Używamy cookies, aby ułatwić korzystanie z Portalu. Możesz określić warunki przechowywania, dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Dowiedz się więcej.
strona główna Strona główna | Nowości | Promocje | Zapowiedzi Twoje konto | Zarejestruj | Schowek | Kontakt | Pomoc
mapa działów
Szukaj: szukanie zaawansowane
Koszyk
Książki \ Biznes IT

Niech Cię widzą w sieci! Blog lub serwis branżowy od podstaw Język: 1

978-83-283-6627-5

Cena Brutto: 39.90

Cena netto: 38.00

Ilość:
Wersja: Drukowana
Autor Grzegorz Miłkowski
Liczba_stron 144
Wydawnictwo Helion
Oprawa miękka
Data_Wydania 2020-04-21

Content is the king!

Dobrze prowadzony content marketing to podstawa efektywnych, a przy tym stosunkowo niskokosztowych działań promujących firmę, jej produkty lub usługi. Zasadniczą ideą przyświecającą marketingowi treści jest dzielenie się wiedzą - regularne publikowanie informacji atrakcyjnych dla odbiorcy. Przy czym mianem odbiorcy w przypadku content marketingu określa się potencjalnego klienta z założeniem, że skoro chętnie i regularnie korzysta z udostępnianych przez firmę informacji, to w pewnym momencie skorzysta także z jej oferty. Content marketing pozwala również zbudować prestiż marki eksperta w danym obszarze oraz sprzyja wyszukiwaniu jej w sieci, a to za przyczyną wyszukiwarek, które kochają słowa klucze pojawiające się na firmowych blogach i stronach.

Tu przechodzimy od co do jak. Jak zatem realizować skuteczne działania z zakresu marketingu treści? Jedną z ciekawszych propozycji jest prowadzenie firmowego bloga lub tematycznego portalu, gromadzącego wokół siebie ludzi zainteresowanych danym zagadnieniem albo konkretną branżą. Takie medium online może założyć właściciel każdego, nawet bardzo niewielkiego biznesu, pod warunkiem że lubi pisać i dysponuje wiedzą niezbędną do tego, by na polu marketingu treści działać skutecznie. Wiedzę, jak powszechnie wiadomo, pozyskuje się z odpowiednich książek. Ta została podzielona na trzy zasadnicze części:

  • Z pierwszej, teoretycznej, dowiesz się, jakimi regułami rządzi się komunikacja contentmarketingowa bazująca na mediach własnych
  • Część druga przeprowadzi Cię przez najważniejsze techniczne aspekty uruchamiania bloga lub portalu internetowego
  • Na koniec nauczysz się budować strukturę efektywnego serwisu ? takiego, który ludzie będą chętnie odwiedzać i polecać innym

Od autora 9

CZĘŚĆ I. POLITYKA REDAKCYJNA TWOJEJ FIRMY 11

Rozdział 1. Content marketing nie jest o Tobie, tylko o Twoich odbiorcach 13

  • Mój klient, czyli kto? 14
  • Zacznij od zdefiniowania celów 15
  • Rozpoznaj potrzeby swoich odbiorców 15
  • Komunikaty adekwatne do odbiorców 16
  • Jak poznawać się z odbiorcą? 17
  • Media własne 17
  • Google Analytics 18
  • Monitoring internetu 18
  • Kampanie CPC 19
  • Remarketing 19
  • Jak zbudować personę z twarzą? 20

Rozdział 2. Jak budować komunikację contentmarketingową wspierającą sprzedaż? 23

  • Wiadomości klucze, które zapełnią Twój koszyk 24
  • Narzędzia contentmarketingowe wspierające sprzedaż 25
  • ROI, czyli zwrot z inwestycji w content marketing 28
  • Biznes pełen treści 29

CZĘŚĆ II. BUDOWA SERWISU BRANDEDCONTENTOWEGO - PIERWSZE KROKI 31

Rozdział 3. Typ domeny internetowej ma znaczenie 33

  • Serwis w domenie firmowej 33
  • Serwis we własnej domenie, czyli niezależny blog lub portal firmowy 34
  • Jak skonstruować niezależną domenę dla bloga lub portalu? 36

Rozdział 4. O technikaliach dla humanistów, czyli co technicznego każdy redaktor wiedzieć powinien 39

  • Dobry dom dla treści, czyli wybór hostingu 39
  • Wybór silnika dla Twojego serwisu 43

Rozdział 5. Jak powinna wyglądać treść, żeby była wiarygodna? 45

  • Wygląd serwisu - pierwsze wrażenie ma znaczenie 45
  • Czy projektowanie graficzne serwisu od zera jest konieczne? 46
  • Wygląd serwisu dostosowany do liczby publikacji 48
  • Logo przystosowane do wysokich rozdzielczości 51

Rozdział 6. Mobile first, mobile only... 53

Rozdział 7. Bezpieczeństwo Twojego serwisu 61

  • Zabezpieczenie WordPressa 61
  • Zadbaj o kłódkę przy adresie WWW, czyli bezpieczne przesyłanie danych 63
  • Konta użytkowników i uprawnienia 64

CZĘŚĆ III. STRUKTURA TREŚCI W SERWISIE BRANDEDCONTENTOWYM 67

Rozdział 8. Kategoryzacja w serwisie, czyli tzw. menu marketing 69

Rozdział 9. Jak budować serwis w zgodzie z SEO? 73

  • Adresy URL 74
  • Linki 75
  • Polityka treści 78
  • Konstrukcja treści w Twoim serwisie brandedcontentowym 79
  • Poprawność kodu Twojego serwisu 81
  • Mikroformaty 83
  • Zdobywanie linków 83

Rozdział 10. Struktura artykułu 85

  • Umiejscowienie tytułu artykułu 86
  • Grafika główna - co się klika? 88
  • Podpisy pod ilustracjami 89
  • Szerokość kolumny 93
  • Interlinia i wielkość fontów 93
  • Śródtytuły 94
  • Stopka autora pod artykułem 96

Rozdział 11. Zbuduj mosty między swoimi treściami 99

  • Crosslinkowanie treści 99
  • Doładowywanie artykułów 102

Rozdział 12. Generowanie leadów za pomocą bloga lub portalu firmowego 107

  • Numer telefonu vs adres e-mail 107
  • Ogranicz liczbę pól w formularzu 111
  • Pop-up - denerwuje czy konwertuje? 112
  • Exit pop-up 117
  • MailWall 118
  • Chatbot 122

Rozdział 13. Co na to prawo? 127

  • Polityka prywatności 128
  • Obowiązek informacyjny 129
  • Zgody marketingowe 131

Treść biznesu 137

Podziękowania 139

Polecam lekturę serwisów, które wzbogacą Twoją wiedzę o marketingu 141
powrót
 
Produkty Podobne
Niech Cię widzą w sieci! Blog lub serwis branżowy od podstaw
Socjotechnika. Sztuka zdobywania władzy nad umysłami. Wydanie II
Budowanie zespołu. Młotek Scrum Mastera
Człowiek na rozdrożu. Sztuczna inteligencja  25 punktów widzenia
Bitcoin. Ilustrowany przewodnik
Przyspieszenie. Lean i DevOps w rozwoju firm technologicznych
Zespół wygrany czy przegrany? W co grają ludzie w firmach
Programista na rozmowie kwalifikacyjnej
Zarządzanie produktem w modelu lean
U mnie działa. Język branży IT
Więcej produktów