Używamy cookies, aby ułatwić korzystanie z Portalu. Możesz określić warunki przechowywania, dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Dowiedz się więcej.
strona główna Strona główna | Nowości | Promocje | Zapowiedzi Twoje konto | Zarejestruj | Schowek | Kontakt | Pomoc
mapa działów
Szukaj: szukanie zaawansowane
Koszyk
Książki

Metoda Lean Product. Jak być innowacyjnym dzięki wykorzystaniu minimalnej koniecznej funkcjonalności i informacji zwrotnej od klientów Język: 1

978-83-283-3690-2

Cena Brutto: 49.00

Cena netto: 46.67

Ilość:
Wersja: Drukowana
Autor Dan Olsen
Liczba_stron 299
Wydawnictwo Helion
Oprawa twarda
Data_Wydania 2018-02-09

Metoda Lean Product. Jak być innowacyjnym dzięki wykorzystaniu minimalnej koniecznej funkcjonalności i informacji zwrotnej od klientów


Na jeden udany produkt, który cieszy się sympatią użytkowników i odnosi sukces, przypadają setki takich, które okazały się zupełnymi niewypałami. Pozornie wydaje się, że klucz do sukcesu produktu jest bardzo prosty: musi on zaspokajać potrzeby użytkownika i odpowiadać jego oczekiwaniom bardziej niż dostępne produkty konkurencji. W praktyce okazuje się jednak, że jeśli nie posłużymy się odpowiednią metodyką, to dopasowanie produktu do potrzeb użytkownika okaże się zadaniem karkołomnym. Rozwiązaniem tego problemu jest metoda Lean Product.


Opisana w tej książce metoda Lean Product jest prostym, iteracyjnym procesem składającym się z sześciu kroków, które pozwalają w prosty sposób sformułować i przetestować kluczowe hipotezy dotyczące dopasowania produktu do rynku. Poza samą metodą Lean Product w książce przedstawiono szereg istotnych zagadnień, takich jak szczegółowe omówienia projektowania UX i metodyki agile. Obszernie przedstawiono również pracę z danymi analitycznymi i ich wykorzystanie do optymalizacji produktu.


Najważniejsze zagadnienia:
- zasady dopasowania produktu do rynku
- kroki procesu Lean Product wraz ze studium przypadku
- MVP — projektowanie i testowanie z udziałem klientów
- kluczowe wskaźniki i pętla optymalizacji wskaźnika
- optymalizacja za pomocą testów A/B

 

„Przewodnik Dana jest oczekiwaną z wytęsknieniem instrukcją wdrażania zasad metody Lean Startup. Ta wyczerpująca, bezpośrednia książka omawia wszystko, co musisz wiedzieć, aby stworzyć udany produkt”.
— Sean Ellis, prezes Qualaroo i GrowthHackers.com


„Przewodnik po tworzeniu udanych produktów Dana nadaje metodzie Lean Startup nową jakość! Ta książka jest rzeczywiście skierowana do wszystkich — od projektantów po inżynierów i przedsiębiorców”.
— Kaaren Hanson, dyrektor ds. projektowych Medallia i była dyrektor ds. innowacji projektowych w Intuit


„Dan Olsen jest poważanym w Dolinie Krzemowej znawcą metody Lean Product. Jego książka ukazuje zespołom produkcyjnym prosty i bezpośredni sposób na określenie punktu dopasowania produktu do rynku, przygotowanie MVP i dalsze udoskonalanie go z biegiem czasu”.
— Ken Fine, dyrektor ds. klientów Medallia


Dan Olsen jest przedsiębiorcą, konsultantem i ekspertem metody Lean Product. Wśród jego klientów znalazły się m.in. Facebook, Box, YouSendIt (obecnie Hightail), Microsoft, Epocrates, Financial Engines czy One Medical Group. Kilka lat temu pracował w Intuit, gdzie kierował zespołem produkcyjnym Quicken, zapewniając rekordowe wyniki sprzedaży. Obecnie Olsen pracuje w Dolinie Krzemowej, gdzie prowadzi comiesięczne spotkania Lean Product Meetup. Lubi dzielić się swoimi pomysłami z szerokim gronem odbiorców. Często organizuje prezentacje i warsztaty.

