Używamy cookies, aby ułatwić korzystanie z Portalu. Możesz określić warunki przechowywania, dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Dowiedz się więcej.
strona główna Strona główna | Nowości | Promocje | Zapowiedzi Twoje konto | Zarejestruj | Schowek | Kontakt | Pomoc
mapa działów
Szukaj: szukanie zaawansowane
Koszyk

 

WITAMY NA STRONIE NAJWIĘKSZEJ W POLSCE KSIĘGARNI IT.

 

Dokładamy wszelkich starań, by działania Państwa w celu znalezienia odpowiedniej książki i jej zamówienie było intuicyjne i jak najprostsze. Poniżej, znajdziecie Państwo opis tych działań oraz zasady zakupu i regulamin.

Najważniejsze – proszę być spokojnym - żaden krok czy decyzja,  poza odpowiedzią na poniższe końcowe pytanie,  nie powoduje złożenia zamówienia i zawsze można się wycofać.

Dopiero odpowiedź na jasno sprecyzowane końcowe pytanie:

                                   


powoduje faktyczne złożenie zamówienia !

 

1.    Przeglądanie i wybór książek

 

Zanim podejmiecie Państwo decyzje o zakupie książki, prosimy dokonać analizy, która z pozycji książkowych jest dla Państwa najodpowiedniejsza. W przypadku wątpliwości, zawsze nasi kompetentni doradcy mogą Państwu pomóc (telefon, mail, GG). Po otworzeniu strony i najechaniu myszką na „Mapa działów” lub „Książki” lub „eBooki” zobaczycie Państwo główne działy, na jakie podzieliliśmy książki.

 

 

 

Oczywiście, znając słowo kluczowe (występujące w tytule), lub ISBN (minimum trzy znaki), możecie Państwo wykorzystać opcje przeszukiwania całej bazy, wpisując te dane w pole „Szukaj”. Można również wykorzystać opcje szukania zaawansowanego, po kliknięciu na tą opcję pojawia się poniższy ekran:

 

 

gdzie, możecie Państwo znacznie rozszerzyć opcje wyszukiwania.

Załóżmy, że poszukujecie Państwo książki na temat SQL 2012. Pierwszym rozwiązaniem jest otworzenie „Mapa działów” i wybór pozycji „Bazy danych”. Jest bardzo dużo pozycji dotyczących baz danych. Na górze ekranu pojawia się możliwość wyboru dodatkowego.

 

 

 

 

Po pierwsze, mamy możliwość zawężenia wyboru poniżej informacji o miejscu, które wybraliśmy z „Mapa działów” do książek jedynie z „SQL Server”, „MySQL” lub „Oracle”. Pojawia się również informacja ile w tym dziale jest książek – w tym przypadku 235 tytułów. Standardowo, możemy wybierać kolejne strony wyświetleń. Możemy również wybrać ilość pozycji wyświetlanych na jednej stronie przez rozwinięcie „Pokazuj po:”. Może to być nawet  150 wyświetlanych pozycji. Możemy również sortować wyświetlane pozycje po  nazwie (domyślnie) , symbolu (ISBN) lub cenie.

W związku z tym, iż interesują nas książki jedynie o SQL 2012, możemy wybrać podgrupę „SQL Server”, możemy również, by maksymalnie zawęzić zasoby przeszukiwania, wpisać w pole „Szukaj” słowo kluczowe „SQL 2012” (oczywiście bez cudzysłowu). Jeżeli znaleźliśmy książkę, która nas interesuje i chcemy dowiedzieć się więcej na jej temat należy kliknąć bądź na okładkę bądź na jej tytuł. Otworzy się wtedy kolejne okienko z dokładnym opisem tej książki. Docelowo będzie to opis, spis treści i przykładowy rozdział. Zachęcamy do dokładnego zapoznania się z tymi informacjami, które wraz z zaszeregowaniem książki do określonego poziomu da pełną o niej informacje i umożliwi podjęcie przez Państwa optymalnego wyboru i unikniecie Państwo nietrafionej decyzji.

