Używamy cookies, aby ułatwić korzystanie z Portalu. Możesz określić warunki przechowywania, dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Dowiedz się więcej.
strona główna Strona główna | Nowości | Promocje | Zapowiedzi Twoje konto | Zarejestruj | Schowek | Kontakt | Pomoc
mapa działów
Szukaj: szukanie zaawansowane
Koszyk
Książki \ Programowanie \ Visual C#

Microsoft Visual Studio 2012. Programowanie w C# Język: 1

978-83-246-6562-4

Cena Brutto: 39.90

Cena netto: 38.00

Ilość:
Wersja: Drukowana
Autor Dawid Farbaniec
Liczba_stron 200
Wydawnictwo Helion
Oprawa miękka
Data_Wydania 2013-08-11
Microsoft

Visual Studio 2012

Programowanie w C#


_______________________________________________________________________________________________________

 

Książka z serii:

C#

Visual Studio 2012

Książka z grupy:

Programowanie

Visual Studio 2012 stanowi wyśmienite środowisko dla programistów.

Ta książka pozwoli Państwu na zapoznanie się i opanowanie narzędzi Visual Studio 2012 wraz z  platformy .NET.

Oprogramowanie C# daje naprawdę olbrzymie możliwości dla programisty. Dodajmy do tego zaawansowaną technikę programowania obiektowego wraz z obsługą sieci oraz Asembler IL, który również jest opisany w tej książce.

Visual Studio i język C# oferuje z jednej strony imponującą szybkość z drugiej zaś komfort działania.

Oprogramowanie oferuje bardzo dużo nowych możliwości.

Począwszy od tworzenia rozbudowanych programów dla sieci Web a na pisaniu aplikacji pod najnowszy system Windows 8 kończąc. 

Myślę, że warto jest wziąć do ręki ta książkę i bez względu na to w czym pisaliśmy wcześniej, 'przesiąść się na programowanie z wykorzystaniem Visual Studio 2012.

 

To naprawdę doskonały podręcznik, który idealnie nadaje się do tego by zacząć programować w C#. Począwszy od podstawowych operatorów, tablic, obiektów, klas do budowania własnych bibliotek. Znajdziecie tu również obsługę błędów, programowanie sieciowe czy jak korzystać z Asembler IL.

Wiele miejsca jest również poświęcone zagadnieniom związanym ze stylem Metro - oczywiście pod kątem systemu Windows 8.

Reasumując, podręcznik ten pozwoli Państwu na pełne poznanie języka C# i platformy .NET. Poznanie Visual Studiom 2012 i zasad programowania obiektowego. Jest w nim również omówiona budowa interfejsu graficznego do budowanej aplikacji.

Książkę tą można gorąco polecić wszystkim tym z Państwa, którzy chcą zacząć pisać w C#, lub też już piszą w tym języku, a chcą nabyć profesjonalnej wiedzy, by programowane aplikacje były super szybkie, optymalne bądź też dostosowane do systemu Windows 8.


 

Pragniemy Państwa zapewnić, iż dokładamy wszelkich możliwych starań, by opisy książek i podręczników, zawarte na naszych stronach internetowych, zawierały bieżące i wiarygodne materiały. Może jednak, mimo naszych wysiłków, w opisy książek wkraść się przekłamanie z naszej strony niezamierzone. Nie może to stanowić powodu do roszczeń. O ile macie Państwo jakiekolwiek pytania lub wątpliwości - prosimy o kontakt z działem handlowym. Tam nasi specjaliści postarają się odpowiedzieć na wszystkie Państwa pytania zanim podejmiecie Państwo decyzje o złożeniu zamówienia.

