Używamy cookies, aby ułatwić korzystanie z Portalu. Możesz określić warunki przechowywania, dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Dowiedz się więcej.
strona główna Strona główna | Nowości | Promocje | Zapowiedzi Twoje konto | Zarejestruj | Schowek | Kontakt | Pomoc
mapa działów
Szukaj: szukanie zaawansowane
Koszyk
Książki \ Servery \ SharePoint

Microsoft SharePoint 2013 Krok po kroku Język: 1

978-83-7541-137-9

Cena Brutto: 92.40

Cena netto: 88.00

Ilość:
Wersja: Drukowana
Autor Olga M. Londer, Penelope Coventry
Liczba_stron 680
Wydawnictwo Microsoft Press
Oprawa miękka
Data_Wydania 2013-10-22
Microsoft

SharePoint 2013

Krok po kroku


Sprawdź  jak w łatwy i szybki sposób możesz nauczyć się metod usprawniania współpracy w zespole za pomocą SharePoint 2013. Dzięki metodzie 'krok po kroku' samodzielnie ustalisz tempo zdobywania i utrwalania umiejętności – dokładnie wtedy, gdy są one właśnie potrzebne.

Z książki dowiedz się jak:
  • dzielić się pomysłami oraz opracowywać oraz publikować dane lub dokumenty
  • dostosowywać witrynę pracy zespołowej, jej funkcje i aplikacje
  • urozmaicić i organizować zawartość bibliotek i list
  • zautomatyzować procesy biznesowe przy użyciu przepływów pracy
  • publikować materiały za pomocą rozszerzonych możliwości zarządzania zawartością sieci Web
  • wykorzystywać funkcje społecznościowe do współpracy i komunikacji


Pragniemy Państwa zapewnić, iż dokładamy wszelkich możliwych starań, by opisy książek i podręczników, zawarte na naszych stronach internetowych, zawierały bieżące i wiarygodne materiały. Może jednak, mimo naszych wysiłków, w opisy książek wkraść się przekłamanie z naszej strony niezamierzone. Nie może to stanowić powodu do roszczeń. O ile macie Państwo jakiekolwiek pytania lub wątpliwości - prosimy o kontakt z działem handlowym. Tam nasi specjaliści postarają się odpowiedzieć na wszystkie Państwa pytania zanim podejmiecie Państwo decyzje o złożeniu zamówienia.

#

Wprowadzenie. . . . . . . .ix
O autorkach
. . . . . . . . . xvii
Podziękowania
. . . . . .xviii
 

1. Wprowadzenie do programu SharePoint 2013.. . . . . . . 1

Do czego służy SharePoint 2013?... . . . . . . . 2

Praca zespołowa i udostępnianie.. . . . . . 3

Uprawnienia użytkowników programu SharePoint. . . . . . . . . 8

Edycje programu SharePoint 2013... . . . . . . 9

W chmurze: SharePoint Online... . . . . . . . .11

Integracja pakietu Office z programem SharePoint.. . . . . . . . . .13

Sklep internetowy SharePoint bazujący na produkcie Microsoft Dynamics AX. . . .16

Wersje programu SharePoint... . . . . . . . . . .17

Podsumowanie. . . . . . . . . .20

 

2. Nawigowanie po witrynie SharePoint.. . . . . . . . . . . . . . .21

Nawigowanie po stronie głównej i witrynie SharePoint.. . . . . . 23

Poznawanie struktury witryny... . . . . . . . . .30

Dostosowywanie nawigacji po witrynie... .33

Korzystanie ze wstążki . . .40

Wprowadzenie do części aplikacji i składników Web Part.. . . .44

Korzystanie z Kosza. . . . . .46

Podsumowanie. . . . . . . . . .49

 

3. Umieszczanie dokumentów i informacji na listach oraz w bibliotekach. . . . . . . . 51

Przeglądanie domyślnych list i bibliotek dostępnych w witrynie. . . . . . . . .53