 

2.    Rejestracja i logowanie

 

Złożenie zamówienia związane jest z podaniem danych adresowych, na które zamówiony towar ma być dostarczony. W przypadku firm jest to również związane z podaniem NIP i osoby kontaktowej.

   Należy w tym miejscu zaznaczyć, że wszystkie Państwa dane przechowywane są w sposób należyty i pewny, uniemożliwiający dostęp do nich osób trzecich i nigdy nie zostaną udostępnione nikomu, ani żadnej firmie ani osobie prywatnej.

Aby nie powtarzać operacji wypełniania danych adresowych za każdym razem,  gdy składacie Państwo zamówienie, przy pierwszym zakupie podajemy je jednorazowo wybierając LOGIN i HASŁO. Każde kolejne zamówienie, jako stałego Klienta, nie będzie wymagało powtarzania od początku wszystkich danych. W przypadku gdy, zapomnieliście Państwo hasła do swojego konta należy podać swój e-mail na który automatycznie, bez naszego udziału zostanie ono wysłane. Po poprawnym zalogowaniu pojawiają się wszystkie Państwa dane adresowe, które można edytować, poprawiać, zmieniać. Dostępne w tym momencie dane i menu (jak poniżej) :

 

 

 

 

 

 

pozwala na wiele możliwości. Wprowadziliśmy w tej wersji naszego sklepu narzędzie „Schowek”. Umożliwia to w trakcie przeglądania zapisywanie książek, do których przy następnych logowaniach, będziecie Państwo mogli wrócić i je przeanalizować. Korzystając z tego menu możecie Państwo również prześledzić dotychczasowe zamówienia.

Na początku definiujemy czy zamawiający to podmiot gospodarczy czy osoba fizyczna. W zależności od tego wyboru pojawiają się pola do wypełnienia tak jak poniżej.

 

 

 

 

 

Przy wypełnianiu danych adresowych, pola oznaczone * są obowiązkowe. Celem ułatwienia i zapamiętania,  treść pola z adresem e-mail staje się automatycznie Państwa loginem. Pole hasło przyjmuje polskie litery. Zaznaczenie pola „Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji o promocjach” skutkuje otrzymywaniem przez Państwa biuletynu z bieżącymi promocjami i nowościami książkowymi. Nie jest to uciążliwe, bowiem biuletyn rozsyłamy co dwa tygodnie i dzięki temu otrzymujecie Państwo bieżące informacje.

W przypadku nie wypełnienia któregoś z obowiązkowych pól – pojai się komunikat jak poniżej:

 

 

 


 

Po zarejestrowaniu bądź zalogowaniu, w górnym prawym rogu strony pojawia się nazwa Państwa Firmy, bądź też Państwa personalia. Po zakończeniu pracy z naszą stroną, korzystając z menu (prawy, górny róg strony)  wylogować się.

 

3.    Zakup

 

Przed podjęciem decyzji o zakupie, radzimy zapoznać się dokładnie z opisem książki. W tym celu należy kliknąć na zdjęcie okładki lub też tytuł książki (pomarańczowy kolor napisu). Pojawi się wtedy strona jak poniżej. Przy przeglądaniu książek, możemy daną książkę dodać do koszyka lub schowka, przyciskając odpowiedni klawisz „Do koszyka” lub „Do schowka”.

 

 

 

 


Po dodaniu do schowka, książka ta będzie zapamiętana i przy każdym następnym logowaniu, do momentu jej usunięcia ze schowka, będzie dla Państwa widoczna w zawartości schowka.

Wybór książki do zakupu odbywa się przez umieszczenie jej w koszyku (kliknięcie przycisku „Dodaj do koszyka”).

 Po każdorazowym dodaniu do koszyka pojawia się informacja o jego zawartości tak jak poniżej.

 

 

 

 

Wszystkie, pojawiające się informacyjne niebieskie okienka możemy zamknąć przez kliknięcie X w ich prawym górnym rogu.

