Używamy cookies, aby ułatwić korzystanie z Portalu. Możesz określić warunki przechowywania, dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Dowiedz się więcej.
strona główna Strona główna | Nowości | Promocje | Zapowiedzi Twoje konto | Zarejestruj | Schowek | Kontakt | Pomoc
mapa działów
Szukaj: szukanie zaawansowane
Koszyk
Książki \ Google

Narzędzia Google dla e-commerce Język: 1

978-83-283-2523-4

Cena Brutto: 39.90

Cena netto: 38.00

Ilość:
Wersja: Drukowana
Autor Krzysztof Marzec
Liczba_stron 208
Wydawnictwo Onepress
Oprawa miękka
Data_Wydania 2016-09-30
Narzędzia

Google

dla e-commerce



Wyszukiwarka Google deklasuje rywali. W Polsce korzysta z niej około 97% internautów. Właściwie wszyscy. Kogo w niej nie widać, ten nie istnieje. A kto nie potrafi z Google’em skutecznie współpracować, ten nic nie sprzeda w sieci. Dlaczego? Bo ta wyszukiwarka nie tylko pomaga użytkownikom internetu znaleźć potrzebne informacje, lecz także wskazuje im strony w określonej kolejności. E-przedsiębiorcom oferuje natomiast narzędzia pozwalające skuteczniej docierać z ofertą do potencjalnych klientów, efektywniej monitorować ich zachowania w sieci oraz poprawiać pozycję firmowej witryny w wynikach wyszukiwania. Bez praktycznej umiejętności posługiwania się tymi narzędziami nie sposób planować i prowadzić biznesu online.

Google Adwords, Google Analytics i Google Search Console — oto trzy narzędzia, na których skupia się autor tej książki. W swoim praktycznym poradniku w przystępny sposób opisał sposoby budowania kampanii reklamowej AdWords dla sklepów, mierzenia efektów tej kampanii oraz wykorzystywania optymalizacji SEO sklepu internetowego w celu pozyskiwania większego ruchu z bezpłatnych wyników wyszukiwania w Google’u. Co więcej, widać tu praktyczne podejście do optymalizacji strony sklepu. Ta książka przyda się zarówno początkującym e-przedsiębiorcom, jak i praktykom e-commerce. Ci pierwsi będą mogli dzięki niej skonstruować pierwsze skuteczne kampanie, a ci drudzy ugruntują swoją wiedzę i opanują nowe techniki reklamy.

    Wstęp (7)

    1. Strategia e-commerce bazująca na wykorzystaniu narzędzi Google (9)

    • Od czego zacząć? (9)
    • Jakie środki przeznaczyć na promocję? (11)
    • Jaki sklep wybrać? (12)
    • Idea łączenia kont Google (14)

    2. Google Search Console (15)

    • Weryfikacja witryny (15)
    • Panel (18)
    • Wiadomości (18)
    • Stan w wyszukiwarce: Dane strukturalne i Marker danych (19)
    • Stan w wyszukiwarce: Udoskonalenia HTML (21)
    • Stan w wyszukiwarce: Linki do podstron (23)
    • Stan w wyszukiwarce: Przyspieszone strony mobilne AMP (23)
    • Ruch związany z wyszukiwaniem: Analityka wyszukiwania (24)
    • Ruch związany z wyszukiwaniem: Linki do Twojej witryny i Linki wewnętrzne (27)
    • Ruch związany z wyszukiwaniem: Ręczne działania (28)
    • Ruch związany z wyszukiwaniem: Kierowanie międzynarodowe (30)
    • Ruch związany z wyszukiwaniem: Obsługa na urządzeniach mobilnych (32)
    • Indeks Google (34)
    • Indeksowanie (36)
    • Problemy dotyczące bezpieczeństwa (41)
    • Inne zasoby (42)
    • Podsumowanie (43)

    3. Google Moja Firma (45)

    • Dlaczego warto być w lokalnych wynikach wyszukiwania? (45)
    • Uruchomienie wizytówki (46)
    • Weryfikacja wizytówki (48)
    • Edycja i ulepszanie wizytówki (49)
    • Dostęp i import (51)
    • Optymalizacja pod kątem wysokich pozycji (52)
    • Statystyki (54)

    4. Optymalizacja sklepu (55)

    • Audyt SEO (56)
    • Narzędzia (57)
    • Domena (59)
    • Skanowanie strony - crawler (62)
    • Skanowanie strony - WebSite Auditor (71)
    • Profil linków (78)
    • Dodatkowe ulepszenia (82)
    • Testowanie silnika sklepu pod SEO (84)

    5. Tworzenie bazy słów kluczowych pod content marketing (87)

    • Strategie wyszukiwania słów kluczowych (88)
    • Analiza słów kluczowych - Google Analytics oraz Google Search Console (91)
    • Planer słów kluczowych (92)
    • Zmiany trendów słów kluczowych (98)
    • Trendy mobilne (101)
    • Mechanizm autouzupełniania Google - keywordtool.io (103)
    • Analiza konkurencji (106)
    • Wdrożenie bazy (110)

    6. AdWords (113)

    • Strategia działań w AdWords (115)
    • AdWords a pozycjonowanie (116)
    • Pierwsza kampania w wyszukiwarce (118)
    • Grupa reklam (127)
    • Słowa kluczowe i dopasowania (128)
    • Reklamy i rozszerzenia reklam (132)
    • Analiza kampanii (139)
    • Google Merchant Center - zakładanie konta (142)
    • Google Merchant Center - plik danych o produktach (145)
    • Google Merchant Center - nawigacja i zarządzanie (148)
    • Kampania produktowa - PLA (151)
    • Remarketing (155)
    • Reklama w sieci reklamowej Google (159)
    • Inne możliwości AdWords (163)
    • Dlaczego warto używać AdWords (172)

    7. Google Analytics (173)

    • Raporty w Google Analytics (173)
    • Jak działa Google Analytics? (174)
    • Zakładanie konta GA (175)
    • Pojęcia konieczne do pracy z Google Analytics (177)
    • Wdrożenie konwersji (183)
    • Wyciąganie wniosków - podstawy (185)
    • Wyciąganie wniosków dla średnio zaawansowanych (188)
    • Analiza danych dla zaawansowanych (194)
    • Pułapki przy wdrażaniu (196)

    Zakończenie (197)

    A. Lista blogów (199)

    B. Minisłowniczek (201)

powrót
 
Produkty Podobne
Wizytówka Google. Kompletny poradnik, jak utworzyć, skonfigurować i wypozycjonować lokalizację Google Moja Firma
Narzędzia Google dla e-commerce. Wydanie II poszerzone
Site Reliability Engineering. Jak Google zarządza systemami producyjnymi
CCNA Data Center (200-150, 200-155) Official Cert Guide Library
Narzędzia Google dla e-commerce
Google Analytics. Integracja i analiza danych
AdWords 360°. Katalog skutecznych kampanii
Programming Google App Engine with Java
Programming Google App Engine with Python
Google Analytics dla marketingowców. Wydanie II
Więcej produktów