu projektami
Profesjonalny Właściciel Produktu: Jak Scrum zwiększa przewagę konkurencyjną
Ponadczasowy hit. O sztuce tworzenia i marketingu dzieł, które przetrwają próbę czasu
Więcej produktów