/z

Rozdział 1. Wstęp (9)
  • 1.1. O języku C# i platformie .NET (9)
  • 1.2. Podstawowe pojęcia (9)
  • 1.3. Potrzebne narzędzia (10)
Rozdział 2. Microsoft Visual Studio 2012 (11)
  • 2.1. Co nowego? (12)
  • 2.2. Instalacja (12)
  • 2.3. Konfiguracja (14)
    • Pasek obsługi odpluskwiania (14)
    • Numerowanie wierszy (14)
  • 2.4. Tworzenie nowego projektu (15)
  • 2.5. Kompilacja i uruchamianie (15)
  • 2.6. Odpluskwianie (ang. Debugging) (15)
    • Błędy procesu kompilacji (15)
    • Błędy pokompilacyjne (16)
  • 2.7. Okna, menu i paski narzędzi (16)
    • Okna (16)
    • Górne menu (16)
    • Paski narzędzi (17)
  • 2.8. Składniki pakietu (17)
  • 2.9. Projektowanie diagramów UML (18)
Rozdział 3. Język C#. Podstawy (19)
  • 3.1. Struktura kodu źródłowego (19)
  • 3.2. Komentarze (20)
    • Komentarz blokowy (20)
    • Komentarz liniowy (20)
    • Komentarz XML (20)
  • 3.3. Program "Witaj, świecie!" (21)
  • 3.4. Typy danych (21)
    • Typy proste (21)
    • Typy referencyjne (22)
    • Typ strukturalny (24)
    • Typ wyliczeniowy (24)
    • Rzutowanie i konwersja typów (24)
  • 3.5. Proste operacje wejścia/wyjścia (25)
    • Wyświetlanie danych (25)
    • Pobieranie danych (26)
  • 3.6. Preprocesor (26)
    • Dyrektywa #if (26)
    • Dyrektywa #else (27)
    • Dyrektywa #elif (27)
    • Dyrektywa #endif (27)
    • Dyrektywa #define (27)
    • Dyrektywa #undef (28)
    • Dyrektywa #warning (28)
    • Dyrektywa #error (28)
    • Dyrektywa #line (28)
    • Dyrektywa #region (29)
    • Dyrektywa #endregion (29)
    • Dyrektywa #pragma warning (29)
  • 3.7. Zmienne i stałe (30)
  • 3.8. Stos i sterta (31)
    • Wydajność (31)
  • 3.9. Instrukcja warunkowa if (32)
  • 3.10. Instrukcja wyboru switch (34)
  • 3.11. Operatory (35)
    • Podstawowe (36)
    • Jednoargumentowe (38)
    • Mnożenie, dzielenie i modulo (40)
    • Przesunięcia (40)
    • Relacje i sprawdzanie typów (41)
    • Równość i różność (42)
    • Koniunkcja logiczna (42)
    • Alternatywa wykluczająca logiczna (42)
    • Alternatywa logiczna (42)
    • Koniunkcja warunkowa (43)
    • Alternatywa warunkowa (43)
    • Operator warunkowy (43)
    • Przypisania (43)
  • 3.12. Pętle (45)
    • Pętla do-while (45)
    • Pętla for (45)
    • Pętla foreach (48)
    • Pętla while (49)
    • Kontrola przepływu (49)
  • 3.13. Argumenty wiersza poleceń (52)
  • 3.14. Metody (53)
    • Deklaracja metod (53)
    • Przekazywanie przez referencję lub przez wartość (54)
  • 3.15. Tablice (55)
    • Przekazywanie tablic jako argumentów metod (56)
    • Klasa System.Array (57)
  • 3.16. Wskaźniki (60)
    • Kod nienadzorowany (ang. unsafe code) (60)
    • Typy wskaźnikowe (61)
Rozdział 4. Język C#. Programowanie obiektowe (63)
  • 4.1. Klasy i obiekty (63)
    • Słowo kluczowe this (65)
  • 4.2. Konstruktor i destruktor (66)
  • 4.3. Dziedziczenie (67)
    • Klasy zagnieżdżone (68)
  • 4.4. Modyfikatory dostępu (69)
    • Słowo kluczowe readonly (70)
    • Pola powinny być prywatne (70)
  • 4.5. Wczesne i późne wiązanie (71)
