Używamy cookies, aby ułatwić korzystanie z Portalu. Możesz określić warunki przechowywania, dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Dowiedz się więcej.
strona główna Strona główna | Nowości | Promocje | Zapowiedzi Twoje konto | Zarejestruj | Schowek | Kontakt | Pomoc
mapa działów
Szukaj: szukanie zaawansowane
Koszyk
Książki \ Apple \ iOS

Programowanie aplikacji na iPhone 4. Poznaj platformę iOS SDK3 od podstaw Język: 1

978-83-246-3588-7

Cena Brutto: 89.00

Cena netto: 84.76

Ilość:
Wersja: Drukowana
Autor David Mark, Jack Nutting, Jeff LaMarche
Liczba_stron 592
Wydawnictwo Helion
Oprawa miękka
Data_Wydania 2011-12-14
Poziom All Levels

Rewolucyjne urządzenia - nowatorskie oprogramowanie!

  • Jak przygotować środowisko pracy?
  • Jak zaprojektować atrakcyjny interfejs użytkownika?
  • Jak wykorzystać potencjał ekranów dotykowych i gestów?

iPhone, iPad, iPod Touch - kto nie zna tych urządzeń? Zmieniły one sposób, w jaki korzystamy z telefonii komórkowej, internetu, oraz to, jak słuchamy muzyki. Perfekcyjny interfejs użytkownika oraz nowoczesny, choć elegancki design sprawiły, że urządzenia te podbiły serca ludzi w każdym wieku. Używają ich nastolatkowie oraz stateczni biznesmeni. Dzięki tej popularności ich użytkownicy są łakomym kąskiem dla producentów oprogramowania. Udostępniając atrakcyjną aplikację, błyskawicznie możesz zyskać dziesiątki tysięcy potencjalnych klientów. Na aplikacjach na te urządzenia naprawdę można zarobić konkretne pieniądze!

Dzięki tej książce błyskawicznie opanujesz niuanse tworzenia oprogramowania dla systemu iOS. Na początek poznasz jego charakterystyczne cechy oraz skonfigurujesz swoje środowisko pracy. Jesteś gotowy do nauki? Zaczynamy. Obsługa interakcji, projektowanie interfejsu użytkownika, obsługa wirtualnej klawiatury to tylko niektóre z elementów, które opanujesz na wstępie. Potem z każdym rozdziałem jest coraz ciekawiej! Nauczysz się zarządzać pamięcią, przechowywać dane użytkownika oraz tworzyć zaawansowane obiekty graficzne za pomocą bibliotek Quartz i OpenGL.
Ponadto dowiesz się, jak maksymalnie wykorzystać potencjał ekranów dotykowych, usług geolokalizacyjnych oraz czujników położenia i przyśpieszenia. Na sam koniec zobaczysz, jak tworzyć aplikacje obsługujące wiele języków, tak żeby Twoje dzieło mogło zdobyć popularność na rynku międzynarodowym. Książka ta jest idealną i wymarzoną pozycją dla wszystkich osób tworzących rozwiązania dla platformy spod znaku ugryzionego jabłka. Sprawdzi się ona również wyśmienicie w rękach nowicjusza, dla którego będzie stanowiła przewodnik programisty po systemie iOS.

  • Cechy charakterystyczne platformy iOS
  • Obsługa interakcji
  • Akcje
  • Uruchamianie aplikacji
  • Projektowanie i tworzenie interfejsu użytkownika
  • Automatyczna rotacja i zmiana rozmiaru interfejsu
  • Korzystanie z wielu widoków
  • Wykorzystanie paska zakładek
  • Obsługiwane czcionki
  • Zastosowanie TableView
  • Nawigacja w tabelach
  • Ustawienia aplikacji i użytkownika
  • Przechowywanie danych
  • Technologia Grand Central Dispatch
  • Cykl życia aplikacji
  • Quartz i OpenGL - rysowanie na ekranie
  • Obsługa ekranów dotykowych i gestów
  • Usługi geolokalizacyjne
  • Wykorzystanie informacji z żyroskopu i akcelerometru
  • Korzystanie z aparatu
  • Tworzenie aplikacji wielojęzycznych

Kompendium wiedzy na temat tworzenia oprogramowania dla iOS-a!

powrót
 
Produkty Podobne
iOS 12. Wprowadzenie do programowania w Swifcie. Wydanie V
Poznaj Swifta, tworząc aplikacje. Profesjonalne projekty dla systemu iOS
Metal Programming Guide: Tutorial and Reference via Swift
iOS 10 SDK Development
Learning Swift, 2nd Edition
iOS and macOS Performance Tuning: Cocoa, Cocoa Touch, Objective-C, and Swift
macOS Sierra: The Missing Manual
iOS 10 Swift Programming Cookbook
Programming iOS 10
iOS 10 Programming Fundamentals with Swift
Więcej produktów