Używamy cookies, aby ułatwić korzystanie z Portalu. Możesz określić warunki przechowywania, dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Dowiedz się więcej.
strona główna Strona główna | Nowości | Promocje | Zapowiedzi Twoje konto | Zarejestruj | Schowek | Kontakt | Pomoc
mapa działów
Szukaj: szukanie zaawansowane
Koszyk
Książki

Metoda Lean Product. Jak być innowacyjnym dzięki wykorzystaniu minimalnej koniecznej funkcjonalności i informacji zwrotnej od klientów Język: 1

978-83-283-3690-2

Cena Brutto: 49.00

Cena netto: 46.67

Ilość:
Wersja: Drukowana
Autor Dan Olsen
Liczba_stron 299
Wydawnictwo Helion
Oprawa twarda
Data_Wydania 2018-02-09

Metoda Lean Product. Jak być innowacyjnym dzięki wykorzystaniu minimalnej koniecznej funkcjonalności i informacji zwrotnej od klientów


Na jeden udany produkt, który cieszy się sympatią użytkowników i odnosi sukces, przypadają setki takich, które okazały się zupełnymi niewypałami. Pozornie wydaje się, że klucz do sukcesu produktu jest bardzo prosty: musi on zaspokajać potrzeby użytkownika i odpowiadać jego oczekiwaniom bardziej niż dostępne produkty konkurencji. W praktyce okazuje się jednak, że jeśli nie posłużymy się odpowiednią metodyką, to dopasowanie produktu do potrzeb użytkownika okaże się zadaniem karkołomnym. Rozwiązaniem tego problemu jest metoda Lean Product.


Opisana w tej książce metoda Lean Product jest prostym, iteracyjnym procesem składającym się z sześciu kroków, które pozwalają w prosty sposób sformułować i przetestować kluczowe hipotezy dotyczące dopasowania produktu do rynku. Poza samą metodą Lean Product w książce przedstawiono szereg istotnych zagadnień, takich jak szczegółowe omówienia projektowania UX i metodyki agile. Obszernie przedstawiono również pracę z danymi analitycznymi i ich wykorzystanie do optymalizacji produktu.


Najważniejsze zagadnienia:
- zasady dopasowania produktu do rynku
- kroki procesu Lean Product wraz ze studium przypadku
- MVP — projektowanie i testowanie z udziałem klientów
- kluczowe wskaźniki i pętla optymalizacji wskaźnika
- optymalizacja za pomocą testów A/B

 

„Przewodnik Dana jest oczekiwaną z wytęsknieniem instrukcją wdrażania zasad metody Lean Startup. Ta wyczerpująca, bezpośrednia książka omawia wszystko, co musisz wiedzieć, aby stworzyć udany produkt”.
— Sean Ellis, prezes Qualaroo i GrowthHackers.com


„Przewodnik po tworzeniu udanych produktów Dana nadaje metodzie Lean Startup nową jakość! Ta książka jest rzeczywiście skierowana do wszystkich — od projektantów po inżynierów i przedsiębiorców”.
— Kaaren Hanson, dyrektor ds. projektowych Medallia i była dyrektor ds. innowacji projektowych w Intuit


„Dan Olsen jest poważanym w Dolinie Krzemowej znawcą metody Lean Product. Jego książka ukazuje zespołom produkcyjnym prosty i bezpośredni sposób na określenie punktu dopasowania produktu do rynku, przygotowanie MVP i dalsze udoskonalanie go z biegiem czasu”.
— Ken Fine, dyrektor ds. klientów Medallia


Dan Olsen jest przedsiębiorcą, konsultantem i ekspertem metody Lean Product. Wśród jego klientów znalazły się m.in. Facebook, Box, YouSendIt (obecnie Hightail), Microsoft, Epocrates, Financial Engines czy One Medical Group. Kilka lat temu pracował w Intuit, gdzie kierował zespołem produkcyjnym Quicken, zapewniając rekordowe wyniki sprzedaży. Obecnie Olsen pracuje w Dolinie Krzemowej, gdzie prowadzi comiesięczne spotkania Lean Product Meetup. Lubi dzielić się swoimi pomysłami z szerokim gronem odbiorców. Często organizuje prezentacje i warsztaty.