    • Wczesne wiązanie vs późne wiązanie (71)
    • Opakowywanie zmiennych (72)
  • 4.6. Przeciążanie metod (72)
  • 4.7. Przeciążanie operatorów (73)
    • Słowa kluczowe implicit i explicit (75)
  • 4.8. Statyczne metody i pola (76)
  • 4.9. Klasy abstrakcyjne i zapieczętowane (77)
  • 4.10. Serializacja (78)
    • Użyteczność serializacji (79)
    • Zapis obiektu do pliku XML (79)
    • Odczyt obiektu z pliku XML (79)
  • 4.11. Przestrzenie nazw (80)
  • 4.12. Właściwości (82)
  • 4.13. Interfejsy (83)
    • Płytka i głęboka kopia obiektu (84)
  • 4.14. Indeksery (86)
  • 4.15. Polimorfizm (88)
    • Składowe wirtualne (91)
    • Ukrywanie składowych klasy bazowej (92)
    • Zapobieganie przesłanianiu wirtualnych składowych klasy pochodnej (92)
    • Dostęp do wirtualnych składowych klasy bazowej z klas pochodnych (93)
    • Przesłanianie metody ToString() (94)
  • 4.16. Delegaty (94)
    • Metody anonimowe (95)
    • Wyrażenia lambda (96)
    • Delegat Func (97)
  • 4.17. Zdarzenia (98)
  • 4.18. Metody rozszerzające (98)
  • 4.19. Kolekcje (99)
    • Wybieranie klasy kolekcji (100)
    • Klasa Queue (101)
    • Klasa Stack (102)
    • Klasa ArrayList (103)
    • Klasa StringCollection (103)
    • Klasa Hashtable (104)
    • Klasa SortedList (105)
    • Klasa ListDictionary (105)
    • Klasa StringDictionary (106)
    • Klasa NameObjectCollectionBase (107)
    • Klasa NameValueCollection (110)
  • 4.20. Typy generyczne (111)
    • Klasa generyczna Queue (112)
    • Klasa generyczna Stack (113)
    • Klasa generyczna LinkedList (114)
    • Klasa generyczna List (115)
    • Klasa generyczna Dictionary (116)
    • Klasa generyczna SortedDictionary (118)
    • Klasa generyczna KeyedCollection (120)
    • Klasa generyczna SortedList (123)
  • 4.21. Kontra i kowariancja (125)
Rozdział 5. Język C#. Pozostałe zagadnienia (127)
  • 5.1. Wywoływanie funkcji przez PInvoke (127)
  • 5.2. Napisy (ang. Strings) (129)
    • Deklaracja i inicjalizacja (129)
    • Niezmienność obiektów String (130)
    • Znaki specjalne (130)
    • Formatowanie napisów (130)
    • Napisy częściowe (131)
    • Dostęp do pojedynczych znaków (132)
    • Najważniejsze metody klasy String (132)
  • 5.3. Arytmetyka dużych liczb (132)
  • 5.4. Arytmetyka liczb zespolonych (134)
  • 5.5. System plików i rejestr (134)
    • Pliki i katalogi (135)
    • Strumienie (137)
    • Czytelnicy i pisarze (138)
    • Asynchroniczne operacje wejścia/wyjścia (139)
    • Kompresja (139)
    • Rejestr (140)
  • 5.6. Tworzenie bibliotek (141)
  • 5.7. Procesy i wątki (142)
    • Procesy (142)
    • Wątki (143)
  • 5.8. Obsługa błędów (146)
    • Podsumowanie (147)
Rozdział 6. Tworzenie interfejsu graficznego aplikacji (149)
  • 6.1. Projektowanie interfejsu graficznego (149)
  • 6.2. Wejście klawiatury (150)
  • 6.3. Wejście myszy (151)
  • 6.4. Symulowanie klawiatury i myszy (151)
    • Symulowanie klawiatury (152)
    • Symulowanie myszy (152)
  • 6.5. Przeciągnij i upuść (153)
  • 6.6. Przegląd wybranych kontrolek (153)
