Używamy cookies, aby ułatwić korzystanie z Portalu. Możesz określić warunki przechowywania, dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Dowiedz się więcej.
strona główna Strona główna | Nowości | Promocje | Zapowiedzi Twoje konto | Zarejestruj | Schowek | Kontakt | Pomoc
mapa działów
Szukaj: szukanie zaawansowane
Koszyk
Książki \ Biznes IT

Lean management po polsku. O dobrych i złych praktykach Język: 1

978-83-283-4053-4

Cena Brutto: 39.00

Cena netto: 37.14

Ilość:
Wersja: Drukowana
Autor Tomasz Król
Liczba_stron 184
Wydawnictwo Onepress
Data_Wydania 2017-10-27

Lean management

po polsku. O dobrych i złych praktykach


Każdy przedsiębiorca chciałby, aby jego firma potrafiła działać bardziej elastycznie, nie marnowała zasobów i obniżyła swoje koszty. Odpowiedzią na tę potrzebę jest koncepcja szczupłego zarządzania, która okazała się niezwykle skuteczna w firmach motoryzacyjnych. Po trzydziestu latach od spopularyzowania lean management, six sigma i filozofii kaizen te metody stały się podstawowymi narzędziami usprawniania procesów w firmach produkcyjnych i usługowych.


Niestety, próby adaptowania w przedsiębiorstwach koncepcji zarządzania w duchu lean często kończą się niepowodzeniem. Dlaczego tak się dzieje? Tomasz Król dostrzega jedenaście i pół przyczyny, które wymienia w swojej książce. Autor od piętnastu lat pomaga działającym na polskim rynku przedsiębiorstwom doskonalić się w duchu „szczupłego zarządzania”. W trakcie swojej pracy zetknął się z wieloma przykładami udanych i nieudanych wdrożeń koncepcji lean. Jest współautorem skutecznego systemu wdrażania, który również opisuje w książce.

    Wstęp (7)

    Powód 1. Brak zrozumienia (13)

    • Przypadek 1- (19)
    • Przypadek 1+ (22)

    Powód 2. Specyfika firmy (25)

    • Przykład 2- (30)
    • Przykład 2+ (33)

    Powód 3. Cele, mierniki i wskaźniki (37)

    • Przypadek 3- (43)
    • Przypadek 3+ (46)

    Powód 4. Koncentracja na narzędziach (49)

    • Przykład 4- (54)
    • Przykład 4+ (57)

    Powód 5. Natychmiastowy efekt (61)

    • Przykład 5- (66)
    • Przykład 5+ (69)

    Powód 6. Przypadkowy lider (73)

    • Przypadek 6- (78)
    • Przypadek 6+ (81)

    Powód 7. Pospolite ruszenie (85)

    • Przypadek 7- (90)
    • Przypadek 7+ (93)

    Powód 8. Wygodne status quo (97)

    • Przypadek 8- (102)
    • Przypadek 8+ (105)

    Powód 9. Sztywny plan (109)

    • Przypadek 9- (114)
    • Przypadek 9+ (117)

    Powód 10. My - oni (121)

    • Przypadek 10- (126)
    • Przypadek 10+ (129)

    Powód 11. Zaangażowanie (133)

    • Przykład 11- (138)
    • Przykład 11+ (141)

    Powód 11,5. Konsekwencja (145)

    • Przykład 11,5- (150)
    • Przykład 11,5+ (153)

    Jak to zrobić, żeby wyszło? (158)

    • 1. Przegląd (162)
    • 2. Zespół (165)
    • 3. Usprawnienie (168)
    • 4. Wzmocnienie (172)

    Zakończenie (177)

    Podziękowania (183)

powrót
 
Produkty Podobne
Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting
Prawo dla twórców internetowych
Lean management po polsku. O dobrych i złych praktykach
Mistrz analizy danych. Od danych do wiedzy
Praktyka czyni mistrza. Wzorce, inspiracje i praktyki rzemieślników programowania
Tajniki Konwersji. Jak zmienić potencjalnego klienta w zadowolonego nabywcę
Dostosuj się lub giń. Jak odnieść sukces w branży aplikacji mobilnych
Szybkie projektowanie. Zapanuj nad chaosem zadań i presją czasu
Large-Scale Scrum. Zwinne zarządzanie dużym projektem z LeSS
Projektowanie metod dydaktycznych. Efektywne strategie edukacyjne. Wydanie II
Więcej produktów