Tworzenie nowej listy. . . .60

Dodawanie i edytowanie elementów listy.. . . .  . . .64

Tworzenie biblioteki dokumentów... . . . . .72

Tworzenie nowego dokumentu.. . . . . . . . .73

Edytowanie dokumentów.77

Przekazywanie dokumentów... . . . . . . . . . .79

Zaewidencjonowywanie i wyewidencjonowywanie dokumentów z biblioteki dokumentów.. . . . .84

Przeglądanie historii wersji... . . . . . . . . . . . .86

Tworzenie nowego folderu w bibliotece lub na liście.. . . . . . . .89

Dodawanie, edytowanie i usuwanie kolumn list oraz bibliotek. . . . . . . . . .90

Sortowanie i filtrowanie na listach i w bibliotekach. . . . . . . . . .94

Usuwanie i przywracanie elementów listy oraz dokumentów..97

Ustawianie alertów . . . . .100

Obserwowanie dokumentów... . . . . . . . . .103

Praca w trybie offline. . .104

Podsumowanie. . . . . . . . .106

 

4. Korzystanie ze stron sieci Web... . .107

Edytowanie strony. . . . . .109

Modyfikowanie układu strony... . . . . . . . .114

Tworzenie nowej strony.115

Dodawanie łączy. . . . . . .118

Różnice stron i historie wersji.. . . . . . . . . .120

Stosowanie alertów. . . . .122

Dodawanie części aplikacji oraz składników Web Part do strony. . . . . . . . . . .124

Usuwanie składnika Web Part... . . . . . . . .131

Dostosowywanie części aplikacji i składników Web Part. . . . .133

Edytowanie strony składników Web Part.. . . . . . . . . . . . . . . . . .135

Przenoszenie składników Web Part... . . .138

Podsumowanie. . . . . . . . .139

 

5. Tworzenie witryn i zarządzanie nimi.. . . . . . . . . . . . . . .141

Tworzenie witryny. . . . . .142

Udostępnianie witryny. .153

Zarządzanie użytkownikami i uprawnieniami witryn.. . . . . . . 154

Tworzenie witryny osobistej... . . . . . . . . . .166

Zmienianie motywu witryny.. . . . . . . . . . .168

Zapisywanie i stosowanie szablonu witryny.. . . . . . . . . . . . . . .171

Zarządzanie funkcjami witryny... . . . . . . .175

Zarządzanie użyciem kanałów RSS w witrynie.. . . . . . . . . . . . .178

Usuwanie witryny. . . . . . .180

Podsumowanie. . . . . . . . .182

 

6. Dostosowywanie list i bibliotek... .183

Definiowanie nazwy, opisu i opcji nawigacji.. . . . . . . . . . . . . . .185

Konfigurowanie opcji zatwierdzania zawartości i przechowywania

wersji dla listy. . . . . .189

Konfigurowanie opcji przechowywania wersji i wymogu

wyewidencjonowania dla biblioteki.. . . . . . . . . . . . . . . . . .193

Stosowanie zaawansowanych ustawień list.. . . . . . . . . . . . . . . .199

Stosowanie zaawansowanych ustawień bibliotek. . . . . . . . . . .204

Stosowanie ustawień sprawdzania poprawności.. . . . . . . . . . .208

Konfigurowanie ustawień ocen... . . . . . . .211

Stosowanie typów zawartości... . . . . . . . .213

Tworzenie widoku. . . . . .220

Zarządzanie użytkownikami i uprawnieniami.. . . . . . . . . . . . . .223

Udostępnianie dokumentu lub folderu...228

Przyznawanie uprawnień do elementu listy.. . . . . . . . . . . . . . .230

Usuwanie i przywracanie listy lub biblioteki.. . . . . . . . . . . . . . .232

Podsumowanie. . . . . . . . .234

 

7. Funkcje społecznościowe... . . . . . . . .235

Korzystanie z kanału aktualności.. . . . . . .237

Rozpoczynanie konwersacji... . . . . . . . . . .243

Korzystanie z serwisu Yammer... . . . . . . . .247

Stosowanie znaczników i notatek... . . . . .250

Tworzenie witryn społeczności... . . . . . . .253

Zarządzanie witryną społeczności... . . . . .256

Podsumowanie. . . . . . . . .263

 

