Używamy cookies, aby ułatwić korzystanie z Portalu. Możesz określić warunki przechowywania, dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Dowiedz się więcej.
strona główna Strona główna | Nowości | Promocje | Zapowiedzi Twoje konto | Zarejestruj | Schowek | Kontakt | Pomoc
mapa działów
Szukaj: szukanie zaawansowane
Koszyk
Książki

New Products Management Język: 2

9780073404806

Cena Brutto: 857.01

Cena netto: 816.20

Ilość:
Wersja: Drukowana
Autor C. Anthony Di Benedetto
Liczba_stron 592
Wydawnictwo McGraw-Hill
Data_Wydania 2010-12-13
Poziom All Levels

Informacje podstawowe:

  • Wydawnictwo: McGraw-Hill
  • Data wydania: 13 grudnia 2010
  • Liczba stron: 592
  • Autor/autorzy:
    • C. Merle Crawford
    • C. Anthony Di Benedetto

Main description

Written with a managerial focus, New Products Management by Crawford and Di Benedetto is useful to the practicing new products manager. Along with the management approach, the perspective of marketing is presented throughout which enables the text to have a balanced view. The authors aim to make the book increasingly relevant to its users as this revision is considered to be a “new product.” Many new examples, cases, and research along with the most current topics highlight the new edition of New Products Management.

Table of contents

PART ONE Overview and Opportunity Identification/Selection 1. The Strategic Elements of Product Development2. The New Products Process 3. Opportunity Identification and Selection: Strategic Planning for New ProductsPART TWO Concept Generation 4. Creativity and the Product Concept5. Finding and Solving Customers’ Problems 6. Analytical Attribute Approaches: Introduction and Perceptual Mapping7. Analytical Attribute Approaches: Trade-off Analysis and Qualitative Techniques PART THREE Concept/Project Evaluation 8. The Concept Evaluation System 9. Concept Testing 10. The Full Screen 11. Sales Forecasting and Financial Analysis 12. Product Protocol PART FOUR Development 13. Design14. Development Team Management 15. Product Use Testing PART FIVE Launch16. Strategic Launch Planning17. Implementation of the Strategic Plan 18. Market Testing 19. Launch Management 20. Public Policy IssuesAPPENDIXESA Sources of Ideas Already Generated B Other Techniques of Concept Generation C Small’s Ideation Stimulator Checklist D The Marketing Plan E Guidelines for Evaluating a New Products Program

powrót
 
Produkty Podobne
Access 2019 PL. Biblia
Kubernetes. Tworzenie niezawodnych systemów rozproszonych
Uczenie maszynowe w C#. Szybkie, sprytne i solidne aplikacje
Django 2. Praktyczne tworzenie aplikacji sieciowych. Wydanie II
Poznaj Swifta, tworząc aplikacje. Profesjonalne projekty dla systemu iOS
Microsoft Office 2019 Krok po kroku
Czysty talerz: Jedz zdrowiej
Intro to Python for Computer Science and Data Science: Learning to Program with AI, Big Data and The Cloud
Object-Oriented Thought Process, The, 5th Edition
Network Programmability with YANG: The Structure of Network Automation with YANG, NETCONF, RESTCONF, and gNMI
Więcej produktów