Używamy cookies, aby ułatwić korzystanie z Portalu. Możesz określić warunki przechowywania, dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Dowiedz się więcej.
strona główna Strona główna | Nowości | Promocje | Zapowiedzi Twoje konto | Zarejestruj | Schowek | Kontakt | Pomoc
mapa działów
Szukaj: szukanie zaawansowane
Koszyk
Książki

Retailing Management Język: 2

9780073530024

Cena Brutto: 877.80

Cena netto: 836.00

Ilość:
Wersja: Drukowana
Autor Barton Weitz
Liczba_stron 704
Wydawnictwo McGraw-Hill
Data_Wydania 2011-01-19
Poziom All Levels

Informacje podstawowe:

  • Wydawnictwo: McGraw-Hill
  • Data wydania: 19 stycznia 2011
  • Liczba stron: 704
  • Autor/autorzy:
    • Michael Levy
    • Barton Weitz

Main description

Retailing is a high-tech, global, growth industry that plays a vital economic role in society. The authors’ objective in preparing the eighth edition is to stimulate student interest in retailing courses and careers by capturing the exciting, challenging, and rewarding opportunities facing both retailers and firms that sell their products and services to retailers, such as IBM and Proctor&Gamble. The textbook focuses on the strategic issues facing the retail industry and provides a current, informative, “good read” for students.

The Eighth Edition maintains the basic philosophy of previous editions while focusing on key strategic issues with an emphasis on financial considerations and implementation through merchandise and store management. These strategic and tactical issues are examined for a broad spectrum of retailers, both large and small, domestic and international, selling merchandise and services.

Table of contents

SECTION I – THE WORLD OF RETAILING1.Introduction to the World of Retailing2.Types of Retailers3.Multichannel Retailing4.Customer Buying BehaviorSECTION II – RETAILING STRATEGY5.Retail Market Strategy6.Financial Strategy7.Retail Locations8.Retail Site Location9.Human Resource Management10.Information Systems and Supply Chain Management11.Customer Relationship ManagementSECTION III – MERCHANDISE MANAGEMENT12.Managing the Merchandise Planning Process13.Buying Merchandise14.Retail Pricing15.Retail Communication MixSECTION IV – STORE MANAGEMENT16.Managing the Store17.Store Layout, Design, and Visual Merchandising18.Customer Service

powrót
 
Produkty Podobne
Effective Python: 90 Specific Ways to Write Better Python, 2nd Edition
LISP Network Deployment and Troubleshooting: The Complete Guide to LISP Implementation on IOS-XE, IOS-XR, and NX-OS
IT Essentials Course Booklet, 7th Edition
T-SQL Window Functions: For data analysis and beyond, 2nd Edition
Java. Podstawy. Wydanie XI
Zrozumieć Excela. VBA - makra i funkcje
Zrozumieć Excela. Obliczenia i wykresy
Przyspieszenie. Lean i DevOps w rozwoju firm technologicznych
Informatyka sądowa w praktyce
C# 7.0. Kompletny przewodnik dla praktyków. Wydanie VI
Więcej produktów