Używamy cookies, aby ułatwić korzystanie z Portalu. Możesz określić warunki przechowywania, dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Dowiedz się więcej.
strona główna Strona główna | Nowości | Promocje | Zapowiedzi Twoje konto | Zarejestruj | Schowek | Kontakt | Pomoc
mapa działów
Szukaj: szukanie zaawansowane
Koszyk
Książki \ Google

Reklamuj się z Google. Skuteczne rozwiązania i przykłady Język: 1

978-83-246-8770-1

Cena Brutto: 68.25

Cena netto: 65.00

Ilość:
Wersja: Drukowana
Autor Kristina Cutura
Liczba_stron 360
Wydawnictwo Helion
Oprawa miękka
Data_Wydania 2014-06-27

Reklamuj się z

Google

Skuteczne rozwiązania i przykłady


     Google Adwords jest efektywnym i elastycznym narzędziem, przy pomocy którego szybko i skutecznie możesz zareklamować się w internecie. Jest to serwis reklamowy dla firm, które chcą wyświetlać swoje reklamy w Google i sieciach reklamowych. Możesz ustalić budżet na reklamę i płacić tylko za kliknięcia w Twoje reklamy. Serwis koncentruje się reklamie słów kluczowych.


      Autorka przedstawia ponad 100 pomysłów które pomogą Ci dobrze się  zareklamować. Dowiesz się jak analizować rynek rynek i być krok przed konkurencją. Samo stworzenie reklamy to jeszcze nie wszystko. Wraz z książką dowiesz się jak badać skuteczność swojej reklamy co będzie przekładało się na Twoje zyski. Będziesz w stanie dobierać odpowiednie słowa kluczowe i planować budżety reklam. Dowiesz się także co to takiego remarketing. Jeśli planujesz rozpocząć kampanie reklamowe w internecie to ta książka powinna trafić w Twoje ręce.


      Z tym podręcznikiem:

  • zaczniesz od początku, zakładając konto Google Adwords
  • będziesz w stanie rozpocząć swoją pierwszą kampanię reklamową
  • dowiesz się jak poznać skuteczność swojej reklamy i remarketingu
  • zapoznasz się z bardziej zaawansowanymi funkcjami Google Adwords


Pragniemy Państwa zapewnić, iż dokładamy wszelkich możliwych starań, by opisy książek i podręczników, zawarte na naszych stronach internetowych, zawierały bieżące i wiarygodne materiały. Może jednak, mimo naszych wysiłków, w opisy książek wkraść się przekłamanie z naszej strony niezamierzone. Nie może to stanowić powodu do roszczeń. O ile macie Państwo jakiekolwiek pytania lub wątpliwości - prosimy o kontakt z naszym ekspertem lub działem handlowym. Postaramy  się odpowiedzieć na wszystkie Państwa pytania zanim podejmiecie Państwo decyzje o złożeniu zamówienia.
#

