Używamy cookies, aby ułatwić korzystanie z Portalu. Możesz określić warunki przechowywania, dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Dowiedz się więcej.
strona główna Strona główna | Nowości | Promocje | Zapowiedzi Twoje konto | Zarejestruj | Schowek | Kontakt | Pomoc
mapa działów
Szukaj: szukanie zaawansowane
Koszyk
Książki \ Biznes IT

Plan marketingowy na jednej stronie. Nowi klienci, większe dochody i firma jedna na milion! Język: 1

978-83-283-4888-2

Cena Brutto: 49.00

Cena netto: 46.67

Ilość:
Wersja: Drukowana
Autor Allan Dib
Liczba_stron 248
Wydawnictwo Helion
Oprawa miękka
Data_Wydania 2020-04-07

Plan marketingowy na jednej stronie. Nowi klienci, większe dochody i firma jedna na milion!

Założenie firmy jest dość proste, choć wymaga odwagi i dobrego pomysłu. Prowadzenie własnego interesu bywa niezwykle ciekawym, inspirującym i radosnym sposobem na życie, zwłaszcza jeśli przynosi stałe, godziwe dochody pozwalające na myślenie o rozwoju. Aby tak się stało, poza pracowitością, determinacją i fachowością w swojej dziedzinie trzeba jeszcze zadbać o wykreowanie i wdrożenie odpowiednio skutecznej strategii marketingowej. Problem w tym, że ostatnimi laty marketing stał się wyjątkowo rozległą i skomplikowaną dziedziną. Trzeba wiedzieć, jak się w niej poruszać, aby mimowolnie nie spowodować spektakularnej klęski własnego biznesu.


Jeśli od marketingu żądasz tylko tyle, aby pomógł Ci w zdobyciu i utrzymaniu grona wiernych klientów oraz wykreowaniu strumienia regularnych dochodów, ten zwięzły przewodnik jest właśnie dla Ciebie. Dzięki niemu szybko i z pełnym zrozumieniem tego, co robisz, utworzysz indywidualny, dostosowany do specyfiki swojej firmy plan marketingowy. Książka nie zawiera przełomowych idei, jest raczej przełomowym narzędziem z zakresu implementacji. W ten sposób szybko przejdziesz od stanu absolutnej niewiedzy na temat marketingu do stworzenia i wdrożenia wyrafinowanego planu marketingu bezpośredniej reakcji. I naprawdę ten plan zajmuje tylko jedną stronę!

Dzięki tej książce dowiesz się:

  • czym jest marketing i kiedy może zabić firmę
  • czym się kierować przy wyborze strategii marketingowej
  • jak wybrać rynek docelowy i stworzyć wyjątkową ofertę
  • w jaki sposób sprzedawać, aby odnieść pewny sukces
  • jakimi technikami zwiększać bazę wartościowych klientów

Marketing idealny? Łopatologicznie prosty i niezwykle skuteczny!

Podziękowania 5

Wstęp 9

AKT I. FAZA "PRZED" 33

Rozdział 1. Wybór rynku docelowego 35

Rozdział 2. Opracowywanie komunikatu 47

Rozdział 3. Docieranie do potencjalnych klientów za pomocą mediów reklamowych 85

AKT II. FAZA "W TRAKCIE" 107

Rozdział 4. Pozyskiwanie leadów 109

Rozdział 5. Pielęgnowanie relacji z leadami 119

Rozdział 6. Konwersja sprzedażowa 141

AKT III. FAZA "PO" 165

Rozdział 7. Zapewnianie obsługi na światowym poziomie 167

Rozdział 8. Zwiększanie wartości życiowej klienta 193

Rozdział 9. Aranżowanie i stymulowanie pozyskiwania poleceń 217

Podsumowanie 233

O autorze 243

powrót
 
Produkty Podobne
Efekt piaskownicy. Jak szefować żeby roboty nie zabrały ci roboty
Mapy drogowe produktu - nowe podejście. Wyznaczanie kierunków rozwoju w czasach niepewności
Niech Cię widzą w sieci! Blog lub serwis branżowy od podstaw
Socjotechnika. Sztuka zdobywania władzy nad umysłami. Wydanie II
Plan marketingowy na jednej stronie. Nowi klienci, większe dochody i firma jedna na milion!
Ucieczka z pułapki budowania. Efektywne zarządzanie produktem
Budowanie zespołu. Młotek Scrum Mastera
Człowiek na rozdrożu. Sztuczna inteligencja  25 punktów widzenia
Bitcoin. Ilustrowany przewodnik
Przyspieszenie. Lean i DevOps w rozwoju firm technologicznych
Więcej produktów