Używamy cookies, aby ułatwić korzystanie z Portalu. Możesz określić warunki przechowywania, dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Dowiedz się więcej.
strona główna Strona główna | Nowości | Promocje | Zapowiedzi Twoje konto | Zarejestruj | Schowek | Kontakt | Pomoc
mapa działów
Szukaj: szukanie zaawansowane
Koszyk
Książki \ Biznes IT

International Marketing Język: 2

9780073529943

Cena Brutto: 849.87

Cena netto: 809.40

Ilość:
Wersja: Drukowana
Autor John Graham
Liczba_stron 742
Wydawnictwo McGraw-Hill
Data_Wydania 2010-09-24
Poziom All Levels

Informacje podstawowe:

  • Wydawnictwo: McGraw-Hill
  • Data wydania: 24 września 2010
  • Liczba stron: 742
  • Autor/autorzy:
    • Philip Cateora
    • Mary Gilly
    • John Graham

Main description

Cateora and Graham’s International Marketing is far and away the best selling text in the field, with a pioneering approach to making the material accessible and relevant that has become the standard by which other books are judged. Providing a well-rounded perspective of international markets that encompasses history, geography, language, and religion as well as economics, Cateora helps students to see the cultural and environmental uniqueness of any nation or region. The 15th edition reflects all the important events and innovations to affect global business within recent years, while including several new and updated technological learning tools.

Table of contents

Part One: An Overview1 The Scope and Challenge of International Marketing2 The Dynamic Environment of International TradePart Two: The Cultural Environment of Global Markets3 History and Geography: The Foundations of Culture4 Cultural Dynamics in Assessing Global Markets5 Culture, Management Style, and Business Systems6 The Political Environment: A Critical Concern7 The International Legal Environment: Playing by the RulesPart Three: Assessing Global Market Opportunities8 Developing a Global Vision through Marketing Research9 Economic Development and the Americas10 Europe, Africa, and the Middle East11 Asia Pacific RegionPart Four: Developing Global Marketing Strategies12 Global Marketing Management: Planning and Organization13 Products and Services for Consumers14 Products and Services for Businesses15 International Marketing Channels16 Integrated Marketing Communications and International Advertising17 Personal Selling and Sales Management18 Pricing for International MarketsPart Five: Implementing Global Marketing Strategies 19 Negotiating with International Customers, Partners, and RegulatorsPart Six: Supplementary Material

powrót
 
Produkty Podobne
Zarządzanie produktem w modelu lean
U mnie działa. Język branży IT
Blockchain for Business
E-commerce na platformach ofertowych Allegro, eBay, Amazon
W tym szaleństwie jest metoda. Powieść o zarządzaniu projektami
Profesjonalny Właściciel Produktu: Jak Scrum zwiększa przewagę konkurencyjną
Ponadczasowy hit. O sztuce tworzenia i marketingu dzieł, które przetrwają próbę czasu
Zagubiony przedsiębiorca. Brutalnie szczery przewodnik po świecie startupów
Zarządzanie ludźmi w zespołach IT. Zabawne historie z życia menedżera
Od pomysłu do przemysłu. Projekty IT w praktyce
Więcej produktów