O autorce (9)
O recenzentach (11)
Wprowadzenie (13)
Rozdział 1. Badanie rynku i konkurencji oraz ustalanie celów (17)
  • Wstęp (17)
  • Koncentracja na trafności (18)
  • Identyfikowanie konkurentów przy użyciu wyników wyszukiwania w Google'u (19)
  • Korzystanie z narzędzi innych firm w celu zbadania konkurentów (21)
  • Analizowanie budżetu i ofert w celu określenia nasycenia rynku (23)
  • Ustalanie celów reklamowych (26)
  • Przewidywanie, czy AdWords przyniesie zyski, oraz kalkulowanie potencjalnych dochodów (28)
Rozdział 2. Zakładanie konta (31)
  • Wstęp (31)
  • Tworzenie konta w AdWords (31)
  • Wybranie odpowiedniej dla Twoich potrzeb opcji płatności (33)
  • Udzielanie innym użytkownikom dostępu do Twojego konta (36)
  • Zmienianie poziomu dostępu użytkowników i kasowanie użytkowników (39)
  • Zezwalanie na automatyczne tagowanie z poziomu konta (40)
  • Zmienianie ustawień powiadomień (41)
Rozdział 3. Śledzenie nie tylko kliknięć (45)
  • Wstęp (45)
  • Powiązanie konta w AdWords z Google Analytics (46)
  • Stworzenie celu konwersji w AdWords, pozwalającego śledzić sprzedaż lub potencjalną sprzedaż (49)
  • Importowanie celów z Google Analytics do AdWords (52)
  • Sprawdzenie, czy śledzenie konwersji działa poprawnie (54)
  • Analizowanie, ile czasu zajmuje konwersja klientów (57)
  • Analizowanie kliknięć i wyświetleń wspomagających (60)
  • Analizowanie danych z AdWords w Google Analytics (62)
  • Analizowanie danych związanych z czasem odwiedzin i współczynnikiem odrzuceń (66)
Rozdział 4. Struktura konta (69)
  • Wstęp (69)
  • Planowanie struktury konta (70)
  • Popularne sposoby organizowania kampanii (72)
  • Wybór miejsca wyświetlania reklam (74)
  • Opcje kierowania reklam na urządzenia (77)
  • Wybór lokalizacji docelowych (79)
  • Wykluczanie reklam z wybranej lokalizacji (83)
  • Wybór języków docelowych (84)
  • Tworzenie grup reklam tematycznych (86)
  • Zmiana nazwy kampanii i grup reklam (88)
Rozdział 5. Tworzenie trafnych słów kluczowych (91)
  • Wstęp (91)
  • Skuteczne korzystanie z opcji dopasowania słów kluczowych (92)
  • Znajdowanie trafnych słów kluczowych (95)
  • Analizowanie słów kluczowych konkurentów za pomocą spyfu.com i podobnych narzędzi (100)
  • Generowanie wykluczających słów kluczowych (102)
  • Identyfikowanie duplikatów słów kluczowych (107)
  • Powielanie wyrażeń kluczowych (109)
  • Zmienianie słów kluczowych o dopasowaniu przybliżonym w modyfikator dopasowania przybliżonego (111)
  • Dodawanie nowych słów kluczowych do istniejącej grupy reklam (113)
  • Edytowanie, wstrzymywanie lub usuwanie słów kluczowych (116)
Rozdział 6. Tworzenie reklam przykuwających uwagę (119)
  • Wstęp (119)
  • Badanie reklam konkurentów (120)
  • Ustawianie rotacji reklam w kampanii (122)
  • Tworzenie skutecznych ogłoszeń reklamowych (124)
  • Wybieranie strony docelowej (127)
  • Implementowanie dynamicznego wstawienia słowa kluczowego w reklamach (129)
  • Unikanie popularnych błędów w ogłoszeniach reklamowych (132)
  • Przeprowadzanie testów A/B ogłoszeń reklamowych (134)
  • Edytowanie reklamy tekstowej (137)
  • Wstrzymywanie lub usuwanie reklam (139)
Rozdział 7. Budżety i stawki (141)
  • Wstęp (141)
  • Ustawianie i dostosowywanie budżetów kampanii (142)
  • Ocenianie aktualnego budżetu i potencjalnych skutków jego zmiany (144)
  • Ustawianie i dostosowywanie stawek na poziomie grupy reklam (145)
  • Ustawianie i dostosowywanie stawek na poziomie słowa kluczowego (147)
  • Uaktywnianie ulepszonego ustalania stawek (149)
  • Uaktywnianie Optymalizatora konwersji (150)
  • Dostosowywanie stawek CPA (153)
  • Tworzenie oddzielnych stawek dla rozmów telefonicznych (155)
  • Przewidywanie skutków zmiany stawek przy użyciu Symulatora stawek (156)
  • Modyfikowanie stawek mobilnych (158)
  • Dostosowywanie stawek dla lokalizacji (160)
  • Dostosowywanie stawek do dnia tygodnia i pory dnia (163)
Rozdział 8. Tworzenie reklam w sieci reklamowej (167)
  • Wstęp (167)
  • Tworzenie kampanii z automatycznymi miejscami docelowymi (168)
  • Tworzenie kampanii w sieci reklamowej z wybranymi miejscami docelowymi (171)
  • Badanie i dodawanie miejsc docelowych w sieci reklamowej (175)
  • Kierowanie reklam na strony w sieci reklamowej na podstawie tematyki (177)
  • Wykluczanie nietrafionych i źle działających miejsc docelowych (179)
  • Unikanie wyświetlania reklam na określonych stronach (182)
  • Wykluczanie kategorii stron i potencjalnie drażliwych tematów (184)