  • 6.7. Wstęp do Windows Presentation Foundation (155)
    • Tworzenie projektu WPF (155)
    • Przykład: "Witaj, świecie WPF!" (156)
Rozdział 7. Podstawy programowania sieciowego (159)
  • 7.1. System DNS (159)
  • 7.2. Wysyłanie wiadomości e-mail (160)
  • 7.3. Protokół FTP (161)
    • Przykład: Jak wysłać plik na serwer FTP? (161)
  • 7.4. Gniazda (ang. Sockets) (161)
Rozdział 8. Asembler IL (165)
  • 8.1. Co to jest? (165)
  • 8.2. Program "Witaj, świecie!" (165)
  • 8.3. Kompilacja i uruchamianie (166)
  • 8.4. Zmienne lokalne (166)
  • 8.5. Metody (167)
  • 8.6. Rozgałęzienia (169)
  • 8.7. Pętle (170)
  • 8.8. Przegląd wybranych instrukcji (171)
    • Instrukcje odkładające wartość na stos (171)
    • Instrukcje zdejmujące wartość ze stosu (172)
    • Instrukcje rozgałęzień (172)
    • Instrukcje arytmetyczne (173)
    • Pozostałe instrukcje (173)
Rozdział 9. Podstawy tworzenia aplikacji w stylu Metro dla Windows 8 (175)
  • 9.1. Co to są aplikacje Metro? (175)
  • 9.2. Potrzebne narzędzia (176)
  • 9.3. Uzyskiwanie licencji dewelopera (176)
  • 9.4. Program "Witaj, świecie Metro!" (177)
    • Tworzenie nowego projektu (177)
    • Zmodyfikuj stronę startową (177)
    • Dodaj obsługę zdarzeń (178)
    • Uruchom aplikację (178)
  • 9.5. Przegląd wybranych kontrolek (178)
    • App bar (178)
    • Button (178)
    • Check box (179)
    • Combo box (179)
    • Grid view (179)
    • Hyperlink (179)
    • List box (180)
    • List view (180)
    • Password box (181)
    • Progress bar (181)
    • Progress ring (181)
    • Radio button (181)
    • Slider (182)
    • Text block (182)
    • Text box (182)
    • Toggle switch (182)
    • Tooltip (183)
Dodatek A Słowa kluczowe języka C# (185) Dodatek B Zestaw instrukcji Asemblera IL (187)
  • Operacje arytmetyczne (187)
    • Dodawanie (187)
    • Odejmowanie (187)
    • Mnożenie (187)
    • Dzielenie (188)
    • Modulo (188)
    • Wartość negatywna (188)
  • Operacje bitowe (188)
    • Koniunkcja (188)
    • Alternatywa (188)
    • Negacja (188)
    • Alternatywa wykluczająca (188)
    • Przesunięcie bitowe w prawo (188)
    • Przesunięcie bitowe w lewo (188)
  • Operacje odkładania na stos (189)
  • Operacje zdejmowania ze stosu i zapisywania (190)
  • Konwersje (191)
  • Porównywanie (191)
  • Skoki bezwarunkowe (192)
  • Skoki warunkowe (192)
  • Wywoływanie metod i powrót (192)
  • Opakowywanie (192)
  • Wyjątki (193)
  • Bloki pamięci (193)
  • Wskaźniki (193)
  • Pozostałe (193)
Skorowidz (195)
powrót
 
Produkty Podobne
Microsoft Visual C# 2013 Krok po kroku
Microsoft Visual C# 2013 Step by Step
Windows Runtime via C#
Zestaw 2 książek dla programistów (Visual C# 2012 Krok po kroku + Poznaj Microsoft Visual Basic 2012)
Microsoft Visual Studio 2012. Programowanie w C#
Start Here! Learn Microsoft Visual C# 2010
Build Your Own ASP.NET 4 Web Site Using C# & VB, 4th Edition
Microsoft Visual C# 2010 Krok po kroku
Microsoft Visual C# 2010 Step by Step
Microsoft Visual C# 2008 krok po kroku
Więcej produktów