Używamy cookies, aby ułatwić korzystanie z Portalu. Możesz określić warunki przechowywania, dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Dowiedz się więcej.
strona główna Strona główna | Nowości | Promocje | Zapowiedzi Twoje konto | Zarejestruj | Schowek | Kontakt | Pomoc
mapa działów
Szukaj: szukanie zaawansowane
Koszyk
Książki \ Servery \ SharePoint

SharePoint 2013 PL. Praktyczne zarządzanie zasobami informacyjnymi w przedsiębiorstwie Język: 1

978-83-283-0369-0

Cena Brutto: 58.80

Cena netto: 56.00

Ilość:
Wersja: Drukowana
Autor Steve Goodyear
Liczba_stron 296
Wydawnictwo Helion
Oprawa miękka
Data_Wydania 2015-04-03

SharePoint 2013

Praktyczne zarządzanie zasobami informacyjnymi w przedsiębiorstwie

________________________________________________________________________________

Książka z grupy:

SharePoint


    Coraz częściej w przedsiębiorstwach, nie jest problemem zdobywanie informacji. Coraz częściej mamy problemy z zarządzaniem  z racji ich wielkości.
SharePoint to platforma rozwijana przez firmę Microsoft(r). i to właśnie ona ma służyć rozwiązaniu problemu  zapanowania nad ogromem informacji przetwarzanych w danej organizacji.
      Jak wykazują analizy jest to najczęściej wybierana platforma przez średnie i duże organizacje. Jej zadaniem jest by zagwarantować pracownikom  błyskawiczne zlokalizowanie informacji istotnych w ich codziennej pracy. Ponadto to oprogramowanie pomaga tworzyć własne komponenty, dostosowane do specyficznych wymagań wynikających ze struktury przedsiębiorstwa lub organizacji.

SharePoint to potężne narzędzie ale i nie najprostsze.
Dzięki temu podręcznikowi szybko zdobędziecie Państwo potrzebna wiedzę, umożliwiającą skuteczne korzystanie z jego potencjału.
Autorzy prezentują miedzy innymi takie zagadnienia jak cykl życia informacji, planowanie struktury archiwów, tworzenie portal eDiscovery oraz jak dostosować system zabezpieczeń do konkretnych wymagań.
Są tu również omówione jak klasyfikować informacje, jak je agregować. Wiele tu praktycznych wskazówek na temat publikowania zawartości sieci Web i elektronicznych formularzy.
Książka zawiera (cytat z okładki) omówienie poniższych zagadnień
  • Zastosowanie modelu cyklu życia informacji w celu przeanalizowania i zrozumienia informacji wykorzystywanych w instytucji
  • Jak zaplanować i skonfigurować portal eDiscovery oraz zarządzać sprawami zbierania elektronicznych materiałów dowodowych.
  • Ja zaprojektować plan archiwów z zastosowaniem reguł routingu informacji w celu zorganizowania repozytorium rekordów programu SharePoint.
  • Jak określić wymagania bezpieczeństwa informacji w instytucji.
  • Jak zaprojektować rozwiązania niezbędne do stworzenia interfejsu z zewnętrznymi systemami zarządzania informacjami.
  • Jak zaprojektować typy zawartości i zaimplementować koncentrator typu zawartości przedsiębiorstwa w celu podziału na kategorie i zorganizowania informacji.

       Książka ta jest obowiązkowym podręcznikiem dla wszystkich osób odpowiedzialnych za organizowanie przechowywania informacji w SharePoint.

        O dynamicznym wzroście tego oprogramowania świadczy Państwa zainteresowanie literaturą na ten temat. Z satysfakcją informujemy, iż na naszych półkach znajdziecie państwo wiele wartościowych pozycji na temat tej platformy w wersji 2013.


