Używamy cookies, aby ułatwić korzystanie z Portalu. Możesz określić warunki przechowywania, dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Dowiedz się więcej.
strona główna Strona główna | Nowości | Promocje | Zapowiedzi Twoje konto | Zarejestruj | Schowek | Kontakt | Pomoc
mapa działów
Szukaj: szukanie zaawansowane
Koszyk
Książki

Retailing Management Język: 2

9780073530024

Cena Brutto: 844.88

Cena netto: 804.65

Ilość:
Wersja: Drukowana
Autor Barton Weitz
Liczba_stron 704
Wydawnictwo McGraw-Hill
Data_Wydania 2011-01-19
Poziom All Levels

Informacje podstawowe:

  • Wydawnictwo: McGraw-Hill
  • Data wydania: 19 stycznia 2011
  • Liczba stron: 704
  • Autor/autorzy:
    • Michael Levy
    • Barton Weitz

Main description

Retailing is a high-tech, global, growth industry that plays a vital economic role in society. The authors’ objective in preparing the eighth edition is to stimulate student interest in retailing courses and careers by capturing the exciting, challenging, and rewarding opportunities facing both retailers and firms that sell their products and services to retailers, such as IBM and Proctor&Gamble. The textbook focuses on the strategic issues facing the retail industry and provides a current, informative, “good read” for students.

The Eighth Edition maintains the basic philosophy of previous editions while focusing on key strategic issues with an emphasis on financial considerations and implementation through merchandise and store management. These strategic and tactical issues are examined for a broad spectrum of retailers, both large and small, domestic and international, selling merchandise and services.

Table of contents

SECTION I – THE WORLD OF RETAILING1.Introduction to the World of Retailing2.Types of Retailers3.Multichannel Retailing4.Customer Buying BehaviorSECTION II – RETAILING STRATEGY5.Retail Market Strategy6.Financial Strategy7.Retail Locations8.Retail Site Location9.Human Resource Management10.Information Systems and Supply Chain Management11.Customer Relationship ManagementSECTION III – MERCHANDISE MANAGEMENT12.Managing the Merchandise Planning Process13.Buying Merchandise14.Retail Pricing15.Retail Communication MixSECTION IV – STORE MANAGEMENT16.Managing the Store17.Store Layout, Design, and Visual Merchandising18.Customer Service

powrót
 
Produkty Podobne
Access 2019 PL. Biblia
Kubernetes. Tworzenie niezawodnych systemów rozproszonych
Uczenie maszynowe w C#. Szybkie, sprytne i solidne aplikacje
Django 2. Praktyczne tworzenie aplikacji sieciowych. Wydanie II
Poznaj Swifta, tworząc aplikacje. Profesjonalne projekty dla systemu iOS
Microsoft Office 2019 Krok po kroku
Czysty talerz: Jedz zdrowiej
Intro to Python for Computer Science and Data Science: Learning to Program with AI, Big Data and The Cloud
Object-Oriented Thought Process, The, 5th Edition
Network Programmability with YANG: The Structure of Network Automation with YANG, NETCONF, RESTCONF, and gNMI
Więcej produktów