    Wprowadzenie: Skąd się biorą nieudane produkty i kiedy metoda Lean wchodzi do gry (17)

    CZĘŚĆ I. PODSTAWOWE ZAGADNIENIA

    Rozdział 1. Dopasowanie produktu do rynku w ramach metody Lean Product (27)

    • Czym jest dopasowanie produkt - rynek? (27)
    • Piramida dopasowania produkt - rynek (28)
    • Quicken: z 47. miejsca na podium (32)
    • Metoda Lean Product (33)

    Rozdział 2. Przestrzenie problemów i rozwiązań (37)

    • Kosmiczny długopis (37)
    • Problem definiuje rynek (39)
    • Co i jak (40)
    • Rozwój produktu od zewnątrz (40)
    • Czy warto słuchać klientów? (41)
    • Historia dwóch funkcji (42)
    • Wykorzystanie przestrzeni rozwiązań do znalezienia przestrzeni problemów (44)

    CZĘŚĆ II. METODA LEAN PRODUCT

    Rozdział 3. Wskaż odbiorcę docelowego (krok 1.) (49)

    • Poszukiwanie klientów (49)
    • Segmentacja rynku docelowego (50)
    • Użytkownicy a nabywcy (52)
    • Cykl przyjmowania nowych technologii (53)
    • Persony (54)

    Rozdział 4. Zidentyfikuj zaniedbane potrzeby odbiorców (krok 2.) (61)

    • Potrzeby odbiorcy (61)
    • Przykład potrzeby klienta: TurboTax (62)
    • Odkrywanie klienta (64)
    • Drabiny korzyści (66)
    • Hierarchie potrzeb (67)
    • Istotność a zadowolenie (69)
    • Powiązane techniki analityczne (80)
    • Wizualizacja wartości dodanej (83)
    • Model Kano (88)
    • Zastosowanie modeli poznawczych (90)

    Rozdział 5. Zdefiniuj propozycję wartości (krok 3.) (91)

    • Strategia - mówić nie (92)
    • Propozycje wartości wyszukiwarek (93)
    • Katastrofa Cuil (95)
    • Tworzenie propozycji wartości produktu (97)
    • Podjeżdżanie tam, gdzie będzie krążek (99)
    • Kamera Flip (100)
    • Przewidywanie przyszłości w propozycjach wartości (100)

    Rozdział 6. Określ zestaw funkcji MVP (krok 4.) (103)

    • Historyjki użytkownika: funkcje i korzyści (104)
    • Rozkład funkcji na części (105)
    • Mniejsze serie są łatwiejsze w obsłudze (106)
    • Określanie zakresów punktami (106)
    • Priorytetyzowanie na podstawie ROI (107)
    • Wybór propozycji MVP (111)

    Rozdział 7. Stwórz prototyp MVP (krok 5.) (115)

    • Czym (nie) jest MVP? (115)
    • Testy MVP (117)
    • Matryca testów MVP (119)
    • Jakościowe testy marketingu (119)
    • Ilościowe testy marketingu (120)
    • Jakościowe testy produktu (126)
    • Ilościowe testy produktu (134)

    Rozdział 8. Zasady dobrego projektowania UX (137)

    • Czym jest dobry UX? (138)
    • Góra lodowa projektowania UX (142)
    • Projekt koncepcyjny (143)
    • Architektura informacji (146)
    • Projektowanie interakcji (149)
    • Projekt graficzny (156)
    • Zasady projektowania (162)
    • Tekst jako ważny aspekt UX (167)
    • Drużyna A (168)
    • Decyduje użytkownik (169)

    Rozdział 9. Przetestuj MVP z udziałem klientów (krok 6.) (171)