Pragniemy Państwa zapewnić, iż dokładamy wszelkich możliwych starań, by opisy książek i podręczników, zawarte na naszych stronach internetowych, zawierały bieżące i wiarygodne materiały. Może jednak, mimo naszych wysiłków, w opisy książek wkraść się przekłamanie z naszej strony niezamierzone. Nie może to stanowić powodu do roszczeń. O ile macie Państwo jakiekolwiek pytania lub wątpliwości - prosimy o kontakt z działem handlowym. Tam nasi specjaliści postarają się odpowiedzieć na wszystkie Państwa pytania zanim podejmiecie Państwo decyzje o złożeniu zamówienia.

O autorze (11)

 

O recenzencie technicznym (12)

 

Podziękowania (13)

 

Wprowadzenie (15)

 

CZĘŚĆ I PLANOWANIE I ANALIZA CYKLU ŻYCIA INFORMACJI (17)

 

Rozdział 1. Przegląd zagadnień związanych z zarządzaniem zasobami informacyjnymi w przedsiębiorstwie (19)

 

  • Znaczenie zarządzania zasobami informacyjnymi w przedsiębiorstwie (19)
  • Czym jest zarządzanie zasobami informacyjnymi w przedsiębiorstwie? (20)
  • Pojęcia związane z zarządzaniem zasobami informacyjnymi w przedsiębiorstwie (23)
    • Pojęcia związane z zarządzaniem dokumentami (25)
    • Pojęcia związane z zarządzaniem bezpieczeństwem (25)
    • Pojęcia związane z zarządzaniem procesami biznesowymi (26)
    • Ogólne pojęcia związane z zarządzaniem zasobami informacyjnymi (26)
  • Informacje tymczasowe a rekordy oficjalne (27)
  • Model cyklu życia informacji (29)
  • Porównanie kosztów i korzyści zastosowania rozwiązania ECM (34)
  • Podejście do opracowania programu ECM (35)
  • Podsumowanie (37)
Rozdział 2. Funkcje ECM w programie SharePoint 2013 (39)

 

  • Przegląd informacji o programie SharePoint 2013 (39)
  • Wzajemne relacje pomiędzy obszarami funkcjonalności programu SharePoint (42)
  • Architektura witryny programu SharePoint (45)
  • Typy witryn SharePoint (48)
  • Listy programu SharePoint i typy bibliotek (52)
  • Funkcje ECM w programie SharePoint 2013 (56)
  • Przegląd infrastruktury programu SharePoint (59)
  • Podsumowanie (62)
Rozdział 3. Analiza cyklu życia informacji (63)

 

  • Zastosowanie modelu cyklu życia informacji (63)
  • Budowanie skorowidza zasobów informacyjnych firmy (68)
  • Analiza procesów biznesowych związanych z zasobami informacyjnymi (70)
  • Tworzenie diagramów procesów biznesowych za pomocą programu Microsoft Visio (72)
  • Identyfikowanie wymagań informacji w zakresie bezpieczeństwa (73)
  • Dokumentowanie wymagań związanych z cyklem życia informacji (76)
  • Podsumowanie (79)
Rozdział 4. Projektowanie architektury informacji (81)

 

  • Architektura informacyjna (81)
  • Analiza architektury informacyjnej (83)
    • Tworzenie słownika danych (84)
    • Wykorzystanie sortowania kart do organizowania informacji (85)
  • Budowanie architektury informacyjnej (86)
  • Implementacja projektu taksonomii przedsiębiorstwa (89)
  • Projektowanie struktury witryny (91)
  • Projektowanie elementów nawigacji (94)
  • Podsumowanie (96)
CZĘŚĆ II ZARZĄDZANIE INFORMACJAMI TYMCZASOWYMI (97)

 

Rozdział 5. Konfigurowanie programu SharePoint na potrzeby zawartości współpracy (99)

 

