Używamy cookies, aby ułatwić korzystanie z Portalu. Możesz określić warunki przechowywania, dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Dowiedz się więcej.
strona główna Strona główna | Nowości | Promocje | Zapowiedzi Twoje konto | Zarejestruj | Schowek | Kontakt | Pomoc
mapa działów
Szukaj: szukanie zaawansowane
Koszyk
Książki \ Google

Narzędzia Google dla e-commerce. Wydanie II poszerzone Język: 1

978-83-283-4246-0

Cena Brutto: 39.90

Cena netto: 38.00

Ilość:
Wersja: Drukowana
Autor Krzysztof Marzec
Liczba_stron 240
Wydawnictwo Helion
Oprawa miękka
Data_Wydania 2018-09-06
Narzędzia Google dla e-commerce. Wydanie II poszerzone

Google - wyszukiwarka, która rządzi światem internetu. A skoro tak, zależy od niej także i Twój byt, jeśli prowadzisz działalność online. Czasy, kiedy wystarczyło uruchomić stronę WWW i grzecznie czekać, aż klienci sami na nią trafią po wynikach wyszukiwania, dawno minęły. Dziś konkurencja w sieci jest ogromna, więc e-biznes z prawdziwego zdarzenia wymaga od swojego właściciela profesjonalizacji i poświęcenia sporej ilości czasu. Oczywiście pewne sprawy można sobie uprościć, zautomatyzować, ale nadal - bez świadomości narzędzi, które niejako w pakiecie z wszechobecną wyszukiwarką oferuje Google - nie ma mowy o sukcesie biznesu prowadzonego online.


Bez umiejętności obsługi Google Analytics trudno się zorientować, skąd na naszą stronę docierają klienci oraz na jakim etapie większość z nich porzuca koszyk zakupowy. Właściciel e-biznesu, który nie rozumie zasad rządzących kampaniami w Google Adwords, będzie już zawsze skazany na przepalanie pieniędzy, które powinny być inwestycją w skuteczną reklamę. Unowocześnianie strony WWW bez użycia do jej testowania Google Optimize jest jak strzelanie w ciemności do tarczy, podczas gdy włącznik światła jest pod ręką. Nieznajomość narzędzia Google Search Console docelowo skutkować będzie spadkiem widoczności e-sklepu w wyszukiwarce, a ponieważ stanie się tak raczej prędzej niż później, najwyższy czas doposażyć swoją stronę WWW w kilka niezbędnych narzędzi od wujka Google!

    Wstęp (7)

    1. Strategia e-commerce bazująca na wykorzystaniu narzędzi Google (9)

    • Od czego zacząć? (9)
    • Jakie środki przeznaczyć na promocję? (11)
    • Jaki sklep wybrać? (12)
    • Idea łączenia kont Google (14)

    2. Google Search Console (15)

    • Weryfikacja witryny (15)
    • Panel (18)
    • Wiadomości (18)
    • Wygląd w wyszukiwarce: Dane uporządkowane i Marker danych (19)
    • Wygląd w wyszukiwarce: Udoskonalenia HTML (21)
    • Ruch związany z wyszukiwaniem: Analityka wyszukiwania (24)
    • Ruch związany z wyszukiwaniem: Linki do Twojej witryny i Linki wewnętrzne (26)
    • Ruch związany z wyszukiwaniem: Ręczne działania (28)
    • Ruch związany z wyszukiwaniem: Kierowanie międzynarodowe (31)
    • Ruch związany z wyszukiwaniem: Obsługa na urządzeniach mobilnych (32)
    • Indeks Google (35)
    • Indeksowanie (36)
    • Problemy dotyczące bezpieczeństwa (42)
    • Web Tools/Inne zasoby (43)
    • Nowa wersja Google Search Console (45)
    • Podsumowanie (47)

    3. Google Moja Firma (49)

    • Dlaczego warto być w lokalnych wynikach wyszukiwania? (49)
    • Uruchomienie wizytówki (50)
    • Weryfikacja wizytówki (52)
    • Edycja i ulepszanie wizytówki (53)
    • Dostęp i import (55)
    • Optymalizacja pod kątem wysokich pozycji (57)
    • Statystyki (58)

    4. Optymalizacja sklepu (61)

    • Audyt SEO (62)
    • Narzędzia (63)
    • Domena (66)
    • Skanowanie strony - crawler (68)
    • Skanowanie strony - WebSite Auditor (78)
    • Profil linków (84)
    • Dodatkowe ulepszenia (91)
    • Testowanie silnika sklepu pod SEO (93)

    5. Tworzenie bazy słów kluczowych pod content marketing (97)

    • Strategie wyszukiwania słów kluczowych (98)
    • Analiza słów kluczowych - Google Analytics oraz Google Search Console (102)
    • Planer słów kluczowych (103)
    • Zmiany trendów słów kluczowych (110)
    • Trendy mobilne (113)
    • Mechanizm autouzupełniania Google - keywordtool.io (114)
    • Analiza konkurencji (118)
    • Wdrożenie bazy (123)

    6. AdWords (127)

    • Strategia działań w AdWords (129)
    • AdWords a pozycjonowanie (130)
    • Pierwsza kampania w wyszukiwarce (132)
    • Grupa reklam (142)
    • Słowa kluczowe i dopasowania (143)
    • Reklamy i rozszerzenia reklam (147)
    • Analiza kampanii (155)
    • Google Merchant Center - zakładanie konta (158)
    • Google Merchant Center - plik danych o produktach (161)
    • Google Merchant Center - nawigacja i zarządzanie (164)
    • Kampania produktowa - Shopping Ads i Zakupy Google (166)
    • Remarketing (170)
    • Reklama w sieci reklamowej Google (175)
    • Inne możliwości AdWords (178)
    • Dlaczego warto używać AdWords (188)

    7. Google Analytics (191)

    • Raporty w Google Analytics (191)
    • Jak działa Google Analytics? (192)
    • Zakładanie konta GA (193)
    • Pojęcia konieczne do pracy z Google Analytics (195)
    • Wdrożenie konwersji (201)
    • Wyciąganie wniosków - podstawy (204)
    • Wyciąganie wniosków dla średnio zaawansowanych (207)
    • Analiza danych dla zaawansowanych (213)
    • Pułapki przy wdrażaniu (214)

    Zakończenie (217)

    A. Lista blogów (219)

    B. Minisłowniczek (221)

    C. Google Data Studio (223)

    • Przykładowy raport (226)

    D. Google Optimize (229)

powrót
 
Produkty Podobne
Narzędzia Google dla e-commerce. Wydanie II poszerzone
Site Reliability Engineering. Jak Google zarządza systemami producyjnymi
CCNA Data Center (200-150, 200-155) Official Cert Guide Library
Narzędzia Google dla e-commerce
Google Analytics. Integracja i analiza danych
AdWords 360°. Katalog skutecznych kampanii
Programming Google App Engine with Java
Programming Google App Engine with Python
Google Analytics dla marketingowców. Wydanie II
Google Analytics w biznesie. Poradnik dla zaawansowanych
Więcej produktów