Używamy cookies, aby ułatwić korzystanie z Portalu. Możesz określić warunki przechowywania, dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Dowiedz się więcej.
strona główna Strona główna | Nowości | Promocje | Zapowiedzi Twoje konto | Zarejestruj | Schowek | Kontakt | Pomoc
mapa działów
Szukaj: szukanie zaawansowane
Koszyk
Książki

Selling: Building Partnerships Język: 2

9780073381084

Cena Brutto: 857.01

Cena netto: 816.20

Ilość:
Wersja: Drukowana
Autor John Tanner
Liczba_stron 552
Wydawnictwo McGraw-Hill
Data_Wydania 2008-10-20
Poziom All Levels

Informacje podstawowe:

  • Wydawnictwo: McGraw-Hill
  • Data wydania: 20 października 2008
  • Liczba stron: 552
  • Autor/autorzy:
    • Barton Weitz
    • Stephen Castleberry
    • John Tanner

Main description

Selling: Building Partnerships, 7e remains the most innovative textbook in the Selling course area today with its unique role plays and partnering skills which are critical skills for all business people. The authors emphasize throughout the text on the need for salespeople to be flexible-to adapt their strategies to customer needs, buyer social styles, and relationship needs and strategies. This is followed by a complete discussion of how effective selling and career growth are achieved through planning and continual learning. This market leading text has been updated to continue its relevance in the Selling market today just as it was twenty years ago.

Table of contents

Part One: The Field of SellingChapter 1: Selling and Salespeople Chapter 2: Building Partnering Relationships Part Two: Knowledge and Skill RequirementsChapter 3: Ethical and Legal Issues in Selling Chapter 4: Buying Behavior and the Buying Process Chapter 5: Using Communication Principles to Build Relationships Chapter 6: Adaptive Selling for Relationship Building Part Three: The Partnership ProcessChapter 7: Prospecting Chapter 8: Planning the Sales Call Chapter 9: Making the Sales Call Chapter 10: Strengthening the Presentation Chapter 11: Responding to Objections Chapter 12: Obtaining Commitment Chapter 13: Formal Negotiation Chapter 14: After the Sale: Building Long-Term Partnerships Part Four: The Salesperson as ProfessionalChapter 15: Managing Your Time and Territory Chapter 16: Managing Within Your Company Chapter 17: Managing Your Career

powrót
 
Produkty Podobne
Access 2019 PL. Biblia
Kubernetes. Tworzenie niezawodnych systemów rozproszonych
Uczenie maszynowe w C#. Szybkie, sprytne i solidne aplikacje
Django 2. Praktyczne tworzenie aplikacji sieciowych. Wydanie II
Poznaj Swifta, tworząc aplikacje. Profesjonalne projekty dla systemu iOS
Microsoft Office 2019 Krok po kroku
Czysty talerz: Jedz zdrowiej
Intro to Python for Computer Science and Data Science: Learning to Program with AI, Big Data and The Cloud
Object-Oriented Thought Process, The, 5th Edition
Network Programmability with YANG: The Structure of Network Automation with YANG, NETCONF, RESTCONF, and gNMI
Więcej produktów