  • Czym jest współpraca? (99)
  • Wyzwolenie współpracy (101)
  • Projektowanie procesu tworzenia witryn (102)
    • Konfigurowanie samoobsługowego procesu tworzenia witryny (103)
  • Projektowanie kontenerów zawartości (103)
  • Identyfikacja potrzeb w zakresie zarządzania dokumentami (108)
    • Konfigurowanie kolumn dokumentu (109)
    • Zastosowanie wersjonowania dokumentów (109)
    • Wymóg wyewidencjonowania dokumentu przed edycją (110)
    • Zarządzanie alertami (111)
    • Kojarzenie przepływów pracy z dokumentami (112)
    • Konfigurowanie szablonu dokumentu oraz panelu informacyjnego (112)
    • Konfigurowanie zasad zarządzania informacjami o dokumentach (114)
    • Przeglądanie raportów inspekcji i wykorzystywania zawartości witryny (115)
  • Historia prawdziwa: notatki z pracy (117)
  • Podsumowanie (118)
Rozdział 6. Klasyfikowanie i organizowanie zawartości (119)

 

  • Organizowanie zawartości (119)
  • Czym są typy zawartości? (120)
  • Analiza i projektowanie typów zawartości (124)
  • Implementacja typów zawartości (125)
  • Konfigurowanie zestawów dokumentów (128)
  • Konfigurowanie centrum typu zawartości przedsiębiorstwa (129)
  • Przegląd informacji na temat technologii Windows Workflow Foundation (131)
  • Tworzenie przepływów pracy cyklu życia informacji (133)
  • Optymalizacja baz danych z wykorzystaniem zdalnej usługi BLOB Storage (135)
  • Podsumowanie (137)
Rozdział 7. Publikowanie zawartości sieci Web (139)

 

  • Przegląd zagadnień związanych z zarządzaniem zawartością sieci Web (139)
  • Analiza wymagań WCM (142)
  • Funkcje WCM w programie SharePoint 2013 (144)
  • Tworzenie i konfigurowanie portalu publikowania (147)
  • Konfigurowanie przepływu pracy zatwierdzania publikowania (149)
  • Zarządzanie ustawieniami rozmieszczania zawartości (153)
  • Konfigurowanie publikowania między zbiorami witryn (154)
  • Podsumowanie (157)
Rozdział 8. Projektowanie przetwarzania formularzy elektronicznych (159)

 

  • Rodzaje formularzy w organizacjach (159)
  • Formularze papierowe a elektroniczne (160)
  • Modelowanie procesów przetwarzania formularzy papierowych (161)
    • Analizowanie i projektowanie procesów przetwarzania formularzy (164)
  • Przegląd informacji o programie InfoPath 2013 (164)
  • Tworzenie formularzy elektronicznych w programie InfoPath (166)
  • Przegląd informacji o programie SharePoint Designer 2013 (169)
    • Akcje przepływów pracy w programie SharePoint Designer (172)
  • Tworzenie przepływów pracy zatwierdzania w programie SharePoint Designer (175)
  • Historia prawdziwa: notatki z pracy (176)
  • Podsumowanie (176)
CZĘŚĆ III PROJEKTOWANIE MECHANIZMÓW ODKRYWANIA INFORMACJI (177)

 

Rozdział 9. Implementacja mechanizmów wyszukiwania w przedsiębiorstwie (179)

 

  • Znaczenie wyszukiwania (179)
    • Istota wyszukiwania w przedsiębiorstwie (181)
  • Przegląd architektury wyszukiwania w programie SharePoint (182)
  • Analiza wymagań mechanizmów wyszukiwania w przedsiębiorstwie (184)
  • Administracja usługą wyszukiwania w przedsiębiorstwie (185)
  • Konfigurowanie źródeł wyszukiwania zawartości (187)
    • Konfigurowanie reguł przeszukiwania (189)
    • Konfiguracja źródeł wyników (189)
    • Konfigurowanie sugestii kwerend (190)
  • Budowanie korporacyjnego słownika (192)
    • Konfigurowanie reguł kwerend (192)
  • Podsumowanie (194)
Rozdział 10. Planowanie funkcji informatyki społecznej (195)

 

  • Istota informatyki społecznej (195)
  • Przegląd funkcji informatyki społecznej w programie SharePoint (197)
  • Analiza wymagań dotyczących informatyki społecznej (199)
  • Wdrażanie wyszukiwarki osób (199)
  • Zarządzanie własnościami witryn osobistych (202)
    • Zarządzanie właściwościami i synchronizacją profili (204)
  • Promowanie witryny (207)
  • Określanie docelowych odbiorców (209)
  • Tworzenie osobistego bloga (210)
  • Podsumowanie (211)
Rozdział 11. Zarządzanie funkcją eDiscovery i sprawami ujawniania informacji (213)