 

Po dodaniu do koszyka dowolnej książki lub książek w prawym górnym rogu strony pojawia się informacja o zawartości koszyka (ilość produktów i suma brutto zakupów) tak jak poniżej.

 

 

 


Można dokładnie zobaczyć zawartość koszyka zamówień przez kliknięcie pomarańczowej ikony „Koszyk”. Zawartość strony z koszykiem wygląda następująco:

 

 

 

 

 

Korzystając z tego ekranu możecie Państwo dokonywać zmian w koszyku. Możecie Państwo zarówno usunąć  dowolnie wybraną książkę z koszyka, jak również dokonać zmiany w ilości egzemplarzy zamówionej już książki przez wpisanie odpowiedniej liczby w pole Ilość i kliknięcie na przycisk „Zmień”. Nastąpi w tym momencie ponowne przeliczenie wartości koszyka. Proszę pamiętać, iż zmiana dokonuje się dopiero po wciśnięciu przycisku zmień.

Jeżeli  ustaliliście Państwo już asortyment i ilość poszczególnych pozycji zamówienia, oraz nie zamierzacie dodawać kolejnych pozycji do zamówienia (można to zawsze uczynić przez najechanie myszką na „Mapa działów”,  wybór kolejnej książki i dodanie jej do koszyka) należy przejść do wyboru transportu. Przy poszczególnych opcjach podane są ceny brutto. Należy dokonać wyboru i zaznaczyć daną opcje. Po dokonaniu tej czynności, automatycznie zostanie zaktualizowana kwota do zapłaty.

Na tym ekranie możecie Państwo wpisać inny, niż wcześniej podany adres, pod który mamy wysłać przesyłkę, oraz dodać uwagi dotyczące zamówienia, o ile takie chcecie Państwo nam przekazać.

Jeżeli zbliżacie się Państwo do decyzji o złożeniu zamówienia należy  kliknąć na przycisk „Złóż zamówienie” na dole bieżącego ekranu jak poniżej:

 

 

 

 

Kliknięcie tego przycisku nie jest to jeszcze złożenie zamówienia. Po jego kliknięciu pojawia się poniższy ekran:

 

 

 

 

Dopiero teraz, jesteście Państwo przed podjęciem decyzji o zamówieniu. Wybranie przycisku „OK” jest złożeniem zamówienia.

W wyniku tej czynności, Państwa zamówienie trafia do naszego sklepu. Automatycznie generowany jest e-mail na podany przez Państwa adres z potwierdzeniem złożenia zamówienia.

Od tego momentu, jesteście Państwo bezpośrednio i na bieżąco informowani o stanie realizacji zamówienia.

 

Złożenie zamówienia związane jest z podaniem danych adresowych, na które zamówiony towar ma być dostarczony. W przypadku firm jest to również związane z podaniem NIP i osoby kontaktowej.

Należy w tym miejscu zaznaczyć, że wszystkie Państwa dane przechowywane są w sposób należyty i pewny, uniemożliwiający dostęp do nich osób trzecich i nigdy nie zostaną udostępnione nikomu, ani żadnej firmie ani osobie prywatnej.

Zasady, jakimi się kierujemy to:

 

1.     Zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych informujemy, iż dane osobowe naszych Klientów są przechowywane w zbiorze danych NOVATECH

2.     Dane osobowe zbierane są wyłącznie na potrzeby marketingowe, referencyjne oraz realizacji zamówień przez NOVATECH i przetwarzane w celu realizacji statutowej działalności gospodarczej firmy, prowadzenia akcji promocyjnych i reklamowych z zachowaniem wymogów zabezpieczenia danych określonych w ustawie o ochronie danych osobowych.

3.     Każdy z Państwa dysponuje prawem wglądu do swoich danych, poprawiania, żądania zaprzestania przetwarzania danych oraz prawem sprzeciwu, które należy zgłosić do siedziby naszej firmy w formie pisemnej.

