Używamy cookies, aby ułatwić korzystanie z Portalu. Możesz określić warunki przechowywania, dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Dowiedz się więcej.
strona główna Strona główna | Nowości | Promocje | Zapowiedzi Twoje konto | Zarejestruj | Schowek | Kontakt | Pomoc
mapa działów
Szukaj: szukanie zaawansowane
Koszyk
Książki

Projektowanie oprogramowania dla zupełnie początkujących. Owoce programowania. Wydanie IV

978-83-283-4067-1

Cena Brutto: 99.00

Cena netto: 94.29

Zapowiedź
Wersja: Drukowana
Autor Tony Gaddis
Liczba_stron 696
Wydawnictwo Helion
Oprawa mi�kka
Data_Wydania 0000-00-00
Poziom All Levels
Rozdzial Przykładowy Rodział

Niejeden programista rozpoczyna swoją przygodę z tworzeniem kodu od zapoznania się z wybranym językiem programowania. Później pisze mniej lub bardziej rozbudowane programy, być może za pomocą któregoś frameworku. W ten sposób można pracować w przypadku prostych aplikacji, jednak nauczenie się, jak projektować trochę bardziej złożone oprogramowanie, wymaga nieco innego podejścia. Konieczne jest zrozumienie sposobu działania komputera, przetwarzania danych, a także poznanie różnych podejść do projektowania aplikacji. Dopiero po ugruntowaniu sobie takiej wiedzy można zacząć tworzyć kod prawdziwie skalowalny, efektywny i łatwy w utrzymaniu.

Ten doskonale napisany podręcznik jest przeznaczony dla tych, którzy nie mają jeszcze praktycznego doświadczenia w projektowaniu i tworzeniu oprogramowania. Niezbędna wiedza jest tu przekazywana za pomocą łatwego do zrozumienia pseudokodu czy schematów blokowych. Omówiono takie zagadnienia jak typy danych, zmienne, operacje wejścia - wyjścia, struktury sterujące, moduły, funkcje, tablice i pliki, jak również programowanie obiektowe, tworzenie graficznych interfejsów użytkownika i programów sterowanych zdarzeniami. W każdym rozdziale znalazło się wiele przykładowych projektów programów, ułatwiających utrwalenie zdobytej wiedzy.

Najważniejsze zagadnienia przedstawione w książce:

  • Zwięzłe podstawy działania komputera i przetwarzania danych
  • Moduły, funkcje, struktury warunkowe i cykliczne
  • Algorytmy sortowania
  • Wywołania rekurencyjne i przetwarzanie tekstu
  • Programowanie zorientowane obiektowo i wykorzystanie języka UML
  • Tworzenie GUI za pomocą edytorów takich jak Visual Studio czy NetBeans

Tony Gaddis od ponad dwudziestu lat prowadzi kursy informatyczne, głównie w Haywood Community College. Jego talent dydaktyczny był niejednokrotnie doceniany i nagradzany. Gaddis otrzymał między innymi tytuł Nauczyciela Roku na North Carolina Community College oraz nagrodę Teaching Excellence przyznaną przez National Institute for Staff and Organizational Development. Jest autorem i współautorem bardzo cenionych książek dotyczących nauki języków C++, Java, Microsoft

powrót
 
Produkty Podobne
Zastosowania technologii blockchain
Adobe After Effects CC. Oficjalny podręcznik. Wydanie II
Bezpieczeństwo defensywne. Podstawy i najlepsze praktyki
Java. Przewodnik dla początkujących. Wydanie VII
Architektura ewolucyjna. Projektowanie oprogramowania i wsparcie zmian
Cyberkolonializm. Poznaj świat cyfrowych przyjaciół i wrogów
Młodzi giganci programowania. Scratch
E-senior. Poradnik świadomego użytkownika internetu
Projektowanie systemów rozproszonych. Wzorce i paradygmaty dla skalowalnych, niezawodnych usług
UX w projektowaniu witryn internetowych
Więcej produktów