8. Korzystanie z witryn typu wiki i blogów.. . . . . . . . . . .265

Tworzenie biblioteki stron typu wiki... . . .266

Kategoryzowanie stron typu wiki... . . . . .269

Tworzenie witryny typu wiki przedsiębiorstwa.. . . . . . . . . . . . .272

Korzystanie z witryny typu wiki przedsiębiorstwa.. . . . . . . . . .275

Dodawanie kategorii do stron witryny typu wiki przedsiębiorstwa. . . . . . . . . . . . .278

Tworzenie witryny blogu... . . . . . . . . . . . .281

Zarządzanie blogiem. . . .283

Tworzenie wpisu w blogu... . . . . . . . . . . . .285

Dodawanie komentarza do wpisu.. . . . . .288

Podsumowanie. . . . . . . . .290

 

9. Wyszukiwanie informacji i osób... . 291

Wyszukiwanie w witrynie SharePoint... . .292

Stosowanie kwerend wyszukiwania.. . . . .297

Konfigurowanie działania funkcji wyszukiwania.. . . . . . . . . . . .302

Stosowanie opcji wyszukiwania zaawansowanego. . . . . . . . . .305

Konfigurowanie alertów wyszukiwania.. .307

Wpływanie na ranking trafności... . . . . . .308

Dostosowywanie strony wyników wyszukiwania.. . . . . . . . . . .316

Wyszukiwanie osób. . . . .321

Wykluczanie witryny z wyników wyszukiwania. . . . . . . . . . . . .326

Podsumowanie. . . . . . . . .327

 

10. Zarządzanie zadaniami... . . . . . . . . . .329

Tworzenie witryny projektu... . . . . . . . . . .330

Korzystanie z osi czasu. .333

Tworzenie podzadań i zarządzanie nimi.. . . . . . . . . . . . . . . . . .338

Korzystanie ze składnika Web Part Project Summary.. . . . . . .339

Zarządzanie zadaniami z jednego miejsca.. . . . . . . . . . . . . . . .341

Zarządzanie projektami przy użyciu programów SharePoint oraz

Project Professional.347

Synchronizowanie listy zadań z programem Project.. . . . . . . .351

Podsumowanie. . . . . . . . .352

 

11. Korzystanie z przepływów pracy...353

Automatyzowanie procesów biznesowych przy pomocy programu SharePoint. . 354

Przepływy pracy dostępne w programie SharePoint.. . . . . . . .355

Konfigurowanie przepływu pracy... . . . . .358

Stosowanie przepływów pracy.. . . . . . . . .364

Zarządzanie przepływami pracy... . . . . . .367

Zarządzanie zadaniami przepływu pracy w programie Outlook 2013. . . . . . . . . . .370

Przerywanie przepływów pracy... . . . . . . .373

Usuwanie przepływów pracy z list i bibliotek.. . . . . . . . . . . . . . 374

Kojarzenie przepływów pracy z typami zawartości.. . . . . . . . .375

Podsumowanie. . . . . . . . .380

 

12. Integracja SharePoint z programami Excel oraz Access. . . . . . . . . . . . . .381

Importowanie danych z arkusza kalkulacyjnego Excel na listę SharePoint. . . . . . . 383

Eksportowanie danych z listy SharePoint do arkusza kalkulacyjnego Excel . . . . . .386

Eksportowanie tabeli Excel do witryny SharePoint. . . . . . . . . .389

Budowanie aplikacji programu Access... .393

Tworzenie tabeli w aplikacji programu Access.. . . . . . . . . . . . .400

Korzystanie z aplikacji programu Access za pośrednictwem przeglądarki . . . . . . .403

Eksportowanie danych z wersji stacjonarnej bazy danych Access na listę. . . . . . . .408

Importowanie danych z listy... . . . . . . . . .412

Łączenie tabeli z listą . . .414

Przenoszenie danych z wersji stacjonarnej bazy danych na listę . . . . . . . . . . . . . . .417

