Używamy cookies, aby ułatwić korzystanie z Portalu. Możesz określić warunki przechowywania, dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Dowiedz się więcej.
strona główna Strona główna | Nowości | Promocje | Zapowiedzi Twoje konto | Zarejestruj | Schowek | Kontakt | Pomoc
mapa działów
Szukaj: szukanie zaawansowane
Koszyk
Książki

Marketing Język: 2

9780073404721

Cena Brutto: 913.71

Cena netto: 870.20

Ilość:
Wersja: Drukowana
Autor William Rudelius
Liczba_stron 784
Wydawnictwo McGraw-Hill
Data_Wydania 2008-03-20
Poziom All Levels

Informacje podstawowe:

  • Wydawnictwo: McGraw-Hill
  • Data wydania: 20 marca 2008
  • Liczba stron: 784
  • Autor/autorzy:
    • Roger Kerin
    • Steven Hartley
    • William Rudelius

Main description

Marketing, 9/e by Kerin, Hartley and Rudelius continues a tradition of leading the market with contemporary, cutting-edge content presented in a conversational student-oriented style, supported by the most comprehensive, innovative, and useful supplement package available. This text and package is designed to meet the needs of a wide spectrum of faculty—from the professor who just wants a good textbook and a few key supplements, to the professor who wants a top-notch fully integrated multimedia program.

powrót
 
Produkty Podobne
Access 2019 PL. Biblia
ABC CorelDRAW 2018 PL
AWS Certified Cloud Practitioner (CLF-C01) Cert Guide
Sieci komputerowe. Najczęstsze problemy i ich rozwiązania
Sekrety cyfrowej ciemni Scotta Kelbyego. Edycja i obróbka zdjęć w programie Adobe Photoshop Lightroom Classic CC
Kali Linux. Testy bezpieczeństwa, testy penetracyjne i etyczne hakowanie
Atak na sieć okiem hakera. Wykrywanie i eksploatacja luk w zabezpieczeniach sieci
Uczenie maszynowe z językiem JavaScript. Rozwiązywanie złożonych problemów
Kubernetes. Tworzenie niezawodnych systemów rozproszonych
Uczenie maszynowe w C#. Szybkie, sprytne i solidne aplikacje
Więcej produktów