    • Z iloma klientami należy prowadzić testy? (172)
    • Testowanie na żywo, zdalnie i bez moderacji (174)
    • Jak rekrutować klientów z rynku docelowego (176)
    • Testy użytkowników Intuit (182)
    • Testowanie Ramen (183)
    • Jak ustrukturyzować sesję badawczą (184)
    • Jak zadawać dobre pytania (186)
    • Pytania otwarte i zamknięte (187)
    • Empatia i jej brak (189)
    • Podsumowanie testu (190)
    • Jak analizować informacje zwrotne (191)
    • Użyteczność a dopasowanie produktu do rynku (193)

    Rozdział 10. Iteracje i zwroty zwiększające dopasowanie produktu do rynku (197)

    • Pętla tworzenie-pomiary-uczenie się (197)
    • Pętla hipotetyzowanie-projektowanie-testowanie-uczenie się (198)
    • Iteracyjne testy użytkowników (201)
    • Wierność czy zmiana? (206)

    Rozdział 11. Kompleksowa analiza zastosowania metody Lean Product (211)

    • MarketingReport.com (211)
    • Krok 1. Wskazanie odbiorców docelowych (212)
    • Krok 2. Zidentyfikowanie zaniedbanych potrzeb (213)
    • Krok 3. Zdefiniowanie propozycji wartości (214)
    • Krok 4. Określenie zestawu funkcji MVP (215)
    • Krok 5. Stworzenie prototypu MVP (218)
    • Krok 6. Przetestowanie MVP z udziałem klientów (219)
    • Zwiększenie dopasowania produktu do rynku poprzez iterację i zwrot (224)
    • Przemyślenia (229)

    CZĘŚĆ III. BUDOWANIE I OPTYMALIZACJA PRODUKTU

    Rozdział 12. Tworzenie produktu zgodnie z metodologią Agile (233)

    • Metodologia Agile (234)
    • Scrum (237)
    • Kanban (244)
    • Wybór odpowiedniej metodologii Agile (249)
    • Sukces z Agile (251)
    • Kontrola jakości (256)
    • Programowanie sterowane testami (259)
    • Ciągła integracja (259)
    • Ciągłe wdrażanie (261)

    Rozdział 13. Monitorowanie najważniejszych wskaźników (263)

    • Analityka a inne metody poznawcze (263)
    • Oprah kontra Spock (265)
    • Wywiady z użytkownikami (265)
    • Testy użyteczności (266)
    • Ankiety (266)
    • Analityka i testy A/B (269)
    • Modele analityczne (271)
    • Określenie najważniejszego wskaźnika (275)
    • Wskaźnik retencji (277)
    • Równanie działalności biznesowej (283)
    • Osiągnięcie rentowności (290)

    Rozdział 14. Optymalizacja produktu i działalności biznesowej na podstawie danych analitycznych (295)

    • Proces analityczny metody Lean Product (295)
    • Studium przypadku: Friendster (300)
    • Optymalizacja z wykorzystaniem testów A/B (308)

    Rozdział 15. Zakończenie (313)

    Podziękowania (319)

    Bibliografia (323)

    Materiały (325)

    O autorze (328)

powrót
 
Produkty Podobne
Debugging Teams. Przez współpracę do lepszej produktywności
Nieoficjalny przewodnik konstruktora Lego Technic, wyd. II (TWARDA OPRAWA)
ASP.NET Core MVC 2. Zaawansowane programowanie. Wydanie VII
Czysta architektura. Struktura i design oprogramowania. Przewodnik dla profesjonalistów
JavaFX 9. Tworzenie graficznych interfejsów użytkownika
Python 3. Proste wprowadzenie do fascynującego świata programowania
Rozmowa kwalifikacyjna. O czym nie wiedzą kandydaci do pracy, czyli sekrety rekrutujących. Wydanie 4 rozszerzone
Ostra jazda. Za kulisami dążeń Ubera do dominacji na świecie
Skrypty powłoki systemu Linux. Receptury. Wydanie III
Zestaw 2 książek z serii Tajniki (C# i .NET Framework + ASP.NET Core 2.0)
Więcej produktów