 

  • Przegląd informacji na temat funkcji eDiscovery (213)
  • Mechanizm eDiscovery w programie SharePoint 2013 (215)
  • Tworzenie i konfiguracja portalu eDiscovery (217)
  • Tworzenie spraw wykrywania i zarządzanie nimi (221)
    • Eksportowanie i pakowanie zawartości (224)
  • Podsumowanie (226)
Rozdział 12. Zabezpieczanie zasobów informacji (227)

 

  • Przegląd zagadnień związanych z bezpieczeństwem (227)
  • Modelowanie zagrożeń (229)
  • Analiza wymagań bezpieczeństwa informacji (230)
  • Konfiguracja grup i uprawnień w programie SharePoint (231)
  • Konfigurowanie zasad użytkownika aplikacji sieci Web (235)
  • Usługa zarządzania prawami (RMS) (237)
    • Konfigurowanie usługi RMS w programie SharePoint (238)
  • Historia prawdziwa: notatki z pracy (239)
  • Podsumowanie (240)
CZĘŚĆ IV OZNACZANIE REKORDÓW I ZARZĄDZANIE NIMI (241)

 

Rozdział 13. Projektowanie planu archiwów (243)

 

  • Przegląd informacji związanych z planami archiwów (243)
  • Tworzenie indeksu klasyfikacji zawartości (246)
    • Przykład indeksu klasyfikacji treści (248)
  • Projektowanie planu archiwów (251)
    • Opcje pamięci dyskowej (252)
    • Identyfikowanie różnych formatów archiwów (253)
  • Historia prawdziwa: notatki z pracy (254)
  • Podsumowanie (254)
Rozdział 14. Implementacja repozytorium rekordów (255)

 

  • Przegląd informacji dotyczących repozytoriów rekordów (255)
  • Planowanie repozytorium rekordów w programie SharePoint (258)
  • Tworzenie i konfigurowanie centrum rekordów (260)
  • Konfigurowanie routingu dokumentów (261)
  • Konfiguracja połączeń Wyślij do (263)
  • Projektowanie przepływów pracy do przetwarzania rekordów (266)
  • Inspekcja rekordów i raportowanie (267)
  • Podsumowanie (268)
Rozdział 15. Zarządzanie przechowywaniem i niszczeniem rekordów (269)

 

  • Identyfikowanie wymagań w zakresie przechowywania rekordów (269)
  • Planowanie cyklu życia rekordów (272)
  • Modelowanie przepływów pracy niszczenia rekordów (273)
  • Konfigurowanie przepływów pracy niszczenia rekordów (274)
  • Konfigurowanie zasad przechowywania (276)
  • Podsumowanie (279)
Rozdział 16. Integracja z innymi repozytoriami rekordów (281)

 

  • Wymagania dla integracji (281)
  • Planowanie rozwiązania do obrazowania dokumentów (282)
  • Integracja z zewnętrznymi repozytoriami rekordów (284)
  • Rozszerzenia systemu zarządzania rekordami w programie SharePoint 2013 (284)
  • Podsumowanie (286)
Skorowidz (287)
powrót
 
Produkty Podobne
Microsoft SharePoint 2016 Krok po kroku
Microsoft SharePoint 2016 Step by Step
Exam Ref 70-339 Managing Microsoft SharePoint Server 2016
Enterprise Search, 2nd Edition
Microsoft SharePoint 2013 PL. Architektura i skuteczne rozwiązania
Microsoft SharePoint Online for Office 365: Administering and configuring for the cloud
SharePoint 2013 PL. Praktyczne zarządzanie zasobami informacyjnymi w przedsiębiorstwie
Microsoft SharePoint 2013 Administration Inside Out
Inside Microsoft SharePoint 2013
Enterprise Content Management with Microsoft SharePoint
Więcej produktów