    Wprowadzenie: Skąd się biorą nieudane produkty i kiedy metoda Lean wchodzi do gry (17)

    CZĘŚĆ I. PODSTAWOWE ZAGADNIENIA

    Rozdział 1. Dopasowanie produktu do rynku w ramach metody Lean Product (27)

    • Czym jest dopasowanie produkt - rynek? (27)
    • Piramida dopasowania produkt - rynek (28)
    • Quicken: z 47. miejsca na podium (32)
    • Metoda Lean Product (33)

    Rozdział 2. Przestrzenie problemów i rozwiązań (37)

    • Kosmiczny długopis (37)
    • Problem definiuje rynek (39)
    • Co i jak (40)
    • Rozwój produktu od zewnątrz (40)
    • Czy warto słuchać klientów? (41)
    • Historia dwóch funkcji (42)
    • Wykorzystanie przestrzeni rozwiązań do znalezienia przestrzeni problemów (44)

    CZĘŚĆ II. METODA LEAN PRODUCT

    Rozdział 3. Wskaż odbiorcę docelowego (krok 1.) (49)

    • Poszukiwanie klientów (49)
    • Segmentacja rynku docelowego (50)
    • Użytkownicy a nabywcy (52)
    • Cykl przyjmowania nowych technologii (53)
    • Persony (54)

    Rozdział 4. Zidentyfikuj zaniedbane potrzeby odbiorców (krok 2.) (61)

    • Potrzeby odbiorcy (61)
    • Przykład potrzeby klienta: TurboTax (62)
    • Odkrywanie klienta (64)
    • Drabiny korzyści (66)
    • Hierarchie potrzeb (67)
    • Istotność a zadowolenie (69)
    • Powiązane techniki analityczne (80)
    • Wizualizacja wartości dodanej (83)
    • Model Kano (88)
    • Zastosowanie modeli poznawczych (90)

    Rozdział 5. Zdefiniuj propozycję wartości (krok 3.) (91)

    • Strategia - mówić nie (92)
    • Propozycje wartości wyszukiwarek (93)
    • Katastrofa Cuil (95)
    • Tworzenie propozycji wartości produktu (97)
    • Podjeżdżanie tam, gdzie będzie krążek (99)
    • Kamera Flip (100)
    • Przewidywanie przyszłości w propozycjach wartości (100)

    Rozdział 6. Określ zestaw funkcji MVP (krok 4.) (103)

    • Historyjki użytkownika: funkcje i korzyści (104)
    • Rozkład funkcji na części (105)
    • Mniejsze serie są łatwiejsze w obsłudze (106)
    • Określanie zakresów punktami (106)
    • Priorytetyzowanie na podstawie ROI (107)
    • Wybór propozycji MVP (111)

    Rozdział 7. Stwórz prototyp MVP (krok 5.) (115)

    • Czym (nie) jest MVP? (115)
    • Testy MVP (117)
    • Matryca testów MVP (119)
    • Jakościowe testy marketingu (119)
    • Ilościowe testy marketingu (120)
    • Jakościowe testy produktu (126)
    • Ilościowe testy produktu (134)

    Rozdział 8. Zasady dobrego projektowania UX (137)

    • Czym jest dobry UX? (138)
    • Góra lodowa projektowania UX (142)
    • Projekt koncepcyjny (143)
    • Architektura informacji (146)
    • Projektowanie interakcji (149)
    • Projekt graficzny (156)
    • Zasady projektowania (162)
    • Tekst jako ważny aspekt UX (167)
    • Drużyna A (168)
    • Decyduje użytkownik (169)

    Rozdział 9. Przetestuj MVP z udziałem klientów (krok 6.) (171)