Praca w trybie offline. . .422

Podsumowanie. . . . . . . . .425

 

13. Stosowanie funkcji analizy biznesowej.. . . . . . . . . . . . .427

Wprowadzenie do komponentów analizy biznesowej programu SharePoint. . . . .429

Korzystanie z usług programu Excel... . . .437

Korzystanie z modeli danych... . . . . . . . . .441

Tworzenie i publikowanie pulpitów nawigacyjnych programu PowerPivot . . . . . .448

Publikowanie pulpitów nawigacyjnych programu PowerPivot przy

użyciu składnika Web Part programu Excel.. . . . . . . . . . .457

Budowanie wizualizacji przy pomocy aplikacji Power View.. .462

Tworzenie i wykorzystywanie raportów Power View z wieloma widokami. . . . . . . 470

Wyświetlanie raportu Power View w składniku Web Part. . . .474

Podsumowanie. . . . . . . . .481

 

14. Integracja SharePoint z programami Outlook oraz Lync. . . . . . . . . . . . .483

Synchronizowanie zadań z programem Outlook.. . . . . . . . . . .486

Łączenie aplikacji listy kontaktów w programie SharePoint

z programem Outlook... . . . . . . . . . .488

Przenoszenie kontaktów z programu Outlook na listę kontaktów SharePoint. . . . 493

Kopiowanie danych kontaktowych z programu SharePoint

do programu Outlook.. . . . . . . . . . . .495

Wyświetlanie kalendarzy programu SharePoint w programie Outlook. . . . . . . . . .497

Korzystanie z zawartości SharePoint w trybie offline. . . . . . . .498

Zarządzanie alertami SharePoint w programie Outlook.. . . . .502

Konfigurowanie kanałów informacyjnych RSS.. . . . . . . . . . . . .506

Wykorzystywanie stanu obecności Lync w bibliotekach dokumentów. . . . . . . . . .510

Tworzenie skrzynek pocztowych witryn...513

Podsumowanie. . . . . . . . .517

 

15. Zarządzanie zawartością... . . . . . . . . .519

Stosowanie identyfikatorów dokumentów.. . . . . . . . . . . . . . . .521

Tworzenie zestawów dokumentów... . . . .524

Organizowanie zawartości... . . . . . . . . . . .529

Tworzenie centrum rekordów... . . . . . . . .536

Wprowadzenie do funkcji zbierania elektronicznych materiałów dowodowych. . 538

Zarządzanie rekordami. .540

Konfigurowanie zarządzania rekordami w miejscu.. . . . . . . . .544

Tworzenie witryn publikowania... . . . . . . .548

Tworzenie układów stron... . . . . . . . . . . . .551

Zarządzanie układami stron... . . . . . . . . . .559

Korzystanie z zawartości do ponownego użycia.. . . . . . . . . . .561

Stosowanie wykazu produktów... . . . . . . .564

Definiowanie zasad witryny SharePoint...567

Podsumowanie. . . . . . . . .572

A Uprawnienia użytkowników i poziomy uprawnień

w programie SharePoint 2013... . . .573

B Funkcje programu SharePoint 2013.. . . . . . . . . . . . . . . .585

C Edycje programu SharePoint 2013 wymagane

do zrealizowania ćwiczeń.. . . . . . . . .591

Słowniczek . . . . . . . . . .599

Indeks. . . . . . . . . . . . 607

powrót
 
Produkty Podobne
Microsoft SharePoint 2016 Krok po kroku
Microsoft SharePoint 2016 Step by Step
Exam Ref 70-339 Managing Microsoft SharePoint Server 2016
Enterprise Search, 2nd Edition
Microsoft SharePoint 2013 PL. Architektura i skuteczne rozwiązania
Microsoft SharePoint Online for Office 365: Administering and configuring for the cloud
SharePoint 2013 PL. Praktyczne zarządzanie zasobami informacyjnymi w przedsiębiorstwie
Microsoft SharePoint 2013 Administration Inside Out
Inside Microsoft SharePoint 2013
Enterprise Content Management with Microsoft SharePoint
Więcej produktów