4.     NOVATECH nie odpowiada za szkody wyrządzone w wyniku udostępnienia przez Klienta osobom trzecim haseł, dostępów do podanego konta email, loginów, linków do śledzenia losów zamówienia oraz innych danych niepublicznych przekazanych w celu realizacji zamówienia lub też jeżeli osoba trzecia weszła w posiadanie tych danych niezgodnie z prawem (kradzież danych osobowych, włamania do systemów informatycznych, włamania na konta pocztowego). Jednocześnie NOVATECH zobowiązuje się do starannego przechowywania i zabezpieczania danych osobowych oraz nieudostępniania tych danych osobom trzecim bez zgody Klienta.

 

Aby nie powtarzać operacji wypełniania danych adresowych za każdym razem, gdy składacie Państwo zamówienie, przy pierwszym zakupie podajemy je jednorazowo wybierając LOGIN i HASŁO. Każde kolejne zamówienie, jako stałego Klienta, nie będzie wymagało powtarzania od początku wszystkich danych. W przypadku gdy, zapomnieliście Państwo hasła do swojego konta należy podać swój e-mail na który automatycznie, bez naszego udziału zostanie ono wysłane. Po poprawnym zalogowaniu pojawiają się wszystkie Państwa dane adresowe, które można

 

Zapraszamy do zakupów w największej w Polsce księgarni  IT .

                   

4.    Reklamacje i zwroty

 

Wszelkie reklamacje należy składać na adres sklep@novatech.com.pl,  lub w siedzibie firmy: ul. Renesansowa 6/42, 26-612 Radom

Zamówienie złożone do godziny 14-tej jest realizowane tego samego dnia. Dotyczy to książek, które mamy na magazynie. W pozostałych przypadkach, każdorazowo, jesteście Państwo informowani e-mailem lub telefonicznie o przewidywanym terminie dostawy.

 

Każdy Klient może skorzystać z naszego doradztwa w zakresie tematyki poszukiwanej książki.

 

Zamawiający ma prawo odstąpienia od umowy w terminie 14 dni.

Termin ten, w którym konsument może odstąpić od umowy, liczy się od dnia wydania rzeczy, a gdy umowa dotyczy świadczenia usługi – od dnia jej zawarcia.


Prawo to nie przysługuje konsumentowi w wypadkach dotyczących nagrań audialnych i wizualnych oraz zapisanych na nośnikach programów komputerowych po usunięciu przez konsumenta ich oryginalnego opakowania, czyli w przypadku książek zawierających krążek CD lub DVD – rozerwanie opakowania z tą płytą uniemożliwia zwrot książki, której integralną częścią jest zawarty krążek. Oczywiście, w przypadku,  gdy krążek ten nie daje się odczytać, należy nas o tym poinformować i krążek poprawny zostanie do Państwa wysłany. Dla bezpieczeństwa, radzimy, wykonać kopie tego krążka, gdyż późniejsze reklamacje (po upływie 30 dni) nie będą uwzględniane podobnie jak w przypadku fizycznego uszkodzenia krążka po tym czasie.


W momencie odbioru przesyłki z zamówionym towarem, Klient jest zobowiązany do sprawdzenia jej stanu. Jeżeli nosi ona znamiona uszkodzenia lub otwarcia, należy w obecności kuriera i z jego potwierdzeniem sporządzić protokół (kurier dysponuje stosownym drukiem) lub notatkę z datą i godziną otrzymania, oraz dokładnym opisem jej uszkodzenia.

 

Pod numerami telefonów zawartych w zakładce „Kontakt”, lub drogą mailową, nasi pracownicy udzielą Państwu wszystkich informacji.

 

Zawartość niniejszej witryny stanowi jedynie informację handlową i nie może być uznawana za ofertę w rozumieniu art. 66. Ust. 1 Kodeksu Cywilnego. Stanowi ona jedynie zaproszenie do rokowań w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego.


Wszystkie ceny są negocjowalne – szczególnie dotyczy to stałych Klientów, jak również zamówień powyżej trzech książek.