    • Z iloma klientami należy prowadzić testy? (172)
    • Testowanie na żywo, zdalnie i bez moderacji (174)
    • Jak rekrutować klientów z rynku docelowego (176)
    • Testy użytkowników Intuit (182)
    • Testowanie Ramen (183)
    • Jak ustrukturyzować sesję badawczą (184)
    • Jak zadawać dobre pytania (186)
    • Pytania otwarte i zamknięte (187)
    • Empatia i jej brak (189)
    • Podsumowanie testu (190)
    • Jak analizować informacje zwrotne (191)
    • Użyteczność a dopasowanie produktu do rynku (193)

    Rozdział 10. Iteracje i zwroty zwiększające dopasowanie produktu do rynku (197)

    • Pętla tworzenie-pomiary-uczenie się (197)
    • Pętla hipotetyzowanie-projektowanie-testowanie-uczenie się (198)
    • Iteracyjne testy użytkowników (201)
    • Wierność czy zmiana? (206)

    Rozdział 11. Kompleksowa analiza zastosowania metody Lean Product (211)

    • MarketingReport.com (211)
    • Krok 1. Wskazanie odbiorców docelowych (212)
    • Krok 2. Zidentyfikowanie zaniedbanych potrzeb (213)
    • Krok 3. Zdefiniowanie propozycji wartości (214)
    • Krok 4. Określenie zestawu funkcji MVP (215)
    • Krok 5. Stworzenie prototypu MVP (218)
    • Krok 6. Przetestowanie MVP z udziałem klientów (219)
    • Zwiększenie dopasowania produktu do rynku poprzez iterację i zwrot (224)
    • Przemyślenia (229)

    CZĘŚĆ III. BUDOWANIE I OPTYMALIZACJA PRODUKTU

    Rozdział 12. Tworzenie produktu zgodnie z metodologią Agile (233)

    • Metodologia Agile (234)
    • Scrum (237)
    • Kanban (244)
    • Wybór odpowiedniej metodologii Agile (249)
    • Sukces z Agile (251)
    • Kontrola jakości (256)
    • Programowanie sterowane testami (259)
    • Ciągła integracja (259)
    • Ciągłe wdrażanie (261)

    Rozdział 13. Monitorowanie najważniejszych wskaźników (263)

    • Analityka a inne metody poznawcze (263)
    • Oprah kontra Spock (265)
    • Wywiady z użytkownikami (265)
    • Testy użyteczności (266)
    • Ankiety (266)
    • Analityka i testy A/B (269)
    • Modele analityczne (271)
    • Określenie najważniejszego wskaźnika (275)
    • Wskaźnik retencji (277)
    • Równanie działalności biznesowej (283)
    • Osiągnięcie rentowności (290)

    Rozdział 14. Optymalizacja produktu i działalności biznesowej na podstawie danych analitycznych (295)

    • Proces analityczny metody Lean Product (295)
    • Studium przypadku: Friendster (300)
    • Optymalizacja z wykorzystaniem testów A/B (308)

    Rozdział 15. Zakończenie (313)

    Podziękowania (319)

    Bibliografia (323)

    Materiały (325)

    O autorze (328)

powrót
 
Produkty Podobne
Deep Learning. Praktyczne wprowadzenie
Docker. Programowanie aplikacji dla zaawansowanych. Wydanie II
Czysty kod w C++17. Oprogramowanie łatwe w utrzymaniu
Microsoft Visual C# 2017 Krok po kroku
Nowoczesny JavaScript. Poznaj ES6 i praktyczne zastosowania nowych rozwiązań
Kariera programisty. Jak budować doświadczenie, przejść rekrutację i zdobyć pracę marzeń
Exam Ref 70-778 Analyzing and Visualizing Data with Microsoft Power BI
Microsoft Visual C# Step by Step, 9th Edition
CCNA Cybersecurity Operations Companion Guide
Component-Based Rails Applications: Large Domains Under Control
Więcej produktów