  • Dodawanie reklam graficznych do kampanii w sieci reklamowej (186)
  • Tworzenie bogatych reklam graficznych za pomocą Narzędzia do tworzenia reklam displayowych (189)
  • Analizowanie względnego CTR jako miary skuteczności reklam w sieci reklamowej (192)
Rozdział 9. Docieranie do osób, które odwiedziły Twoją stronę, za pomocą remarketingu (195)
  • Wstęp (195)
  • Generowanie kodu remarketingowego (196)
  • Tworzenie list remarketingowych z odbiorcami w AdWords (200)
  • Tworzenie niestandardowych kombinacji remarketingowych za pomocą reguł (203)
  • Ustawianie kampanii remarketingowej (207)
  • Ustawianie stawek remarketingowych (209)
  • Ustawianie ograniczenia liczby wyświetleń reklam (211)
  • Zwiększanie ruchu w kampanii remarketingowej (213)
  • Docieranie do użytkowników YouTube'a za pomocą remarketingu (214)
Rozdział 10. Raporty i analizy (219)
  • Wstęp (219)
  • Zarządzanie raportami i ich harmonogramem (220)
  • Dostosowywanie widoku danych w kolumnach do swoich potrzeb (223)
  • Analizowanie dni i godzin, w których reklamy najlepiej sobie radzą (226)
  • Analizowanie danych geograficznych (227)
  • Przeglądanie danych dotyczących rozmów telefonicznych (229)
  • Sprawdzanie, gdzie w sieci reklamowej pojawiają się Twoje ogłoszenia (232)
  • Podział raportów z wynikami na segmenty (234)
  • Tworzenie filtrów w raportach (236)
  • Przeglądanie danych w formie wykresów (239)
  • Ocenianie rozszerzeń linków do podstron (240)
  • Korzystanie ze wskaźników śledzenia udziału w wyświetleniach w celu zwiększenia liczby konwersji (242)
Rozdział 11. Optymalizacja wyników (247)
  • Wstęp (247)
  • Ulepszanie trafności i Wyniku Jakości (248)
  • Ulepszanie pozycji reklamy (252)
  • Zmienianie typu dopasowania słów kluczowych (254)
  • Ustawianie harmonogramu reklam pod kątem kluczowych dni i godzin (256)
  • Rozszerzanie listy słów kluczowych (258)
  • Analizowanie skuteczności ogłoszeń reklamowych i wybieranie najefektywniejszych (261)
  • Dostosowywanie budżetów w celu zmaksymalizowania ruchu i konwersji (263)
  • Wskazówki pomocne w zwiększaniu ruchu (265)
  • Analizowanie raportów wyszukiwanych haseł w celu zoptymalizowania słów kluczowych (268)
  • Optymalizowanie stawek w celu zwiększenia zwrotów z inwestycji (271)
  • Optymalizowanie słów kluczowych w celu zwiększenia zwrotów z inwestycji (273)
  • Wykluczanie adresów IP z grona odbiorców Twoich reklam (275)
  • Optymalizowanie stron docelowych (277)
Rozdział 12. Zaawansowane strategie i funkcje (279)
  • Wstęp (279)
  • Tworzenie linków do podstron (280)
  • Ustawianie rozszerzenia rozmów telefonicznych (283)
  • Implementowanie rozszerzeń społecznościowych (286)
  • Ustawianie rozszerzeń lokalizacji (288)
  • Promowanie pobierania aplikacji (290)
  • Ustawianie dynamicznych reklam w wyszukiwarce (292)
  • Tworzenie reklam produktu (296)
  • Korzystanie z eksperymentów do testowania zmian w kampanii (301)
  • Korzystanie z zaawansowanego dopasowania wykluczającego słów kluczowych (305)
  • Akcje automatyczne oparte na regułach i celach (308)
  • Popularne błędy popełniane w AdWords (311)
Rozdział 13. Zarządzanie AdWords (315)
  • Wstęp (315)
  • Rozwiązywanie problemów z niewyświetlaniem reklam (316)
  • Sprawdzanie stanu zatwierdzenia reklamy (317)
  • Tworzenie alertów niestandardowych w celu monitorowania efektywności działań (319)
  • Przeglądanie ostatnio wprowadzonych zmian i poprawek (321)
  • Wyświetlanie i ukrywanie wstrzymanych lub usuniętych elementów (324)
  • Pierwsze kroki z Edytorem AdWords (326)
  • Dokonywanie zmian w ustawieniach kampanii za pośrednictwem Edytora AdWords (328)
  • Przeglądanie statystyk konta za pomocą Edytora AdWords (330)
  • Kopiowanie kampanii lub grup reklam za pomocą Edytora AdWords (332)
  • Zbiorcze dodawanie słów kluczowych za pomocą Edytora AdWords (334)
  • Zbiorcze aktualizowanie reklam za pomocą Edytora AdWords (338)
Skorowidz (343)
powrót
 
Produkty Podobne
Wizytówka Google. Kompletny poradnik, jak utworzyć, skonfigurować i wypozycjonować lokalizację Google Moja Firma
Narzędzia Google dla e-commerce. Wydanie II poszerzone
Site Reliability Engineering. Jak Google zarządza systemami producyjnymi
CCNA Data Center (200-150, 200-155) Official Cert Guide Library
Narzędzia Google dla e-commerce
Google Analytics. Integracja i analiza danych
AdWords 360°. Katalog skutecznych kampanii
Programming Google App Engine with Java
Programming Google App Engine with Python
Google Analytics dla marketingowców. Wydanie II
Więcej produktów