Używamy cookies, aby ułatwić korzystanie z Portalu. Możesz określić warunki przechowywania, dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Dowiedz się więcej.
strona główna Strona główna | Nowości | Promocje | Zapowiedzi Twoje konto | Zarejestruj | Schowek | Kontakt | Pomoc
mapa działów
Szukaj: szukanie zaawansowane
Koszyk
Książki

Marketing Język: 2

9780073404721

Cena Brutto: 961.80

Cena netto: 916.00

Ilość:
Wersja: Drukowana
Autor William Rudelius
Liczba_stron 784
Wydawnictwo McGraw-Hill
Data_Wydania 2008-03-20
Poziom All Levels

Informacje podstawowe:

  • Wydawnictwo: McGraw-Hill
  • Data wydania: 20 marca 2008
  • Liczba stron: 784
  • Autor/autorzy:
    • Roger Kerin
    • Steven Hartley
    • William Rudelius

Main description

Marketing, 9/e by Kerin, Hartley and Rudelius continues a tradition of leading the market with contemporary, cutting-edge content presented in a conversational student-oriented style, supported by the most comprehensive, innovative, and useful supplement package available. This text and package is designed to meet the needs of a wide spectrum of faculty—from the professor who just wants a good textbook and a few key supplements, to the professor who wants a top-notch fully integrated multimedia program.

powrót
 
Produkty Podobne
Effective Python: 90 Specific Ways to Write Better Python, 2nd Edition
LISP Network Deployment and Troubleshooting: The Complete Guide to LISP Implementation on IOS-XE, IOS-XR, and NX-OS
IT Essentials Course Booklet, 7th Edition
T-SQL Window Functions: For data analysis and beyond, 2nd Edition
Java. Podstawy. Wydanie XI
Zrozumieć Excela. VBA - makra i funkcje
Zrozumieć Excela. Obliczenia i wykresy
Przyspieszenie. Lean i DevOps w rozwoju firm technologicznych
Informatyka sądowa w praktyce
C# 7.0. Kompletny przewodnik dla praktyków. Wydanie VI
Więcej produktów