Używamy cookies, aby ułatwić korzystanie z Portalu. Możesz określić warunki przechowywania, dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Dowiedz się więcej.
strona główna Strona główna | Nowości | Promocje | Zapowiedzi Twoje konto | Zarejestruj | Schowek | Kontakt | Pomoc
mapa działów
Szukaj: szukanie zaawansowane
Koszyk
Książki \ Biznes IT

Nowoczesne projektowanie modeli biznesowych. Narzędzia, kompetencje, mentalność i innowacje, które zapewnią firmie sukces Język: 1

978-83-283-3634-6

Cena Brutto: 59.00

Cena netto: 56.19

Ilość:
Wersja: Drukowana
Autor spis autorów w uwagach dodatkowych
Liczba_stron 272
Wydawnictwo Onepress
Oprawa miękka
Data_Wydania 2018-02-23
Nowoczesne projektowanie modeli biznesowych. Narzędzia, kompetencje, mentalność i innowacje, które zapewnią firmie sukces

Ciągła zmienność i nieprzewidywalność. Nowe technologie. Nowe trendy. Przyzwyczajenia klientów, za którymi nie sposób nadążyć. Wczorajszy hit wszech czasów jutro popadnie w zapomnienie. Prototyp, który tydzień temu był budowany w garażu, dziś jest wdrażany do produkcji jako obiekt marzeń nastolatków. Mnóstwo pewniaków, które miały być żyłą złota, stało się rozczarowaniem i bolesną stratą. Z drugiej strony imponujące sukcesy odnoszą ci, o których miesiąc temu nikt nie słyszał. Czy w tych warunkach w ogóle da się prowadzić biznes? Czy w ogóle istnieje jakiś sposób, aby jakoś zapanować nad tym szaleństwem i po prostu wyprowadzić firmę na prostą?


Owszem, istnieje. Nazywa się projektowanie i pozwala na podejmowanie lepszych decyzji biznesowych poprzez tworzenie nowych modeli biznesowych, proces uporządkowanej i kreatywnej obserwacji istniejących rynków, a także usystematyzowane rozwiązywanie problemów i określanie potrzebnego zestawu narzędzi. I właśnie o takim projektowaniu jest ta książka — bezcenny przybornik dla każdego, kto chce zaprojektować sukces firmy. Znajdziesz tu zbiór technik i metodyk, dzięki którym zaprojektujesz lepszą firmę, a także przemyślenia mistrzów biznesu i studia przypadków.


Niektóre z zagadnień poruszonych w książce:

  • zespół projektowy, jego tworzenie i przygotowanie do działania,
  • kontekst działania firmy i jego kluczowe czynniki,
  • metody projektowania modeli biznesowych,
  • narzędzia i tricki do generowania pomysłów i budowy prototypów,
  • metody weryfikacji pomysłów.

    WPROWADZENIE. Projektuj lepsze firmy; podwójna pętla (8)

    PRZYGOTOWANIE. Przygotuj swój zespół, swoje otoczenie oraz sposób pracy (24)

    PUNKT WIDZENIA. Bądź buntownikiem, nakreśl wizję, zdefiniuj kryteria projektowania (46)

    POZNANIE. Poznaj swoich klientów, kontekst i firmę (82)

    GENEROWANIE POMYSŁÓW. Naucz się generować pomysły, rozwijać je i dokonywać ich wyboru (124)

    TWORZENIE PROTOTYPÓW. Wcielaj pomysły w życie, szkicuj, buduj prototypy (152)

    WERYFIKACJA. Wskaż najbardziej ryzykowne założenie, eksperymentuj i wykonuj zwroty (180)

    SKALOWANIE. Kiedy i jak skalować; poziom gotowości inwestycyjnej (214)

    DODATEK. Indeks, zespół, podziękowania (262)

powrót
 
Produkty Podobne
Od pomysłu do przemysłu. Projekty IT w praktyce
E-mail marketing oswojony. Teoria, praktyka, prawda
Finansowanie startupów. Poradnik przedsiębiorcy
Znajdź swoje DLACZEGO. Droga do poczucia spełnienia i wewnętrznej motywacji
Technical Leadership. Od eksperta do lidera. Wydanie II poszerzone
Wszystko pod kontrolą. Gra w pracę i biznes zwany życiem
Efektywne zarządzanie projektami. Wydanie VII
Kariera programisty. Jak budować doświadczenie, przejść rekrutację i zdobyć pracę marzeń
Zarządzanie projektami dla początkujących. Jak zmienić wyzwanie w proste zadanie. Wydanie II
Debugging Teams. Przez współpracę do lepszej produktywności
Więcej produktów