Używamy cookies, aby ułatwić korzystanie z Portalu. Możesz określić warunki przechowywania, dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Dowiedz się więcej.
strona główna Strona główna | Nowości | Promocje | Zapowiedzi Twoje konto | Zarejestruj | Schowek | Kontakt | Pomoc
mapa działów
Szukaj: szukanie zaawansowane
Koszyk
Książki

League of Legends. Podręcznik gracza Język: 1

978-83-283-2333-9

Cena Brutto: 29.90

Cena netto: 28.48

Zapowiedź
Wersja: Drukowana
Autor Beata Atłas-Leśniewicz, Krzysztof Kopel
Liczba_stron 240
Wydawnictwo Helion
Oprawa miękka
Data_Wydania 2016-12-30

League of Legends

Podręcznik gracza


League of Legends to jedna z najlepszych, najbardziej inspirujących darmowych gier online. Jeśli sięgasz po ten podręcznik, na pewno wiesz już, co jest istotą tej gry: internetowa walka dwóch drużyn w czasie rzeczywistym. Każdy gracz kontroluje jednego bohatera, a grać można zarówno z przyjaciółmi, jak i z dobranymi przez system wolnymi graczami na zbliżonym poziomie. Ta świetna rozrywka wymaga jednak nieco wiedzy i niezłej orientacji w ciągle zmieniającym się świecie gry. Książka pozwoli Ci zrozumieć, jak skonstruowany jest ten świat i jak efektywnie się po nim poruszać, a także jak doskonalić swoje umiejętności.

League of Legends. Podręcznik gracza nie jest szczegółowym opisem jednej wersji gry, a jej zadaniem nie jest zapoznanie Cię ze wszystkimi jej aspektami. Świat LoL zmienia się zbyt często, żeby takie opisy miały sens. Autorzy skupili się na niezmiennych elementach gry, jej logice, typach bohaterów, fazach gry, taktykach i innych istotnych kwestiach, które pomogą postawić pierwsze kroki początkującym graczom i pozwolą na większą swobodę graczom bardziej zaawansowanym. Każdy gracz znajdzie tu dla siebie interesujące informacje, które może wykorzystać w praktyce, by przejść na wyższy poziom. Sprawdź, czego jeszcze nie wiesz o League of Legends!
  • Jak założyć konto i pobrać grę?
  • Budowa świata i Liga Legend
  • Mapy i tryby gry
  • Bohaterowie — typy postaci i pozycje w drużynie
  • Rodzaje umiejętności czempionów i ekwipunek
  • Runy i specjalizacje
  • Czary przywoływacza
  • Fazy rozgrywki i taktyki
  • Personalizacja postaci i punkty maestrii
  • Skrzynki i klucze oraz wydarzenia związane z grą


Wstęp (7)
Wprowadzenie (9)
  • Czym jest League of Legends? (9)
Rozdział 1. Pierwsze kroki w grze (13)
  • Jak założyć konto i pobrać grę? (14)
  • Pierwsze uruchomienie (19)
  • Interfejs i sterowanie - co oznaczają te wszystkie ikony? (22)
    • Klient gry (22)
    • Interfejs gry (31)
Rozdział 2. Wejście w świat gry (39)
  • Budowa świata (40)
  • Liga Legend (42)
  • Wydarzenia sezonowe (43)
  • Mapy (46)
    • Summoner's Rift (46)
    • Howling Abyss (58)
    • Twisted Treeline (65)
  • Mapy usunięte i tryby tymczasowe (74)
  • Tryby gry (81)
Rozdział 3. Jak grać? (89)
  • Punktacja - zabójstwa, śmierci, asysty (90)
  • Odporności - czym są i jak sobie z nimi radzić (93)
  • Umiejętności czempionów (96)
  • Ekwipunek (102)
    • Talizmany, totemy i wizja (106)
    • Co zabrać ze sobą na początek? (111)
  • Runy (115)
    • Przykładowe podstawowe strony (118)
  • Specjalizacje (120)
    • Zaciekłość (122)
    • Przebiegłość (124)
    • Determinacja (127)
  • Czary przywoływacza (130)
Rozdział 4. Bohaterowie (135)
  • Typy postaci (136)
    • Zabójca (assassin) (137)
    • Mag (mage) (137)
    • Strzelec (marksman) (143)
    • Wojownik (warrior) (149)
    • Obrońca (tank) (154)
    • Wsparcie (support) (156)
    • Sklepik obuwniczy (158)
  • Pozycje w drużynie (161)
    • Top i mid (162)
    • Dolna aleja: strzelec (163)
    • Dolna aleja: wsparcie (support) (164)
    • Dżungler i dżungla (171)
  • Podsumowanie (186)
Rozdział 5. Fazy rozgrywki i taktyki (193)
  • Początkowa faza (194)
    • Lasthitowanie (dobijanie stworów) (194)
    • Nękanie przeciwnika i wywieranie presji (198)
    • Gankowanie (200)
    • Gank się udał i co teraz? (202)
    • Lane swap (zamiana alei) (203)
  • Środkowa faza meczu (205)
    • Kite'owanie (205)
    • Peel (207)
  • Późna faza meczu (208)
    • Teamfighty (208)
    • Split push i backdoor (210)
  • Szybkie rzucanie czarów (smart cast) (211)
Rozdział 6. Materiały dodatkowe (213)
  • Personalizacja postaci (214)
  • Punkty Maestrii (Mastery Points) (217)
  • Skrzynki i klucze (218)
  • Wydarzenia związane z grą (220)
    • Streamy (221)
    • Scena profesjonalna (221)
    • Cosplay (222)
    • Informacje i dyskusje (223)
  • Jak być naprawdę dobrym graczem? (224)
Zakończenie (229)
    • Słowniczek (230)
    • Skorowidz (234)
powrót
 
Produkty Podobne
Zrób to sam. Generowanie ruchu, światła i dźwięku za pomocą Arduino i Raspberry Pi
Bezpieczeństwo aplikacji mobilnych. Podręcznik hakera
Python dla profesjonalistów. Debugowanie, testowanie i utrzymywanie kodu
WordPress dla początkujących
Adaptywny kod. Zwinne programowanie, wzorce projektowe i SOLID-ne zasady. Wydanie II
ABC komputera. Wydanie XI
Ciągłe dostarczanie oprogramowania. Kompletny przewodnik
Exam Ref 70-765 Provisioning SQL Databases
Exam Ref 70-765 Provisioning SQL Databases
Exam Ref 70-745 Implementing a Software-Definidyn DataCenter
Więcej produktów